Permalänk

HTC Vive

Hej,

Säljer mitt HTC-Vive då spelytan blivit för liten efter vi köpt ny soffa. Ytlig repa på utsidan men annars i fint skick. Har dock tappat bort ena laddaren till kontrollen men har köpt en 3e-parts laddare.

Kartong finns, skickas ej. Finns i Göteborg.

4500kr

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Synd att du ej kan tänka dig att skicka då hade du haft en deal direkt.
Mvh.Niclas

Visa signatur

Cpu:Intel 5820k H2O Gpu:Gainward 970 sli Mobo:Asus x99-S 16Gb DDR4 PSU:CorsairAX860W Chassis:NZXT H440

Permalänk

@sweboy7602: Visar ingen i området intresse så kan vi kolla på vad frakt skulle gå på osv

Permalänk
Medlem
Skrivet av EpicToaster:

@sweboy7602: Visar ingen i området intresse så kan vi kolla på vad frakt skulle gå på osv

Det låter bra jag behöver dock få till ett köp och ha sakerna innan helgen då min son fyller år annars förlorar affären sin poäng.
Mvh.Niclas

Visa signatur

Cpu:Intel 5820k H2O Gpu:Gainward 970 sli Mobo:Asus x99-S 16Gb DDR4 PSU:CorsairAX860W Chassis:NZXT H440

Permalänk
Medlem
Skrivet av EpicToaster:

@sweboy7602: Visar ingen i området intresse så kan vi kolla på vad frakt skulle gå på osv

Jag har ju ingen bil men vill du och orkar så skulle jag kunna tänka mig att ta tåget till Götet och att vi möts där och gör affären på plats.
Mvh.Niclas

Visa signatur

Cpu:Intel 5820k H2O Gpu:Gainward 970 sli Mobo:Asus x99-S 16Gb DDR4 PSU:CorsairAX860W Chassis:NZXT H440