ASUS 27" ROG Swift PG279Q 165 Hz G-Sync + bordsfäste

Permalänk
Skrivet av Faccan:

Det var inte snack om frakt utan en kompis skulle hämta den hos henne!!!! Så hela det snacket håller inte iheller.

Plus det var ingen budgivning. Jag skrev ett pris i PM skrev här ute att jag ville köpa den. Fixade med upphämtning. Tycker det är sjukt dåligt av henne. Kan du inte inse det och är så partisk (trots du inte vet allt, hur fan man nu kan göra det då) :/ ja då vettiga alltså :/

Men jaja. Jag kan bara hoppas på att fler läser detta så fler inte handlar av henne

Jösses, du ville att jag skulle skicka den, vilket jag sa att jag helst inte gjorde och då frågade du mig om det skulle funka om jag kunde möta upp någon som kom och hämtade den. Till vilket jag skrev "det kan vi säkert lösa" (menat att om du vinner budgivningen så är det en OK lösning). Förstår om detta kan ha tolkats som att jag accepterade ditt bud och det var avslutat. Ber om ursäkt för detta, men det var en aktiv budgivning samt diskussion i tråden och självklart så kommer jag vilja ta ett högre bud när jag får ett. Jag skrev även till dig i DM att jag fått ett högre bud och accepterat detta. Nu när jag accepterat så är tråden stängd. Hoppas det reder ut lite och ledsen för missförståndet.

Permalänk
Medlem

Ja klart men dom som skrev innan har ju dragit sig ur samt hon kollade med den som var kvar men inget svar, borde hon inte kollat med mig då också?
Återkommer till samma sak. Om det nu är budgivning så borde hon sagt till mig som hon gjorde med den andra.
Fattar fan inte hur du kan försvara henne, låt hon göra det själv. Men hon bryr sig inte ett jävla skit. Jag anklagar inte dig för ngt utan att hon skött detta urbota kasst. Samt det tror jag många andra också tror hon gjort

Visa signatur

Rigg Asus Rog strix Z590-A Gaming, Intel i7 11700KF, Nzxt Kraken Z73 White, Asus RTX 2070 Super, Corsair Vengeance 32 gb 3600mhz, Corsair MP600 NVME M.2 1tb, corsair, 2 x samsung evo 980 NVME M.2 1 tb, HX850i, Corsair Obsidian 750D, Skärm LG 27GL83A-B.

Permalänk
Medlem
Skrivet av scratchcard:

Jösses, du ville att jag skulle skicka den, vilket jag sa att jag helst inte gjorde och då frågade du mig om det skulle funka om jag kunde möta upp någon som kom och hämtade den. Till vilket jag skrev "det kan vi säkert lösa" (menat att om du vinner budgivningen så är det en OK lösning). Förstår om detta kan ha tolkats som att jag accepterade ditt bud och det var avslutat. Ber om ursäkt för detta, men det var en aktiv budgivning samt diskussion i tråden och självklart så kommer jag vilja ta ett högre bud när jag får ett. Jag skrev även till dig i DM att jag fått ett högre bud och accepterat detta. Nu när jag accepterat så är tråden stängd. Hoppas det reder ut lite och ledsen för missförståndet.

Du skrev att ngn annan köpt den i PM när jag frågade hur vi skulle göra när du redan sålt den till ngn annan så vrid inte på sanningen.
Du frågade personen i inläggen innan mig om han fortfarande var intresserad. Det är det jag tycker du borde gjort med mig också. Det hade varit en budgivning men jag fick inte chansen och du missade chansen att vi skulle bjuda mig varandra och höjt priset så du fick mer
Tycker fortfarande du skött detta skitdåligt!!!!! Du svarade mig efter 12-18 h varenda gång dessutom. Skitkasst, speciellt när du svarar han direkt hela tiden!!

Visa signatur

Rigg Asus Rog strix Z590-A Gaming, Intel i7 11700KF, Nzxt Kraken Z73 White, Asus RTX 2070 Super, Corsair Vengeance 32 gb 3600mhz, Corsair MP600 NVME M.2 1tb, corsair, 2 x samsung evo 980 NVME M.2 1 tb, HX850i, Corsair Obsidian 750D, Skärm LG 27GL83A-B.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Faccan:

Ja klart men dom som skrev innan har ju dragit sig ur samt hon kollade med den som var kvar men inget svar, borde hon inte kollat med mig då också?
Återkommer till samma sak. Om det nu är budgivning så borde hon sagt till mig som hon gjorde med den andra.
Fattar fan inte hur du kan försvara henne, låt hon göra det själv. Men hon bryr sig inte ett jävla skit. Jag anklagar inte dig för ngt utan att hon skött detta urbota kasst. Samt det tror jag många andra också tror hon gjort

Jag försöker bara belysa att det inte är så glasklart som du bevisligen tycker att det är.

Visst var det rimligt att anta att du skulle bli meddelad att du blivit överbjuden, men det är knappast något man är garanterad. Sånt är lätt att missa när alla bud inte skett på samma ställe. Som alltid får man följa annonstråden tills köpet är i hamn eller säljaren explicit sagt att budgivningen är slut och helst bekräftat att man hade det vinnande budet om man vill vara säker på att få varan.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q