mITX 1151-2. MSI MPG Z390I Gaming Edge AC

Permalänk
Medlem

mITX 1151-2. MSI MPG Z390I Gaming Edge AC

Ett mITX moderkort till salu.

Stödjer gen 8 och 9 Intel processorer. Se lista: https://www.msi.com/Motherboard/support/MPG-Z390I-GAMING-EDGE...

Själv så kollade jag inte listan innan och köpte "nyaste chipset", vilket därmed inte passade till min 7700k

Märkte detta efter att jag packat upp och monterat moderkortet i chassit. Har redan köpt ett nytt moderkort som passar min cpu men istället för att skicka tillbaka detta och böka med frakt och avgifter tänkte jag se om någon annan behöver brädan.

Köpt från Amazon.

Startbud från 1000kr. Så bjud inte under det, tack.
Prisjakt 1638kr, närmast kända Proshop 1889kr.
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4956997

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

ingen frakt eller avgifter för att skicka tillbaka till amazon så du vet.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Börjar med 1000kr+frakt

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

ingen frakt eller avgifter för att skicka tillbaka till amazon så du vet.

255kr med posten samt att dom drar av en summa av vad jag betalade fick jag som besked. Så tänkte att om jag ska "förlora" pengar kanske någon vill köpa det av mig här istället Hon på posten visste inte ens hur man tog emot för att skicka till London så...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reko85:

255kr med posten samt att dom drar av en summa av vad jag betalade fick jag som besked. Så tänkte att om jag ska "förlora" pengar kanske någon vill köpa det av mig här istället Hon på posten visste inte ens hur man tog emot för att skicka till London så...

Du får tillbaka frakten du betalt från amazon inom några dagar om du mailar in kvitto.
Angående postens kunskaper så ta dig till en Ica post . Dom kan mer.
Varför du skulle få avdrag på din vara förstår jag inte.. Över 150 beställningar från aldrig fått nåt avdrag på nåt jag skickat in

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Finns det kvar? Mvh

Skickades från m.sweclockers.com