Uppgraderingspaket, delar eller hel dator

Permalänk
Medlem

Uppgraderingspaket, delar eller hel dator

Tja.

Önskar att få ihop en stationär dator.

Jag har:
SSD.
Grafikkort.
Halvdant nätagg.
Kringutrustning.
Skärm.

Söker:
AMD från 3600 och uppåt samt moderkort.
INTEL från 9000 och uppåt samt moderkort.
16gb ram.
Chassi.
Kylare.
Nätagg 650w+. (Eventuellt).

Finns det någon komplett dator kan jag tänka mig att köpa till SSD och GPU om det underlättar köpet.

Läs hela annonsen här

Processor inköpt. Uppdaterat annons.
Permalänk
Medlem

Jag har ett Strix B550-F (Wi-Fi) moderkort och ett Fractal Meshify C Dark TG chassi om du är intresserad. Båda är i gott skick och nyinköpta av mig i höstas.

Permalänk

MSI Unify z490 "Nytt" Lådan endast öppnad granskat innehåll, all plast kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Turpe:

Jag har ett Strix B550-F (Wi-Fi) moderkort och ett Fractal Meshify C Dark TG chassi om du är intresserad. Båda är i gott skick och nyinköpta av mig i höstas.

Pris för båda? Skriv här eller i PM.

Skrivet av ChristofferICC:

MSI Unify z490 "Nytt" Lådan endast öppnad granskat innehåll, all plast kvar.

Kanske lite för "biffigt" för mig men avvaktar och ser om det kommer in någon cpu att para den med.

Permalänk
Medlem

Jag har ett corsair crystal 280x vit rgb, kommer från ett projekt som aldrig blev av så är så gott som ny. Det är kanske något av intresse?

Visa signatur

Ryzen 5 3600x | RTX 3070ti TUF | M.2 Seagate FireCuda 510 2TB| M.2 2 TB Intel 660P | T force 2*16GB 3200MHz | Asus ROG strix X570-I |Evga SuperNova G2 750 | NZXT kraken x62 | 1440p ultrawide 120hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hamgamer:

Jag har ett corsair crystal 280x vit rgb, kommer från ett projekt som aldrig blev av så är så gott som ny. Det är kanske något av intresse?

Intressant om jag får tag på ett moderkort som passar. Skriv gärna pris här eller i PM, alternativt återkommer jag när jag bestämt mig för vilket moderkort det blir.

Permalänk
Medlem

Har en noctua nh d15 cpu kylare och 2*4 ddr 4ram.
450 för kylare o 150 för ram.
Finns i Halmstad typ. Men kan skickas.
Allt är oanvänt o bara precis öppnat lådan till kylaren.

Permalänk
Medlem

Hej,

Har följande över efter laptop köp:

Ryzen 3600
Gigabyte b450 itx pro wifi
Samsung 970 500gb m.2
Galax 2070 mini "One-click-oc" vit
Kingston HyperX Predator DDR4-4000 C19 2x8GB ( körs i 3600 CL15 ).

Ge mig bud!

Visa signatur

headake

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xish:

Har en noctua nh d15 cpu kylare och 2*4 ddr 4ram.
450 för kylare o 150 för ram.
Finns i Halmstad typ. Men kan skickas.
Allt är oanvänt o bara precis öppnat lådan till kylaren.

Blir för lite minne så passar på dom.
Inkl frakt för kylaren?

Skrivet av headake:

Hej,

Har följande över efter laptop köp:

Ryzen 3600
Gigabyte b450 itx pro wifi
Samsung 970 500gb m.2
Galax 2070 mini "One-click-oc" vit
Kingston HyperX Predator DDR4-4000 C19 2x8GB ( körs i 3600 CL15 ).

Ge mig bud!

Lite osäker på om jag vill köra ITX igen faktiskt. Moderkortet har bara 1st m.2 slot också så då kan jag inte med den jag har redan. Då det ändå inte blir komplett köp så e jag nog mest intresserad av din cpu faktiskt. Iaf som det ser ut nu.
Hade du kunnat tänka dig att släppa den?

Permalänk
Medlem

Vi kan dela på frakten på kylaren isf. Väger ju som en halv toyota corolla. Haha

Permalänk
Medlem

Jag kommer ha allt du behöver nästa vecka. 9900k, z390 aorus pro, noctua nh-d15, 2*8gb 3200 CL 16 (har även ett till kit med samma Specs men inte samma modell, som jag kört tillsammans(dom funkar bra att köra i xmp tillsammans men att överklocka dom manuellt har jag aldrig fått att funka nå vidare tillsammans)) , sen nått dammigt och ljuddämpat Corsair chassi.. dock är nätagget inget super, bara evga 600w 80 plus White,men det funkar.

Tänkte att eftersom det var precis dom grejerna jag har som du behöver, så kan du ju få första chansen, annars kommer jag lägga upp det för budgivning sen.

Antar att jag kan bygga ihop allt och skicka i ett paket, men skicka kylaren för sig. Om du inte har vägarna förbi Göteborg då såklart.

Jaja, hör av dig om du är sugen och har ett vettigt bud 😉

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reko85:

Intressant om jag får tag på ett moderkort som passar. Skriv gärna pris här eller i PM, alternativt återkommer jag när jag bestämt mig för vilket moderkort det blir.

Det är bara att höra av dig när du vet hur det blir

Visa signatur

Ryzen 5 3600x | RTX 3070ti TUF | M.2 Seagate FireCuda 510 2TB| M.2 2 TB Intel 660P | T force 2*16GB 3200MHz | Asus ROG strix X570-I |Evga SuperNova G2 750 | NZXT kraken x62 | 1440p ultrawide 120hz

Permalänk
Medlem

Har ett ASUS Strix 1080

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

Har ett ASUS Strix 1080

Grafikkort behövs inte

Uppdaterad annons: Har köpt mig en processor nu från AMD så behöver ett AM4 moderkort.