Permalänk
Medlem

Lyckades inte beställa. När jag väl kom fram till att betala försvann alla leveransalternativ och såg sen att de var slut

Visa signatur

R7 5800X3D | ROG Strix X570-F Gaming | Corsair Vengeance PRO RGB 32GB 3600Mhz | Gigabyte RTX 4080 Eagle | Samsung 980 Pro 2TB | Samsung 980 Pro 2TB | Seasonic Prime PX-850

PS5 | Nintendo Switch | MiSTer FPGA

Permalänk

Det kan inte vara sant! Har övervakat PS5 sedan i morse och tog en lunch strax efter 12 och så får folk igenom beställningar för bara några minuter sedan! Det är väl bara att ge upp antar jag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon259415:

Såhär ser mitt mejl ut:

https://ibb.co/Cs5Nqpf

Hur ser era ut?

Samma

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Avstängd
Skrivet av icogniito:

Lyckades inte beställa. När jag väl kom fram till att betala försvann alla leveransalternativ och såg sen att de var slut

samma

Permalänk
Skrivet av anon259415:

Såhär ser mitt mejl ut:

https://ibb.co/Cs5Nqpf

Hur ser era ut?

Har ingenting under lagersaldo, bara blankt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WaldenKing:

Det kan inte vara sant! Har övervakat PS5 sedan i morse och tog en lunch strax efter 12 och så får folk igenom beställningar för bara några minuter sedan! Det är väl bara att ge upp antar jag!

samma här fan det är ju ett skämt

Permalänk
Medlem

Lyckades också få iväg en beställning via Elgiganten (12:16). Råkade klicka med en extra kontroll i paniken!

Statusen är "Under behandling" när jag kollar min sida på Elgiganten, man kan ju alltid hoppas att man får den innan jul!

Permalänk
Medlem

Fick också en från EG nu.. men i all stress så fick jag någon jävla ekonomifrakt istället för express =(

Permalänk
Medlem

Fan vad kul att se att så många fick en andra chans genom Elgigantens extrasläpp! God Jul!

Permalänk
Medlem

Min på eg står som reserverad vad nu det betyder. Fick inget lagersaldo i mailbekräftelsen.

Visa signatur

HP Omen 30L GT13 - 1076no:
Intel® Core™ i7-11700K
HyperX® 16 GB DDR4-RGB3200 XMP RGB MHz RAM (2 x 8 GB)
1 TB WD Black PCIe® NVMe™ TLC M.2 SSD
NVIDIA® GeForce RTX™ 3080

Permalänk
Medlem

fick igenom köp från elgiganten runt 12(tidigt 12, med ps5 i varukorg sen 09.), har order status: Orderstatus:Reserverad, där det tidigare stod under behanlding. står inget om 4e dec på min. kommer den gå igenom innan 4 dec tro :)?

Permalänk
Medlem
Skrivet av icogniito:

Lyckades inte beställa. När jag väl kom fram till att betala försvann alla leveransalternativ och såg sen att de var slut

Vad valde du för betalalternativ? Jag fick samma att det inte fanns leveransalternativ med Klarna faktura, men bytte till kort och fick genom betalningen.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av krillocop:

Har ingenting under lagersaldo, bara blankt.

Gissar på att du beställde innan dem lade till ett datum på produktsidan, kanske därför det saknas för dig. Så du beställde nog nån minut före mig.

Men det är Elgiganten vi snackar om så jag håller mina förväntningar låga.

Permalänk
Skrivet av anon259415:

Gissar på att du beställde innan dem lade till ett datum på produktsidan, kanske därför det saknas för dig. Så du beställde nog nån minut före mig.

Men det är Elgiganten vi snackar om så jag håller mina förväntningar låga.

Den är nu "reserverad" på sidan. Är i kö hos kundservice och återkommer med vad dem säger.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bagg3:

Vad valde du för betalalternativ? Jag fick samma att det inte fanns leveransalternativ med Klarna faktura, men bytte till kort och fick genom betalningen.

