Problem med överföring från extern wallet till crypto.com

Permalänk
Medlem

Problem med överföring från extern wallet till crypto.com

Har råkat ut för ett litet problem, jag köpte vchain på crypto.com & överförde dom till en extern wallet.

Nu skulle jag föra över en del till crypto.com igen & skickade dom till samma adress som dom kom ifrån, provade som tur var bara 100 stycken.

Kollar man vchain explorer så har transaktionen gått igenom, men inget finns på min vhcain wallet på crypto.com

Kollar man adressen jag skickade till så verkar det vara en generell adress för crypto.com då det är en jävla massa transaktioner på den adressen.

Hur kollar man sin adress för en wallet som man inte har några tillgångar på? alltså på crypto.com appen.

Skickat ett supportärende till crypto.com men dom är så jävla sega på att svara

Visa signatur

Fractal Design Define 7 Compact | AMD 7800X3D | ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz | Palit GeForce RTX 4080 JetStream | Crucial T700 1TB | LG 27GL850 | Noctua NH-U12A | Corsair RM850e | Logitech G915 TKL | Logitech G Pro Wireless | SteelSeries Arctis Pro Wireless

Permalänk
Medlem

Hittade hur man fick fram adressen för wallets som man inte har något på.

Transfer->deposit->Crypto->aktuell wallet

Visa signatur

Fractal Design Define 7 Compact | AMD 7800X3D | ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz | Palit GeForce RTX 4080 JetStream | Crucial T700 1TB | LG 27GL850 | Noctua NH-U12A | Corsair RM850e | Logitech G915 TKL | Logitech G Pro Wireless | SteelSeries Arctis Pro Wireless

Permalänk
Medlem

Tar det för lång tid så testa posta på telegram, https://t.me/Cryptocom_Nordics , några admins och ambassadörer som hänger där som kan hjälpa till att pusha på när det gäller supportärenden.

Visa signatur

7800X3D | RTX 4080 Super | 32GB DDR5 | LG 48 C1 OLED