Permalänk
Medlem

Asus GTX 1060 Dual OC 3GB

Hej!

Jag säljer ett Asus GTX 1060 Dual OC 3GB.
Kortet köptes av mig här på Sweclockers i nyskick. Det satt sedan i min primära speldator under några månader, tills att jag uppgraderade. Efter det så har det suttit mestadels oanvänt i min extradator. Säljes då jag återigen köpte nytt grafikkort i November och 1060:t vart förpassat från extradatorn till hyllvärmare. Sedan dess har det legat nedpackat i väntan på att jag skulle orkar lägga upp en annons. Kortet är alltså i mycket fint skick.

Det har inte pressats särskilt hårt, men det var inga problem att lira World of Warcraft på det senast det satt monterat.

Tänker mig budgivning med start på 900 kr. I vanlig ordning så väljer jag själv vem jag säljer till och om jag säljer öht.

Jag har orginalkartong och annat bra emballage liggandes så kortet kan antingen hämtas på plats eller skickas med Postnord Skicka Lätt. Om det ska skickas så ser jag gärna att förskottsbetalning med Swish. Har goda referenser i referenstråden.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

900kr + frakt

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem

1100+frakt

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

1200 + frakt

Permalänk
Medlem

E: Sorry, will need to withdraw my bid

Permalänk
Medlem

Alla bud är noterade, jag sätter en sluttid imorgon (21/4) 20:00

Permalänk
Medlem

1300 + frakt

Visa signatur

MAG B550 TOMAHAWK MAX WIFI, Ryzen 7 3800X, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL 17 Beast, Sapphire rx580 4gb, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Corsair RM750e, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Medlem

Tack för visat intresse ni som budade. Kortet är nu sålt och skickat till @Bosse78