Permalänk
Medlem

Skärmskydd

Hej!
Har tidigare in haft skärmskydd på min mobil men eftersom förra sprack så tänkte jag att det kanske kan vara bra att ha.
Jag har köp en Xiaomi note 8 pro. Vad ska man ha för något? Hittade någon plastfilm för 250 kr tyckte det lät lite väl mycket. Men köpa något billigt från wish kanske är meningslöst.

Permalänk
Moderator
Moderator

Generellt hjälper ett skärmskydd mot repor, inte mot fall eller kast som orsakar att skärmen spricker. Vill du skydda mot sprickor behöver du någon form av fodral, och främst undvika att tappa telefonen.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem

Tyska Amazon kan jag rekommendera, där finns oftast större utbud än de svenska butikerna.

Omoton har jag använt till min iPhone förut och tycker de har fungerat bra, även skönt med en medföljande installationsram så att man inte kan misslyckas med applicering. Men du kan ju söka runt och kika lite själv, finns ofta mycket reviews också.

https://www.amazon.de/dp/B07X8G4SBJ/ref=sr_1_11?crid=2MQEVGC0...

12,98 EUR inkl. frakt till Sverige, leveraras 30 december.

Lycka till!

Permalänk
Medlem

Jag hade en outerbox till en iPhone. Med den så ål den allt, vart dock som en tegelsten 😂

Skickades från m.sweclockers.com