Xbox One Series X till inköpspris

Permalänk
Hedersmedlem

Xbox One Series X till inköpspris

Jag var en av dom som hade en Xbox One Series X bokad på Webhallen sen länge + en All Access på Elgiganten och hämtade ut båda. Tanken var att ta den ena till vårt hus på Gotland. Nu inser jag att det kanske var lite onödigt då jag kan faktiskt kan flytta med konsolen de gånger vi åker över.

Så - om någon missade att boka och är sugen och inte fått tag i någon så finns den att hämta här i Huddinge/stockholm typ när som helst då jag jobbar hemma.

Priset är 5695 Kr vilket är det jag köpte den för och det är ingen auktion utan den som först kan hämta den får den. Den är självklart oöppnad.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Medlem

Du får 6000kr för den om du skulle orka skicka den? Pojken håller på att kola (;

Permalänk
Medlem
Skrivet av alundstroem:

Du får 6000kr för den om du skulle orka skicka den? Pojken håller på att kola (;

Daddy-of-the-year?

Visa signatur

| Fractal Design R | Corsairs 850W | Gigabyte Z270-P | i7 7700K OC 4.6GHz| Noctua NH-15D | Corsair Vengeance 16GB (2 x 8GB) DDR4 3000MHz | 750 GB SSD, 2 TB HDD| ASUS GTX 1080 Ti |

Permalänk
Medlem

Man kan inte köpa kärlek, men det stoppar en inte från att försöka... (;

Permalänk
Medlem

Du har PM 😊

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har fått flera PM redan direkt i går men jag kollar av en och en och återkommer.

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com