Permalänk
Medlem
Skrivet av HarryBee:

Tog du expressleverans? Vart bor du?! Sitter i Umeå och vet att det brukar tillkomma en extra dag för våra postnr och uppåt...

Bor själv i Luleå, min skickades från mediamarkt igår, innan jag gick och la mig så va beräknad ankomst om två dagar dvs imorgon fredag. Kollade i morse och det står fyra dagar nu

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D 3.4 GHz 100MB | Motherboard: Gigabyte X570 AORUS ELITE | RAM: G.skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 | GPU: ASUS TUF RTX 3080TI | CPU Cooler: be quiet! Pure Rock | M2: Intel 660p 1TB| HDD: Seagate Desktop SSHD 2TB 7200rpm 64MB| PC Case: Fractal Design Define R6 USB-C Vit TG | PSU: Corsair RM750x 750W v2 | OS: Windows 11 Pro |

Permalänk
Medlem
Skrivet av TreD:

Då har jag ett stycke PS5 som ligger och väntar på Webbis. Omigosh! Får man lov och vara så glad över något när man är såhär gammal? Det var länge sedan sist

Chips, dricka och Demons Souls. Man kan vara ung hela livet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweClockersUser:

beställde den 19 september kl 23.55

Beställde också den 19 men vid 10 tiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robeliboban:

Chips, dricka och Demons Souls. Man kan vara ung hela livet.

Så sant så! Tänkte definitivt ta en sväng inom och plocka några grymma "drickor" och lite kontrollvänligt godis.
Demon Souls ligger också och väntar! Peppen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TreD:

Då har jag ett stycke PS5 som ligger och väntar på Webbis. Omigosh! Får man lov och vara så glad över något när man är såhär gammal? Det var länge sedan sist

Med tanke på hur lite 2020 hade att erbjuda i livsglädje är ju såna små stunder ännu mer värdefulla.

Visa signatur

Att spela är mänskligt

Permalänk
Medlem
Skrivet av TriNitro:

Kollade min leveransinfo imorse från Bring o då var det framme vid terminal i Uppsala där jag bor. Nu kan jag inte spåra längre, känns tryggt

"Ops!‍
Det gick inte att hantera din begäran. Vänligen kontrollera dina uppgifter och försök igen"

Deras spårningssytem ligger nere fick jag som svar av kundtjänst när jag lite panikartat kontaktade dem förut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av grohl:

Deras spårningssytem ligger nere fick jag som svar av kundtjänst när jag lite panikartat kontaktade dem förut.

OK, tack för lugnande infon

Visa signatur

i7 2600K - MSI P67A GD65 - EVGA 970 GTX - Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 - Windows 10 64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bitz91:

Bor själv i Luleå, min skickades från mediamarkt igår, innan jag gick och la mig så va beräknad ankomst om två dagar dvs imorgon fredag. Kollade i morse och det står fyra dagar nu

Fan, ja det var ju riktigt tråkigt :/ Men med det sagt, är glad om jag får en nästa vecka och inte i december. Hade jag inte haft ett samvete hade jag nog åkt på en 'matförgiftning' på måndag kväll, haha....

Permalänk
Medlem

Är det värt att uppdatera amazon vid kl 12-13?

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem

Mjo det här med scalpers är inge roligt, tyvärr lite vi kan göra åt det eftersom det alltid kommer finnas någon desperat som kommer köpa för överpris.

Permalänk

Då kan man hämta sin på webbis!

Permalänk
Medlem
Skrivet av underwatch:

Är det värt att uppdatera amazon vid kl 12-13?

Värt ett försök

Permalänk
Medlem
Skrivet av underwatch:

Är det värt att uppdatera amazon vid kl 12-13?

Du har inget att förlora även om chansen är kanske liten att det dyker upp igen. Men för er som inte har bokat eller fått konsoler så hoppas jag att fler konsoler blir tillgängliga snart.

Permalänk
Medlem

Power hade nya nu 10:30.

Permalänk

Sitter med min i handen nu, grattis till alla som lyckats köpa idag!

Permalänk
Skrivet av King Grub:

Power hade nya nu 10:30.

En minut sen!

Permalänk
Medlem

Power.se har precis uppdaterad med nya konsoler.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Äpplet4488:

Sitter med min i handen nu, grattis till alla som lyckats köpa idag!

nej bara knappen som kommer fram hela tiden

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Äpplet4488:

Sitter med min i handen nu, grattis till alla som lyckats köpa idag!

