Youtube - kommentarer på avslutade live streams laddas inte in.

Permalänk
Medlem

Youtube - kommentarer på avslutade live streams laddas inte in.

Det kändes inte som att detta hör hemma i Youtube är långsamt-tråden, men ska detta ligga där så är det fritt fram för moderatorerna att merga denna tråden till den klistrade.

Har sedan några dagar tillbaka märkt att kommentarer på avslutade live streams inte laddas in. "Laddningshjulet" eller vad det kallas bara tuggar runt och runt i all evighet. Vanliga videos som inte varit live streamade fungerar normalt. Jag har testat att vara inloggad, utloggad, annan webläsare, inget funkar. På mobilen funkar det dock.

Finns det någon annan som upplever detta problem? Någon som vet om det är youtube som gjort nåt fel eller behöver jag ändra någon inställning?

Tack för hjälpen på förhand.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Hittade problemet själv. Jag använder "gamla" youtube (ett val man kan göra för att ändra tillbaka utseendet av hemsidan till utseendet från ca ett år sedan) för jag trivs mer med det. Kommentarerna laddas dock in med det nya utseendet. Får helt enkelt leva med det nya utseendet tills problemet är fixat.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Skrivet av Piece of Cake:

Hittade problemet själv. Jag använder "gamla" youtube (ett val man kan göra för att ändra tillbaka utseendet av hemsidan till utseendet från ca ett år sedan) för jag trivs mer med det. Kommentarerna laddas dock in med det nya utseendet. Får helt enkelt leva med det nya utseendet tills problemet är fixat.

Låter som som en liknande utövning till det microsoft gör för att pusha folk till sina nya versioner av operativsystem, eller i detta fall UI version.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Travhäst:

Låter som som en liknande utövning till det microsoft gör för att pusha folk till sina nya versioner av operativsystem, eller i detta fall UI version.

Ja, tänkte på det också. Om det inte fixas inom någon vecka så kan man nog konstatera att det är så.
Nu när jag sitter med den nya varianten så bekräftar jag bara min åsikt. Tycker att sidan är buggigare, t.ex. att en del av videorubrikerna försvinner bakom sidomenyn till vänster. Men kommentarer är ju viktigare så måste leva med det

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Update: mycket riktigt har den gamla (och mindre buggiga) layouten tagits bort helt nu och går inte att aktivera. Helt utan förvarning såklart.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!