Permalänk
Medlem

GTX 780

Hej.

Säljer ett välfungerade Asus GTX 780 DC2
Startbud 600:-

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

600 + frakt

Visa signatur

Byter komponenter för ofta

Permalänk
Medlem

700 + frakt/mötas upp någonstans i regionen

Permalänk
Medlem

Noterat.
Avslutar imorgon 20.00 (21-01-29)

Permalänk
Medlem

Kommer avvaktar försäljning av kortet då det jag skulle köpa blev sålt via pm istället.

@Belzer Du får acceptera mitt beslut. Och vill du ge en negativ recension är det upp till dig. Jag har varit ärlig och sagt som det är i PM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrAZZeL:

Kommer avvaktar försäljning av kortet då det jag skulle köpa blev sålt via pm istället.

@Belzer Du får acceptera mitt beslut. Och vill du ge en negativ recension är det upp till dig. Jag har varit ärlig och sagt som det är i PM.

Jag accepterat ditt beslut, men inte hur du valde att sköta kommunikationen kring det. Hade du visat något som helst tecken på ödmjukhet och tagit ansvar för att din vara plötsligt inte längre är tillgänglig, istället för att peka på att andra också gjort fel, hade situationen varit annorlunda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Belzer:

Jag accepterat ditt beslut, men inte hur du valde att sköta kommunikationen kring det. Hade du visat något som helst tecken på ödmjukhet och tagit ansvar för att din vara plötsligt inte längre är tillgänglig, istället för att peka på att andra också gjort fel, hade situationen varit annorlunda.

Förklarade kort och gott hur det låg till. Kan inte se på vilket sätt jag haft en dålig attityd i detta?

1.GTX 780
Hej! Vann jag budgivningen?

Felix

2: Jag.
Tjena. Kommer tyvärr ej sälja kortet. Det jag skulle ersätta med blev sålt i pm så får avvakta försäljning av mitt.

Hoppas du hittar ett.

Mvh Johannes

3. Du.
Istället för att vara ärlig i annonsen skjuter du nu istället problemet på mig. Riktigt dålig stil, och kommer att generera en negativ recension i forumet.

Så vem av oss hade en dålig attityd här?
Se över dig själv vännen.