Bilder på ditt senaste inköp (2021) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem
Skrivet av rince:

Vart fick du tag i dessa vackra hattar i nordisk ISO?

Från Maxgaming https://www.maxgaming.se/sv/keycaps/pbt-double-shot-keycaps-n...

Visa signatur

|Chassi Fractal Design North |CPU 7800X3D |Moderkort ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI
|RAM Kingston HyperX 32 GB |GPU Gigabyte RTX 3070 Eagle
|SSD Seagate FireCuda 510 2 TB NVMe |SSD Kingston Fury Renegade 2 TB NVMe
|PSU Corsair RM750e

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Riktigt smäckert !

Kör du någon skalning i Windows UI eller är det 100% ?!

Tack!

Jag kör 100% i Windows UI men i t.ex Firefox zoomar jag in beroende på vilken sida jag är på. Börjar se dåligt

Visa signatur

Ryzen 7 5700G | 32GB | ASRock B550M-ITX/ax | 2 x 1TB KC3000 | OLED48CX
MacBook Pro 13 M1 | Playstation 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tachiyon:

Står inte ut med Android och gjorde slut, så gick tillbaka till IOS för 3:e gången och det blev Iphone 11. Impulsköpte senare Airpods Pro och Homepod Mini. Har nu gjort det svårare att lämna IOS.

https://i.imgur.com/aajxmti.jpg

Samt nya keycaps till min Wooting One.

https://i.imgur.com/3b5osY3.jpg

Välkommen tillbaka in i värmen!

Även fast jag alltid varit väldigt teknikintresserad och gillat att leka med utrustningen så har jag också alltid kommit tillbaka till Apple och iOS.

Så smidigt när det bara fungerar och känner inte att jag saknar något från Android heller.
Kan ha med åldern att göra (36) men kommer nog inom inte en för lång stund pensionera PCn och skaffa mig en Macbook som helt klart täcker min användning av datorkraft..

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Obviously mandatory

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matjon:

Senaste inköpet blev en LG OLED48CX. Först hade jag den ståendes på skrivbordet (160x80), det funkade men kändes för nära.
Idag åkte den upp på väggen och det är helt perfekt!

https://forumbilder.com/images/2021/07/08/IMG_0784.jpg

Jag sitter också med två datorer, hur funkar det för dig att skifta mellan datorerna (såg att du hade stationär och bärbar på skrivbordet). Är det en knapp att skifta mellan aktiva ingångar eller är det flera tryck på en knapp (värst vore ju att behöva gå in in en meny och navigera varje gång)?

En annan sak, hur fungerar det när datorn vill släcka skärmen?
Mina datorer är igång hela tiden och det är inställt så att skärmen ska sättas i sleep mode efter 10 minuter utan aktivitet. Sedan viftar jag på musen eller trycker någon tangent så väcks skärmen ingen.

Då detta är en TV - funkar det lika dant eller är TVn igång även om datorn säger till den att gå i viloläge?

Visa signatur

Dator: MSI X570 Tomahawk, AMD 5600x, 64 GB RAM, 2xNVMe, 2xSATA SSD, 10 GBit NIC, Grafik Nvidia 3060 12 GB RAM
Skärm: Dell U3821DW 38" ultrawide Bärbar dator: MBA M1
Synology DS1821+ (10Gbit) - Dockers, VM, Surveillance Station 9 kameror
DS3612xs (10Gbit) - Backup sparas till denna från ovan
Skrev jag något vettig? "Tumme up":a så vet jag att det fanns nytta i min post.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustav-P:

Jag sitter också med två datorer, hur funkar det för dig att skifta mellan datorerna (såg att du hade stationär och bärbar på skrivbordet). Är det en knapp att skifta mellan aktiva ingångar eller är det flera tryck på en knapp (värst vore ju att behöva gå in in en meny och navigera varje gång)?

En annan sak, hur fungerar det när datorn vill släcka skärmen?
Mina datorer är igång hela tiden och det är inställt så att skärmen ska sättas i sleep mode efter 10 minuter utan aktivitet. Sedan viftar jag på musen eller trycker någon tangent så väcks skärmen ingen.

Då detta är en TV - funkar det lika dant eller är TVn igång även om datorn säger till den att gå i viloläge?