Grattis! Ha det jäkligt kul!

Permalänk
Medlem
Skrivet av King Grub:

Power hade nya nu 10:30.

Knappast, deras knapp uppdateras lite då och då så man kan klicka men man får alltid upp den röda rutan med text, bojkotta den butiken forever då de kör en fuling!

Permalänk
Medlem

Köp/sälj i rena trådarr är mig veterligen inte "ok" enl Sweclockers så tror alla ska ta ett chillpill kring detta även om jag har full förståelse varför

Permalänk
Medlem

Precis hämtat en PS5 Digital Edition + PS5 Hörlurar på Webhallen i Malmö, beställde 2020-06-12.
Han berätta att om jag beställt den vanliga med bluray hade det varit kört på det datumet, även om dom fick in mindre antal Digital Edition så har majoriteten beställt med bluray. Han sa dom har bara lyckats fylla 5% av alla beställningar av PS5.

Permalänk
Skrivet av Nutella23:

Jag är lite okunnig i detta med beställningar av varor som det är stort tryck på, men samma köpevillkor gäller va? Jag fixade en beställning på netonnet, men funderar på att gardera mig med Elgiganten...

Jag vet inte om jag orkar hålla på att sälja den privat, så min fråga är om öppet köp gäller som normalt?

Ser inte varför öppet köp inte skulle gälla vid en lansering av en ny produkt? Jag nyttjar alltid min rätt när det kommer till öppetköp utan några motgångar.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av BertilBesvärjaren:

Tror största problemet var att de öppnade 14:55, vilket var skitdåligt. Jag fick igenom en beställning på Strix OC 15:02 och det har flyttats fram flera gånger och nu är jag på 2 januari. Beställde ett EVGA från inet för ett par dagar sen istället, förväntat datum är 27 november på det.

Minns också att jag råkade refresha sidan vid 14:55 och såg att det gick att beställa. Gjorde detta men ändå står det på ordern att den las 15:29...

2 januari för mig också nu...

Permalänk
Medlem
Skrivet av bugulu:

För er som lyckades lägga en beställning på Amazon så råder jag er att ringa till Amazon kundtjänst för att bekräfta att allting är klart.
Det tog mig rätt många försök innan de drog pengarna ifrån mig, och mitt bankkort blev också spärrat då banken trodde att det var något bedrägeri på gång.

Till slut drog de pengarna och lade mig vid 2-tiden. Ringde dem nu på morgonen där de bekräftade att det såg rätt struligt ut med betalningen men att allt ser ok ut. Så för er egen skull, gör samma sak.

Skrev till Amazon

"Pengarna är reserverade, det betyder att vi väntar på godkännande från banken. Så länge allting ser bra ut så ska det inte vara några problem. Skulle du vilja dubbelkolla, så kan du alltid kontakta din bank. Vad jag kan se så ska det inte vara några problem.
Det står även att din vara kommer skickas snart, vilket betyder att den är nerpackad och pengarna kommer dras när paketet har skickats iväg från oss."

Så borde ju vara grett

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem

Är det någon som fått någon PS5 på power?

Permalänk
Medlem

Funderar på om man ska söka jobb på bring idag. Hjälpa dem lite på traven att komma igång

Permalänk
Medlem

Vill bara meddela alla att POWER.se verkar ha "på lager igen" för de som misslyckas med deras betalning då denna knapp visas nu igen och försvann för Standard versionen men digital ser ut att fungera fortfarande. Spamma bara

https://imgur.com/42Igctn

Permalänk
Medlem

Enligt Inet så är datumet som står på ordern bara preliminärt dom kan inte garantera nåt.

Visa signatur

HP Omen 30L GT13 - 1076no:
Intel® Core™ i7-11700K
HyperX® 16 GB DDR4-RGB3200 XMP RGB MHz RAM (2 x 8 GB)
1 TB WD Black PCIe® NVMe™ TLC M.2 SSD
NVIDIA® GeForce RTX™ 3080

Permalänk
Medlem

Haha nu är mitt lilla paket med hörlurar scannat hos PostNord i rätt terminal, men stora paketet med PS5an har inte hänt något med sedan 02:05...

Hoppas inget strular.

Visa signatur

7600x | 32gb DDR5 | RTX 4080 | 27" LG OLED