Permalänk
Medlem

PS5 disc edition säljes

Säljer mitt PS5, köpt från Elgiganten 4:e februari. Nyskick och allt fungerar bra
Originalkartong och elektroniskt kvitto medföljer.
Pris 5900 eller den som bjuder närmast det priset. Ingen budgivning uppåt, maxpris 5900 kr
Först till kvarn. Kan avhämtas i Järfälla onsdag kväll eller framåt.
Endast betalning via swisch

Läs hela annonsen här

Visa signatur

i7-9700K, z390f mobo, Asus strix 3080 TI

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

6000kr kan hämta.

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö ifall ovanstående drar sig ur, dock behövs den skickas t GBG (självklart står jag för frakt och lite extra)

Permalänk
Medlem

Anthraxious som var först att svara har tjing på den, återkommer om det skulle bli någon ändring

Visa signatur

i7-9700K, z390f mobo, Asus strix 3080 TI

Permalänk
Medlem

@Xabba55: Jag vill bara inflika med att din bild inte är förtroendeingivande. Det är meningen att man ska skriva en handskriven lapp och ta bild på den tillsammans med objektet man säljer, för att visa att man verkligen HAR objektet som man säljer.

Vem som helst kan leta upp en bild på nätet och lägga till text i paint. Liten tankevurpa

Inget illa menat, bara som info.

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk

Stå i kö för hämtning närsom

Permalänk
Medlem
Skrivet av PointMan:

@Xabba55: Jag vill bara inflika med att din bild inte är förtroendeingivande. Det är meningen att man ska skriva en handskriven lapp och ta bild på den tillsammans med objektet man säljer, för att visa att man verkligen HAR objektet som man säljer.

Vem som helst kan leta upp en bild på nätet och lägga till text i paint. Liten tankevurpa

Inget illa menat, bara som info.

Spelar det stor roll när det ändå är avhämtning?

Permalänk
Medlem

Det var mer tänkt att ingen skulle ta min bild och använda
Nåväl PS5 är såld och avhämtad

Visa signatur

i7-9700K, z390f mobo, Asus strix 3080 TI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xabba55:

Det var mer tänkt att ingen skulle ta min bild och använda
Nåväl PS5 är såld och avhämtad

Ja okey då är jag med! Det låter rationellt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specias:

Spelar det stor roll när det ändå är avhämtning?

Nej, inte vid avhämtning, men det skadar inte, oavsett. Jag har varit med om miffon som försökt lura till sig pengar genom att säga att det är avhämtning, sen när man skulle hämta som man kommit överens om så har de "fått förhinder och bjuder på frakten istället", bara man skickar över pengarna först.

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av PointMan:

Nej, inte vid avhämtning, men det skadar inte, oavsett. Jag har varit med om miffon som försökt lura till sig pengar genom att säga att det är avhämtning, sen när man skulle hämta som man kommit överens om så har de "fått förhinder och bjuder på frakten istället", bara man skickar över pengarna först.

Jaha fy vad fult! Gäller att man är uppmärksam och inte godtrogen i såna lägen.