Den bärbara låg bara på laddning. Den används inte med skärmen, endast en soffdator

Använd detta program så fungerar det precis som en vanlig datorskärm. Tv går i vila och väcks när jag väcker datorn med mus eller tangentbord: #19121765

Visa signatur

Ryzen 7 5700G | 32GB | ASRock B550M-ITX/ax | 2 x 1TB KC3000 | OLED48CX
MacBook Pro 13 M1 | Playstation 5

Permalänk
Medlem

Mina Bullets Wireless 2 börjar tacka för sig så jag passade på att prova True Wireless och slog till på Jabra Elite 85t. Tur att Hifiklubben finns så att man kan prova alla intressanta par innan man köper!

Permalänk
Inaktiv

I haz PS5 äntligen! Tog nästan halva dan fan att få hem den *pust pes*, så blir det när man ska åka kollektivt sommartid när de river upp spåren överallt, strömmen går i spårvagnen (!), och man ska ut på ett jävla industriområde dit busstrafiken går en gång i kvarten som bäst...

I och för sig, jag tog matpaus under färden hem också:

Palak paneer, keema naan, mango lassi och bubbelvatten med is och citron (för att svalka efter den svettiga åkturen på gammal sleten spårvagn från 60-talet), på Bombay, andra långgatan intill järntorget; stans bästa indiska restaurang! Supermums, kan rekommenderas dubbelplus bra!

Maskinen uppställd hemma. Kör utan bottenplattan, tycker inte den verkar snygg, ärligt talat. Och folk säger att den är svajig också, så jag hoppar det! Maskinen verkar stå fint på bara sidopanelerna, även om jag tycker Sony kunde kostat på ett par gummifötter där under...

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon132576:

I haz PS5 äntligen! Tog nästan halva dan fan att få hem den *pust pes*, så blir det när man ska åka kollektivt sommartid när de river upp spåren överallt, strömmen går i spårvagnen (!), och man ska ut på ett jävla industriområde dit busstrafiken går en gång i kvarten som bäst...

I och för sig, jag tog matpaus under färden hem också:

https://lh3.googleusercontent.com/pw/AM-JKLVAFYX-FY3p83OOp55fvuO0h5EhSLc49QXfofnukreFAj_knFdrBxt6mcCGbj_xbCaHXS5BumX9zl3wrJiM64W7Vj6B3R3zV_fSk--cGutWmz4XVQtdEPE1g9iKKB-y6c6rJqGJboP-GTBeAcqepl-i=w938-h1250-no?authuser=0

Palak paneer, keema naan, mango lassi och bubbelvatten med is och citron (för att svalka efter den svettiga åkturen på gammal sleten spårvagn från 60-talet), på Bombay, andra långgatan intill järntorget; stans bästa indiska restaurang! Supermums, kan rekommenderas dubbelplus bra!

https://lh3.googleusercontent.com/pw/AM-JKLV_yBCb6xXhUHkqJePBqOkvKYrwYgRW8Bvry_0mnrImjeJVdtlGa3XYxkcCVAya7LNDADwrqq0DUG1ZgH15XNeHtETi4wdyX-1sfBkChdNANn7mhVRBObUqlQXDPOjJyJwtjQ7nQLl9vLikVq5jyG3p=w938-h1250-no?authuser=0

Maskinen uppställd hemma. Kör utan bottenplattan, tycker inte den verkar snygg, ärligt talat. Och folk säger att den är svajig också, så jag hoppar det! Maskinen verkar stå fint på bara sidopanelerna, även om jag tycker Sony kunde kostat på ett par gummifötter där under...

Skruva dit fotplattan, risken är ju att den åker ner i golvet. Men så länge du inte är och härjar så mycket vid den eller har (små)barn eller djur kanske det går bra. Men vore ju lite trist om den likväl ramlar ner och går sönder. Hög och relativt tunn trots allt. Min står ungefär så som din gör med för övrigt, fast på plattan i Lack-bänkens bakre hörn, lite inknuffad bakom min LG OLED. Din bänk är snyggare, jag har någon ljus färg jag inte riktigt gillar. Men när allt som står på och i den är svart så gillar jag kombinationen hyffsat ändå. Samt syns sällan hur dammigt det blir.

Uppfattningen jag fått är att folk tycker att den är ostadig i liggande läge. Bottenplattan är bredare och så länge du drar fast den med medföljande skruv så bör den stå så stabilt den kan göra från fabrik.

Grattis för övrigt!

Permalänk
Keeper of the Bamse

500 gram MSG från lokala Thai-butiken. För att lyfta matlagningen lite

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Skrivet av Printscreen:

500 gram MSG från lokala Thai-butiken. För att lyfta matlagningen lite

https://i.imgur.com/ibSNzwQ.jpg

Du hade legat risigt till om påsen brast 🙄

Permalänk
Keeper of the Bamse
Skrivet av JonkenPonken:

Du hade legat risigt till om påsen brast 🙄

Ingen minns en fegis! Om du kikar i övre högra hörnet så är den redan uppklippt!

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Printscreen:

Ingen minns en fegis! Om du kikar i övre högra hörnet så är den redan uppklippt!

Eller om man vill se det på ett annat vis, en chans till laptopuppgradering som misslyckats.

Permalänk
Medlem

Senaste inköp är en katt. Ser ut som det blir en gamer tjej av henne 🤣

Visa signatur

CPU: i9-10900k @ stock MB: ASUS ROG STRIX Z490-F GAMING GPU:3090 Gigabyte gaming OC RAM: 32GB DDR4 @ 3600mhz HDD: Samsung 970 evo plus

Permalänk
Medlem

Min lilla nya leksak.

Såg "Bad Gear" review denna mycket hatade (och älskade) portabla mini-synth/groovebox från Roland, en JD-Xi.
Den har 1 äkta Analog synt + 2 x 64 polyfoniska synthar (Supernatural Engine) + Alla trum-moduler som Roland har gjord genom tiderna på köpet.

Jag har ju en Yamaha Montage (vilket är några klasser över denna kan man säga) så varför köpte jag en sån liten leksak frågar ni kanske? Well - det är ofta så att när man väl sitter där i studion och petar med 100 tals inställningar på dom Über avancerade syntarna man har, blir jag aldrig färdig med nåt som helst...

...så min tanke var att ha en liten "laptop" version av en all-in-one studio grej vart jag kan spela vad jag vill när inspirationen kommer, och går... så är den där, och det går snabbt att sekvensera in nån låt man har här och nu, istället för DAW och en miljon inställningar.

Länk till Bad-Gear Review.

Jag svär att mitt Logitech G915 wireless missar engång i bland... + youtube länk
Permalänk
Medlem

@JoOngle Den verkar ju svinfet! Precis en sån leksak jag har varit sugen på att skaffa mig.

Visa signatur

Grubblare

Permalänk
Medlem
Skrivet av drwlz:

@JoOngle Den verkar ju svinfet! Precis en sån leksak jag har varit sugen på att skaffa mig.

Jag är lite svag för "underdogs", och det började med att jag upprinnelig ville ha en Teenage Engineering OP-1, men den säljs ju för omkring 8000 på begagnad marknaden, och inte i när leken så kraftfull som Roland JD-Xi, och började undersöka 10-20 tals olika mini syntar, men ingen gav mig "Den vill jag ha!" känslan, men ju mera jag googlade denna ju mera sugen blev jag.

Det tog inte lång tid innan jag sekvenserade min första låt på den i soffan, väldig behaglig känsla att bara sitta där och testa musik idéer "on-the-fly", men du ska vara uppmärksam på att det är en synt man hatar eller älskar, det är därför den är så kontroversiell "Bad Gear" testade om det nu verkligen ÄR "BAD". Och han kom till samma konklusion som jag - den är totalt undervärderat och missuppfattat - men när man googlar den ser man att det är en synt folket älskar att använda hela tiden, finns hur många som helst videos på youtube med just denna synten.

Här är några flera (som jag tycker om):

Yohan Kim's förtolkning av Billie Jean.

DJ Bobo Keep on Dancing - förtolkning av Jeroen Wijering

Lite Dubstep (inte min typ musik) av The Janitor, men ger lite idé om vad den kan.

Chilled Jam av KlaatuNinja - värma strängar och chill musik. (New Age/Synth wave)

En ganska obegränsat synt med oändliga möjligheter.

Edit: UPDATE.
Nu har jag haft synten i 2 dagar, och ja - den är absolut crazy underbar. Det är så lätt att göra musik med den att jag får tårar i ögonen.

Ni som har haft PC/AMIGA Sound-Tracker kommer att ÄLSKA den. Den är mkt. baserat på det sättet att "Tracka" musik med, du har 16 knappar (som en rad med direkt access till en slags loop), du kan sätta 4 loops med en upplösning på 16 (standard) eller 32 per bar. så du kan ha upp till 128 noter med direkt access till loops & tracking.

Dessutom kan du välja mellan 4 tracks med dessa 64/128 noter live - och du kan även "transpose" on-the-fly, och även redigera dina ljuder "live", alltså tweaka dina synt ljuder live medan du hoppar mellan dina egna loops.

Och du har minimum 16 knappars direkt favorit val du kan spara (finns flera, I lager), så du kan t.ex. ha en loop sparat som knapp-1, loop 2 som knapp 2 etc... då har du strax 64-128*16 notar tillgängliga att spela live med.

Uppdatering av köpet.
Permalänk

Audio Analogue AAdac! Gör verkligen så att lurarna lyfter ett steg till

Visa signatur

AMD Ryzen Threadripper 3970X | Corsair iCUE H150i RGB PRO XT | Corsair Vengeance LPX 128GB (4x32GB) 3600MHz | MSI GeForce RTX 3090 24GB SUPRIM X | Samsung 980 Pro series 4TB (2x2TB RAID 0) M.2 | Corsair MP600 PRO 1TB M.2 | Seagate Exos 128TB (8x16TB) | 80TB LaCie d2 Professional (10x8TB) | Corsair HX1000i 1000W | Fractal Design Define 7 XL Svart

Permalänk
Snusfri

Varst lite paket idag med tydligen..

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Fick bli en ny sekundär skärm till datorn. Gick ifrån 23" 1080, 60hz till 27" 1440, 165hz.
Väldigt nöjd
Köpte även ett skärmstativ till den!
Skärmen är en Lenovo G27q-20, skärmstativet ett iiglo MM100

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk

Det blev en kapsåg och bord för sommar projekten.

Visa signatur

Motherboard: ASUS ROG Crosshair VIII Hero X570 | Processor: AMD Ryzen 5900X | Graphic: MSI GeForce RTX 4090 24GB GAMING TRIO | Memory: G.Skill 64GB DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo | PSU: ASUS ROG Thor 1200W

Permalänk
Medlem

Mystiskt paket från Kränku anlände:

Innehållandes 1:

Och 2:

Prydligt uppställda på plats ☕️

Medveten om att smaken nog kommer fram mer om man maler bönorna och kör bryggkaffe. Har dock inte provat den funktionen på min maskin, trots att jag haft den i över 5 år och inte haft en anledning att byta ut den. När det är dags att byta så blir det garanterat en av moccamasters finaste modeller. Det är nästa steg, för kaffe ska smaka starkt och mörkt i min mening 😁

Dold text
Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Min gamla ac la av att kyla efter nästan 8år så det fick bli en större och kraftigare denna gång.

När det ändå var lite fint väder och lider mot slutet av säsong passade vi på att plocka lite bara en 4 liters hink denna gång.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk

Två paket PBT-keycaps från Corsair (blå resp vit). Köptes främst för att de ABS-keycaps som följde med min Ducky Shine 5 (nedre) börjar bli lite svåra att rengöra ordentligt, men passade på att även ersätta orginal-keycaps på min Corsair K63 (övre), som alltid känts lite B. Duckys mediatangenter och merparten av Corsairs icke-standard bottenrad fanns det inga matchande tangenter för i de nya paketen, så de fick vara som de är. Ser helt okej ut ändå tycker jag.

Visa signatur

Ryzen 5 5600X, 32GB RAM, Asus TUF RTX 3080 OC, Cooler Master NR200P, LG OLED55C1
i7-9700K, 32GB RAM, MSI RTX 2080 Gaming X Trio, Fractal Design Meshify 2 Compact, Xiaomi Curved Gaming Monitor 34

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Mystiskt paket från Kränku anlände:
https://i.imgur.com/jdhxcbf.jpg
Innehållandes 1:
https://i.imgur.com/gLHACJ1.jpg
Och 2: https://i.imgur.com/BiFNEAi.jpg

Prydligt uppställda på plats ☕️https://i.imgur.com/i0mPJqw.jpg Medveten om att smaken nog kommer fram mer om man maler bönorna och kör bryggkaffe. Har dock inte provat den funktionen på min maskin, trots att jag haft den i över 5 år och inte haft en anledning att byta ut den. När det är dags att byta så blir det garanterat en av moccamasters finaste modeller. Det är nästa steg, för kaffe ska smaka starkt och mörkt i min mening 😁

Dold text

Cool mugg!

Som kaffe-fascist (enligt flickvän iaf) måste jag ändå protestera lite. Kaffe smakar inte mer för att det är mörkrostat. Det du smakar är rostningen, inte smaken av bönan. Mellan eller ljusrostat (beroende på böna) kommer ge en tydligare kaffesmak. Sen kanske man ändå föredrar mörkrost för man gillar den smaken, men då behöver du knappast en moccamaster för att ta fram den smaken. Vilken kaffebryggare som helst duger
Ett annat tips är ju naturligtvis att bryggkaffe helst ska bryggas för hand. Moccamaster är inte i närheten av din hand, det kan jag garantera

Visa signatur

Dator: 7800x3d | RTX 4090 | 32gb ram | 1tb ssd
Simrig: NLR Elite | Simucube 2 Pro | Ascher F64 V3 | Heusinkveld
Monitorer: Samsung Neo G9 | Alienware AW2723DF
Ljud: Røde NTH-100M | Roland Bridge Cast
Media: Zidoo Z2000 Pro | Apple TV | PS5

Permalänk
Medlem
Skrivet av eFoppa:

Cool mugg!

Som kaffe-fascist (enligt flickvän iaf) måste jag ändå protestera lite. Kaffe smakar inte mer för att det är mörkrostat. Det du smakar är rostningen, inte smaken av bönan. Mellan eller ljusrostat (beroende på böna) kommer ge en tydligare kaffesmak. Sen kanske man ändå föredrar mörkrost för man gillar den smaken, men då behöver du knappast en moccamaster för att ta fram den smaken. Vilken kaffebryggare som helst duger
Ett annat tips är ju naturligtvis att bryggkaffe helst ska bryggas för hand. Moccamaster är inte i närheten av din hand, det kan jag garantera

Tack, den får stå fint i vitrinskåpet mellan användningarna
Ja jo, jag vet, allt behöver dock inte vara så seriöst hela tiden. I det här fallet var det bara kul att testa. Var främst muggen jag var ute efter, då var det lika bra att passa på och testa.
Tycker ändå att smaken var aningen med framträdande hos detta än tidigare mörkrost jag smakat, då det är i princip det enda jag dricker. Men det är nog mer som du säger rostningen men känner.
Valet av bryggare är inte skriver i sten, ska införskaffa en kvarn i samma veva är tanken 🙂

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Fick idag hem min Wahoo kickr trainer. Nu finns det ingen ursäkt att inte träna när det är dåligt väder eller vinter
(Kanske kan låta bli gå upp dom där 5-7kg varje vinter...)
Testade cykla 20min i Zwift idag och det funkade riktigt bra. Synd bara att det är tokvarmt nu så man inte kan cykla inne :/

Visa signatur

CPU: i9-10900k @ stock MB: ASUS ROG STRIX Z490-F GAMING GPU:3090 Gigabyte gaming OC RAM: 32GB DDR4 @ 3600mhz HDD: Samsung 970 evo plus

Permalänk
Skrivet av loka04:

Fick idag hem min Wahoo kickr trainer. Nu finns det ingen ursäkt att inte träna när det är dåligt väder eller vinter
(Kanske kan låta bli gå upp dom där 5-7kg varje vinter...)
Testade cykla 20min i Zwift idag och det funkade riktigt bra. Synd bara att det är tokvarmt nu så man inte kan cykla inne :/

https://i.imgur.com/TemCHWR.jpg
https://i.imgur.com/KHZJcyQ.jpg

En golvfläkt så är saken biff.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonkenPonken:

En golvfläkt så är saken biff.

Ja, måste åka och köpa nån typ av fläkt imorgon. Mer sugen på att cykla inne än ute nu.. Haha

Visa signatur

CPU: i9-10900k @ stock MB: ASUS ROG STRIX Z490-F GAMING GPU:3090 Gigabyte gaming OC RAM: 32GB DDR4 @ 3600mhz HDD: Samsung 970 evo plus

Permalänk
Medlem
Skrivet av tapcatfan:

Audio Analogue AAdac! Gör verkligen så att lurarna lyfter ett steg till

https://i.imgur.com/znRmqih.jpg

Men du kör BT?

Skrivet av loka04:

Nu finns det ingen ursäkt att inte träna när det är dåligt väder/../Synd bara att det är tokvarmt nu så man inte kan cykla inne :/