Permalänk

Hjälp! Det står att den ligger i kundvagnen när den inte gör det! Hur ska jag göra?

Permalänk
Medlem

Köpte en direkt på elgiganten , med express leverans 1-2 dagar levtid

Visa signatur

PC: Loque Ghost S1 MK2 || Intel i5 10600k || ASUS Z-490-I Gaming || Corsair 32GB @ 3400MHZ ||EVGA 2080ti BLACK || Intel 660p Series M.2 2280 SSD 2TB || Samsung 970 EVO 512SSD M2 || Samsung C49RG90 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av machiavelli1337:

OKEJ? Jag tryckte köp, kom i någon jävla kö, sen tillbaka till produktsidan igen.

Samma här

Permalänk
Medlem

"Du har valt maximalt tillgängligt antal av denna produkt"
Härligt Elgiganten!

Permalänk
Medlem

Står att jag har en i kundvagnen men när jag går till vagnen är den tom... RIP

Permalänk
Medlem
Skrivet av kiario:

visst gör det det, ju mer drivrutiner desto mer processer = cpu belastning.
Även om minimal förståss

Drivarna som är PnP finns i båda då moderkortet är samma samt OS.
Så det är ju snarare så att digital är standard utan läsare.
Eftersom påverkan endast är när den läser från BD vilket sker vid installation så blir det ingen skillnad och om den fanns är det under 0,1 FPS.

Visa signatur

Desktop: Moderkort: ASUS STRIX B350-I Gaming | CPU: AMD R7 3700X | RAM: 2x16GB Corsair 3600MHz CL16 | GFX: Radeon RX 6950 XT Red Devil | OS: Windows 11 Pro x64 | Monitor: ASUS PG279Q & ASUS PB278Q

Notebook: ASUS UX482EG i7-1165G7 / 32 GB / 1 TB
Nintendo Switch/New 3DS XL - 1006-2151-2466

Permalänk
Medlem
Skrivet av machiavelli1337:

OKEJ? Jag tryckte köp, kom i någon jävla kö, sen tillbaka till produktsidan igen.

Jag med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TM:

Fick du ett mail om förväntad leverans 8:e december innan du fick detta?

Missade det mailet först, men nej. Var obekräftad där.

Permalänk

Något skumt hände på Elgiganten. Var i kön och sen var kundvagnen tom. När jag sen klickar på "Lägg i kundvagn" kommer det upp att jag redan valt maxantal. MEN det ligger INTE i kundvagnen! Aja man får hoppas att Netonnet inte blir en besvikelse.

Permalänk
Inaktiv

Vad fan håller EG på med??

Permalänk
Medlem

Kom in igenom pisskön efter något sekund men får bara upp
""Du har valt maximalt tillgängligt antal av denna produkt"...
Bra jobbat.

Visa signatur

|i5 2500k 4ghz| H100 PnP | 32GB CORSAIR| Powercolor 7970 1100/1500 |IN WIN DRAGON|
|Western Digital 500GB|Seagate 2TB|Corsair SSD 128GB| |K70 RGB|NAOS 8200||Acer 120hz|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tjodd:

"Du har valt maximalt tillgängligt antal av denna produkt"
Härligt Elgiganten!

Sammas för mig...

Permalänk
Medlem
Skrivet av WaldenKing:

Hjälp! Det står att den ligger i kundvagnen när den inte gör det! Hur ska jag göra?

Skrivet av Tjodd:

"Du har valt maximalt tillgängligt antal av denna produkt"
Härligt Elgiganten!

Fick precis samma..

Permalänk
Medlem
Skrivet av techand:

Någon som fick upp köpknappen för digital edition?

Nej. Den verkar inte vara tillgänglig.

Väntade förgäves på den....

Permalänk
Medlem

Hann in och beställa och precis när jag ska bekräfta Klarna så slutar det fungera. Så mycket för det där kö-systemet

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT | Win 10 Home 64
LG 38GN950 | LG Oled 65C1, 65C7 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av QviW:

Kom in igenom pisskön efter något sekund men får bara upp
""Du har valt maximalt tillgängligt antal av denna produkt"...
Bra jobbat.

Samma här..

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Var det någon som lyckades köpa någon på elgiganten ens?

Visa signatur

|i5 2500k 4ghz| H100 PnP | 32GB CORSAIR| Powercolor 7970 1100/1500 |IN WIN DRAGON|
|Western Digital 500GB|Seagate 2TB|Corsair SSD 128GB| |K70 RGB|NAOS 8200||Acer 120hz|

Permalänk
Medlem

Nu är den ej köpbar

Permalänk
Medlem

Får hoppas på Amazon nu där jag fått igenom en beställning, men ropar inte "ja" ännu förrän den är skickad. Håller tummarna!

Permalänk
Medlem

Samma här, kom igenom kön snabbt men sen lades den inte till i kundvagnen. Vad var ens poängen med den där kön då?

Visa signatur

RTX 3090 - Ryzen 3700X - 16GB RAM 3600MHz

Permalänk
Medlem

Stabilt elgiganten...

Visa signatur

HP Omen 30L GT13 - 1076no:
Intel® Core™ i7-11700K
HyperX® 16 GB DDR4-RGB3200 XMP RGB MHz RAM (2 x 8 GB)
1 TB WD Black PCIe® NVMe™ TLC M.2 SSD
NVIDIA® GeForce RTX™ 3080

Permalänk
Medlem

Lyckades knipa en yay. Är detta konsoler de hade på lagret och skickar nu eller är detta förbokning bara?

Visa signatur

4790K@4.5ghz, 16GB DDR3, GTX 1060 6GB.

Permalänk
Medlem

Samma, flera gånger var det maximalt antal valt... fick inte ens 1 i kundvagnen

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk

Japp, hade en i kundvagnen med, skulle köra via klarna och sen försvann fraktalternativet, och inga att välja.

Permalänk
Skrivet av Tjodd:

"Du har valt maximalt tillgängligt antal av denna produkt"
Härligt Elgiganten!

fick samma skit.

Visa signatur

Phantek p500a || i7-6700k OC + nh-D15s chromax || Gigabyte 980Ti G1 || DDR4 3000mhz || Big disk

Permalänk
Inaktiv

Var tur att man lyckades knipa en beställning hos amazon igår. Tänkte försöka med elgiganten idag också och se vem som kan leverera först. Var där 09:00 fick upp lägg i kundvagnen valde faktura och trycka på slutför beställning, "inga tillgängliga leveransalternativ" skrev in min adress manuellt, samma sak och nu är de slut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zleikir:

"Inga tillgängliga leveransalternativ. Kontrollera dina adressuppgifter och att varorna du försöker köpa finns tillgängliga för beställning."

På elgiganten....

Samma för mig. Var dum nog att backa då och ta bort den ur kundvagnen, sen var det kört. Mycket märkligt det med ingen leverans, jag bor centralt i storstad så borde inte vara något problem alls för leverans.

Permalänk
Medlem
Skrivet av QviW:

Var det någon som lyckades köpa någon på elgiganten ens?

Jag lyckades få igenom en beställning direkt när de öppnade upp.

Permalänk
Medlem

Någon som lyckats köpa standard?

Fick en i varukorgen, men fanns inga leveransval, vilket kan bero på att varan inte finns kvar. Känns lite lagom drygt att man inte är ”garanterad” även när man har en i varukorgen.