Permalänk
Medlem

Ryzen 5 1600

Hej

Efter uppgradering säljer jag nu min ryzen 5 1600. Inköpt december -17. Tyvärr har jag inget kvitto då den var en gåva och var inköpt med andra saker. Kartong och allt som den kom med finns kvar, även orginalfläkt som aldrig är använd.

Säljer till vem jag vill och allt det där

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 800kr hämtar på plats i Göteborg idag om du går med på det.

Permalänk

Vad menar du med att det var en gåva? det låter lite konstigt att den bara skulle följa med tack vare att du köpte lite andra saker :).

Permalänk
Medlem

@rikard225 JAG köpte inte andra saker utan personen jag fick den av köpte andra saker samtidigt så allt är på samma kvitto, om det nu spelar någon roll

Permalänk

@andreasmark: Ja, det spelade roll för mig i alla fall då jag ville ha ett förtydligande då det kunde innebära olika saker. Så tack nu vet jag i alla fall.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Om det hade gått att hämta ett digitalt kvitto från butiken där sakerna köptes ifrån så hade jag gett dig 1000 spänn, då det alltid känns bättre att ha ett kvitto utifall att något skulle hända.

Jag vet inte ens om det skulle vara möjligt då jag inte vet vem du fick processorn ifrån, men det var bara en tanke.

Permalänk
Medlem

1000kr och kan hämta på plats.

Permalänk
Medlem

@j0h4nN Du leder!
Kör tills imorgon kväll tänkte jag.

Permalänk
Medlem

1100 kr + frakt

Permalänk
Medlem

Avslutar ikväll 20.30
@chopdrop leder just nu

Permalänk
Medlem

1200+ frakt

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R6 Black TG | CPU : AMD Ryzen 5 2600X | Mobo: ASUS ROG Strix X470-F | SSD: WD BLACK SN750 SE NVme @ 1Tb | Memory: DDR4 @ 32 Gb | GPU: ASUS STRIX GeForce GTX 1060 6Gb | Screen: AOC 24" @ 1920x1080 60Hz |Keyboard: Logitech G910 | Mouse: Logitech G903 | O/S: Windows 11 Professional

Permalänk
Medlem

1250:- Hämtar

Permalänk
Medlem

1300 + frakt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem