2st 27" skärmar i en resväska?

Permalänk
Medlem

2st 27" skärmar i en resväska?

Jag har nu fått tillgång till min nya lägenhet och måste flytta på 2st 27" skärmar och vill verkligen inte ta dom i flyttbussen.
Jag har en stor resväska där skärmarna passar in perfekt med väldigt lite tomutrymme mellan skärmarna och sidorna på väskan som kan fyllas upp med packmaterial så skärmen inte kan röra sig.

Har lagt en skärmen på ryggen omlindad med lakan och handukar lagt skumgummi ovanpå och även lindat in andra skärmen i lakan och handdukar som jag nu bara tänkte lägga på mage ovanpå den första skärmen vad tror ni?

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

När jag flyttade tog jag bara bort bordstativen, lindade in med en filt och sedan papper runt för att tejpa fast det. Tejpade sedan ihop den med en likadan inbakad skärm vilket gick bra.
Hade den inte i väska dock utan körde så som den var i bil och bära. Och det var mina lite billigare skärmar än den dyrare jag har.

Så länge du inte slår i något är det ok.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Terrell:

När jag flyttade tog jag bara bort bordstativen, lindade in med en filt och sedan papper runt för att tejpa fast det. Tejpade sedan ihop den med en likadan inbakad skärm vilket gick bra.
Hade den inte i väska dock utan körde så som den var i bil och bära. Och det var mina lite billigare skärmar än den dyrare jag har.

Så länge du inte slår i något är det ok.

Skickades från m.sweclockers.com

Tack har självklart tagit bort stativen

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata