Permalänk
Medlem

Alternativ till Groove

Hej

Jag använder Groove som musikspelare både på min Windows och Android telefon, mycket för att det synkar bra med Onedrive. Jag lägger bara in musiken i rätt mapp på datorn och det synkar med telefonen. Använder inte Spotify eller något annat utan kör på detta vis.

Nu ska Groove läggas ned på på båda plattformarna och söker därför ett alternativ. Grunden är att det ska synkas med Onedrive. Går inte det så... Vilken jädra spelare som helst som inte ser ut som ett rymdskepp. Hittar bara det senare...

Permalänk

[quote postid="17537371" userid="264292" name="MsSmith"]
Hej

Jag använder Groove som musikspelare både på min Windows och Android telefon, mycket för att det synkar bra med Onedrive. Jag lägger bara in musiken i rätt mapp på datorn och det synkar med telefonen. Använder inte Spotify eller något annat utan kör på detta vis.

Nu ska Groove läggas ned på på båda plattformarna och söker därför ett alternativ. Grunden är att det ska synkas med Onedrive. Går inte det så... Vilken jädra spelare som helst som inte ser ut som ett rymdskepp. Hittar bara det senare...
[/Quote du gillar inte Google Music, där kan du ladda upp 40k låtar av din privata samling dessutom och har du appen Google konsument, där. Jag har tjänat in över 300kr att spendera i playstore, har aldrig varit med om att det kommit upp mer än 4 frågor oftast bara 3st och man för mellan 1.50-3kr för en frågestund som tar under minuten att genomföra,men om. du bara sitter hemma så får du inga frågor utan dom baseras på var du har varit. Har du varit påax kan du få fråge typ finns det handikapptoalett och parkering o h är det ett bra ställe att äta något snabbt på.
Har inte testat Groove själv men ska ge det en chans senare idag!
Mvh Pierre

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Cloudplayer till Android tycker jag är en trevlig app, skulle dock inte tro att det finns en variant till Windows.

Mitt förslag är nog ändå att kolla upp Google music. Principen är ju identisk, du laddar upp musik till tjänsten via datorn och sen kan du strömma det fritt till mobilen och datorn.
Det funkar bra på Windows och riktigt bra på android, och vad jag kommer ihåg så tar det inte av din GDrive kvot så du behöver inte betala för extra utrymme.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"Where lightning strikes once, ninja strikes twice"

Permalänk
Medlem

Jag får testa och återkomma:)

Permalänk
Skrivet av Trisk3lion:

Cloudplayer till Android tycker jag är en trevlig app, skulle dock inte tro att det finns en variant till Windows.

Mitt förslag är nog ändå att kolla upp Google music. Principen är ju identisk, du laddar upp musik till tjänsten via datorn och sen kan du strömma det fritt till mobilen och datorn.
Det funkar bra på Windows och riktigt bra på android, och vad jag kommer ihåg så tar det inte av din GDrive kvot så du behöver inte betala för extra utrymme.

Skickades från m.sweclockers.com

Det ingick 20GB från början som dom dubblade till 40GB och det tar inte från din drivestorage.

Permalänk
Skrivet av Trisk3lion:

Cloudplayer till Android tycker jag är en trevlig app, skulle dock inte tro att det finns en variant till Windows.

Mitt förslag är nog ändå att kolla upp Google music. Principen är ju identisk, du laddar upp musik till tjänsten via datorn och sen kan du strömma det fritt till mobilen och datorn.
Det funkar bra på Windows och riktigt bra på android, och vad jag kommer ihåg så tar det inte av din GDrive kvot så du behöver inte betala för extra utrymme.

Skickades från m.sweclockers.com

Det ingick 20GB från början som dom dubblade till 40GB och det tar inte från din drivestorage. Sen kan du betala ett abonnemang typ en Spotify liknande modell tror det är 99 i mån för Premium o h då har du fritt utrymme att ladda upp på också, om jag inte missuppfattat hela grejen. Kör själv Google Music för streamas och Blackplayer Ex för musik i mobilen, då den senare är en riktig bra och svensktillverkad MUSIKSPELARE,. Helt klart värd att testa(Ex) är betalverisionen.