Permalänk
Medlem

Smart och BRA kylskåp

Någon som har tips på ett kylskåp som är relativt smart, dvs. temperaturknställning, larm etc.

Det är dock superviktigt att det även är ett bra kylskåp till dess huvudfunktion, a.k.a. bibehålla temperatur, gärna tyst etc.

Någon som kanske äger något de vill rekommendera?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cerb:

Någon som har tips på ett kylskåp som är relativt smart, dvs. temperaturknställning, larm etc.

Det är dock superviktigt att det även är ett bra kylskåp till dess huvudfunktion, a.k.a. bibehålla temperatur, gärna tyst etc.

Någon som kanske äger något de vill rekommendera?

jag gillar siemens med ismaskin och vatten dispenser håller kyla väldigt bra och jäkligt gött att alltid ha is klart.
däremot skulle jag inte köpa "smarta"/uppkopplade vitvaror på grund av dom säkerhets risker dom har.
vill man ha temperatur alarm är det enligt mitt tycke bättre att använda ett riktigt styrsystem som är säkert (säkrare) och lägga sensorer i kyl/frys. vill man veta när tvätten är klar kör man med ett relä tex qubino 16A som säger till när energinivån sjunker osv

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem

Jag har Samsung Family Hub, sjukt bra, toppresultat i test av råd och rön. Jag bryr mig inte om Xi Jin kan titta in i min kyl.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mordekai:

Jag har Samsung Family Hub, sjukt bra, toppresultat i test av råd och rön. Jag bryr mig inte om Xi Jin kan titta in i min kyl.

problemet är ju inte att någons skulle titta vad du har i ditt kylskåp utan snare att dom får tillgång till ditt nätverk och allt vad det innebär.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.