Kollade alla betalningsalternativ men va samma på allihop

Visa signatur

R7 5800X3D | ROG Strix X570-F Gaming | Corsair Vengeance PRO RGB 32GB 3600Mhz | Gigabyte RTX 4080 Eagle | Samsung 980 Pro 2TB | Samsung 980 Pro 2TB | Seasonic Prime PX-850

PS5 | Nintendo Switch | MiSTer FPGA

Permalänk
Medlem

Jag förstår att ni får mycket skit Postnord men kom igen, lägg plattan i mattan va. Snart väntat i 9h på att paketet ska komma fram till ICA. Det blåser rätt mycket där ute, hoppas inte bilen kört i diket.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bagg3:

Vad valde du för betalalternativ? Jag fick samma att det inte fanns leveransalternativ med Klarna faktura, men bytte till kort och fick genom betalningen.

jag bytte till kort fungera ej

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ascpek:

fick igenom köp från elgiganten runt 12(tidigt 12, med ps5 i varukorg sen 09.), har order status: Orderstatus:Reserverad, där det tidigare stod under behanlding. står inget om 4e dec på min. kommer den gå igenom innan 4 dec tro :)?

Samma för mig, status: Reserverad.
Hade inget datum i orderbekräftelsen.

Visa signatur

/RobbZ

Permalänk
Skrivet av Ascpek:

fick igenom köp från elgiganten runt 12(tidigt 12, med ps5 i varukorg sen 09.), har order status: Orderstatus:Reserverad, där det tidigare stod under behanlding. står inget om 4e dec på min. kommer den gå igenom innan 4 dec tro :)?

Samma här, Under Behandling först och nu är det "Reserverad". Lycka till!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon259415:

Såhär ser mitt mejl ut:

https://ibb.co/Cs5Nqpf

Hur ser era ut?

Mitt ser också ut sådär förutom att under "lagersaldo" så är det blankt.

Permalänk
Medlem

""Reserverad" innebär att den är reserverad till dig på vårt lager" Hm ok...

Visa signatur

HP Omen 30L GT13 - 1076no:
Intel® Core™ i7-11700K
HyperX® 16 GB DDR4-RGB3200 XMP RGB MHz RAM (2 x 8 GB)
1 TB WD Black PCIe® NVMe™ TLC M.2 SSD
NVIDIA® GeForce RTX™ 3080

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av krillocop:

Den är nu "reserverad" på sidan. Är i kö hos kundservice och återkommer med vad dem säger.

Kanon, håll oss uppdaterade! Nu går jag och brygger lite mer kaffe efter dessa 12 timmar av konstant stressande. Vilken skitstorm det varit

Permalänk
Medlem

jag har precis köpt en standard från EG !!!!!!!!!

§9
Permalänk
Medlem
Skrivet av aki04:

Måste bara fråga, visst e det kul o köpa ny teknik men varför är man tvungen köpa en ps5 eller xbox series när det inte finns några nya spel o spela på? Nästan allt som, finns till ps5/ nya xbox finns på dagens konsoler /cpc med. Tänker man skulle vilja ha god of war ellerxhalo iaf vid lajnxh, nåt värt o spela

Flertalet titlar jag spelar nu har ökat till 60 fps och med bättre grafik

Permalänk
Medlem
Skrivet av bagg3:

Vad valde du för betalalternativ? Jag fick samma att det inte fanns leveransalternativ med Klarna faktura, men bytte till kort och fick genom betalningen.

Jag fick det problemet men bytte till en annan betalningsmetod så fick jag fram leveransalternativ, och sedan bytte jag tillbaka till Klarna och då kunde jag välja leveransalternativ även med det, så det blev en Klarna-beställning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ascpek:

fick igenom köp från elgiganten runt 12(tidigt 12, med ps5 i varukorg sen 09.), har order status: Orderstatus:Reserverad, där det tidigare stod under behanlding. står inget om 4e dec på min. kommer den gå igenom innan 4 dec tro :)?

Samma för mig, 12.10 fick jag orderbekräftelsen

Visa signatur

Intel i9-12900KS | Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate | Corsair 32GB | Asus Strix Z790-F | ASUS ROG THOR 1200w | FD Meshify 2 |

Permalänk
Medlem

Står reserverat här också, stod inget datum vid beställning.

Permalänk
Skrivet av WaldenKing:

Det kan inte vara sant! Har övervakat PS5 sedan i morse och tog en lunch strax efter 12 och så får folk igenom beställningar för bara några minuter sedan! Det är väl bara att ge upp antar jag!

Samma skit här
Fan vad besegrad jag känner mig.

Permalänk

Ska jag våga återgå till jobbet eller riskerar jag att missa något igen? Känns som att jag slösat bort den här dagen.

Permalänk
Skrivet av anon259415:

Kanon, håll oss uppdaterade! Nu går jag och brygger lite mer kaffe efter dessa 12 timmar av konstant stressande. Vilken skitstorm det varit

Jag kom fram till kundservice.

Hon sa att alla som köpt efter kl 12.00 får den i december.