Permalänk
Medlem

Hur många exemplar hade de
Shit va synd

Permalänk
Medlem

Tryckte samma mikrosekund på power.se som knappen lös upp och fick error på att det inte fanns några kvar, wtf asså.

Permalänk
Medlem

Jahapp, då var Powers slut också. Tryckte "Lägg i kundkorg" och sen tuggade den i 15 sekunder. Inget hände. Kollade kundkorgen, inget där. Gick tillbaka till sidan och tryckte "Lägg i kundkorg" igen och då var de slut. 20 sekunder totalt.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

Ska bli intressant att se om åtminstone EN härifrån fick någon från Power, trycka lägg i varukorg på både Digital och disk versionen. Men fick samma meddelande som de flesta.

Känns som de hade max 1 till salu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av deleulz:

Här sitter man med ett bekräftelsemail från Elgiganten från 08.59 och undrar… inget har hänt på orderhistoriken heller.
Får väl lita på att bekräftelsen "duger".

Lycka till alla på Power

Ringde in och det lät som att alla som fått en bekräftelse kommer få sina! Jag fick min 9:01 och skulle få min på måndag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zartax:

Jahapp, då var Powers slut också. Tryckte "Lägg i kundkorg" och sen tuggade den i 15 sekunder. Inget hände. Kollade kundkorgen, inget där. Gick tillbaka till sidan och tryckte "Lägg i kundkorg" igen och då var de slut. 20 sekunder totalt.

Samma

Permalänk
Medlem
Skrivet av serdyllon:

Power kl 10:00:13:

"Det gick inte att lägga till produkten i kundkorgen. Alla produkter är för tillfället reserverade av andra kunder som är påväg att fullföra sitt köp. Om de inte fullför sitt köp inom 15 minuter blir produkten tillgänglig igen. Avvakta och försök snart igen."

De hade väl ett exemplar förmodar jag

Hände samma sak för mig, kan fean lova att ingen kunde köpa, de hade helt enkelt inga på lager!

Permalänk
Medlem
Skrivet av NorBiz:

Hände samma sak för mig, kan fean lova att ingen kunde köpa, de hade helt enkelt inga på lager!

Misstänker samma. Locka kunder till deras hemsida för att köpa annat skit.

Permalänk

Trodde man behövde refresha sidan, så uppdaterade precis när knappen blev grön!

Permalänk
Medlem

Ja det gick ju sådär .

Visa signatur

Hemmabio - LG C7 55", nVidia Shield TV 2017, Onkyo TX-NR656, Dynavoice DF-5, Dynavoice DX-5, Dynavoice DC-5
Server - Dell T20 /w E3-1225v3, 1050 TI 4GB, 24GB RAM, 30TB HDD /w parity + 628GB SSD
Bärbart Retina Macbook Pro 13" Early 2015 [i5, 512GB],Sony Xperia 5 II , MediaPad 5 10,8"

Permalänk

Game over guys,vi ses nästa år

Permalänk
Medlem
Skrivet av WaldenKing:

Trodde man behövde refresha sidan, så uppdaterade precis när knappen blev grön!

Exakt samma här, världens största facepalm just nu.

Permalänk
Medlem

Så.... Systembolaget anyone?

Permalänk

Vilken flopp

Permalänk
Medlem

Har Sony angett när de tror de här fjanterierna kan upphöra?
Ska det vara så här fram till och med mars 2021?

Permalänk
Medlem

Ser att power har grön knapp igen?

I typ 10 sekunder

Visa signatur

Att spela är mänskligt

Permalänk
Medlem
Skrivet av NorthBadass:

Ringde in och det lät som att alla som fått en bekräftelse kommer få sina! Jag fick min 9:01 och skulle få min på måndag

Tog du expressleverans? Vart bor du?! Sitter i Umeå och vet att det brukar tillkomma en extra dag för våra postnr och uppåt...

Permalänk
Medlem

Man tycker väll ändå att det borde dyka upp lite exemplar här o där dom kommande dagarna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av NorthBadass:

Ringde in och det lät som att alla som fått en bekräftelse kommer få sina! Jag fick min 9:01 och skulle få min på måndag

Hoppas verkligen det. Varför har dock vissa fått mail med leveransdag och andra inte? Har status reserverad. Men inget leveransdatum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eldgrim:

Så.... Systembolaget anyone?

Man skulle stått där och klickat f5 på dörren vid 10, då hade man fått sina varor iaf:D

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem

Mja nu finns nog inga alternativ kvar inom det närmaste som jag känner till.
Om man litar på nedan reddit tråd så har amazon blåst ut sitt lager inatt och tidigare bekräftelse ifrån dem kring 13 CEST lär vara gonezo.

Reddit-tråd:
https://www.reddit.com/r/PS5/comments/jwp4fm/im_quite_mad_at_...

Bekräftelse ifrån Amazon kring 13 CEST:
https://www.videogameschronicle.com/news/amazon-eu-confirms-i...

Permalänk
Medlem

Skrev till Amazon om min order. De sa att allt såg bra ut och att de håller på att förbereda leveransen

Permalänk
Medlem

Missade på Elgiganten samt Power... Var det så att det skulle släppas på Amazon.se vid kl 12?

Permalänk
Medlem

Nej, jag ger upp. Har lagt aldelles för mycket på att vara slav för ekonomiska systemet och ingenting.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NorthBadass:

Ringde in och det lät som att alla som fått en bekräftelse kommer få sina! Jag fick min 9:01 och skulle få min på måndag

Är din status som min "Under behandling" eller har din ändrats?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noxos:

Man tycker väll ändå att det borde dyka upp lite exemplar här o där dom kommande dagarna?

På Blocket och Tradera - Ja.
Resten av ÅF - troligen inte, de flesta har väldigt långa köer sedan länge och om jag förstått det rätt så sålde de utan kö precis slut på sina december leveranser. Kanske att Elgiganten tar ett race till i slutet på November/under December.

Permalänk
Medlem

Någon annan som fortfarande har "under behandling" på sin order på EG?
Fick beställningsbekräftelsen 09.00

Permalänk
Medlem
Skrivet av filleb:

Är din status som min "Under behandling" eller har din ändrats?

Min låg "under behandling" och ändrades till "Reserverad" på giganten så blir väl kanske på måndag då som tidigare skrivit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zennahoj:

Någon annan som fortfarande har "under behandling" på sin order på EG?
Fick beställningsbekräftelsen 09.00

Jajamän! Jag tror helt enkelt att det gäller att ha is i magen. Om folk har fått 'reserverat' på sin när deras bekräftelse kom 09.01 så kan du nog känna dig trygg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WilliamL:

Missade på Elgiganten samt Power... Var det så att det skulle släppas på Amazon.se vid kl 12?

Amazon.se släppte vid 00