Permalänk
Medlem

"Anslut till ett nätverk"

Hallå kamrater! Nu kommer säkert en noobfråga för er erfarna, men det finns ingen skam i att ställa frågor! (Intalar jag mig).

Fallet är detta, jag har ComHem och får inte längre komma ut på internet. Ingen åtkomst alls. Inget Discord, inget Skype, inget Steam, ingenting. Pratade med Comhem, de kliade sig i huvudet och påstod att routerm var trasig, men kunde inte svara på varför jag inte i sånt fall fick internet direkt ur vägguttaget.

Jag fick den nya routern idag och problemet kvarstår. Varje gång jag felsöker så får jag upp

"Nätverket du använder kanske kräver att du besöker dess inloggningssida", och sen blir jag hänvisad till Zmarket, som försöker få mig att köpa nytt bredband.

Finns det något sätt att kringgå detta? Jag har ju bredband, varför behöver jag köpa nytt? Jag blir tokig!

Tack på förhand!

//Kalixen

Permalänk
Avstängd

Det är nog bara Comhem alternativt de som har hand om fibernätet som kan hjälpa med det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av knge:

Det är nog bara Comhem alternativt de som har hand om fibernätet som kan hjälpa med det.

Ja, ComHem har ju inte gjort mycket hittills. Tack för svar ändå!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Felaktiverat eller felpatchat då du kommer till en aktiveringssida. Kontakta comhem som får se över aktiveringen, ligger aktiveringen mot rätt lägenhetsnummer får dom felanmäla mot Zitius som får fixa det.

Permalänk
Medlem

Jag känner också krampen av internet abstinens. Hoppas det fixar sig för dig!

Visa signatur

Jag är fan inte smart men endå är jag smartare än dig!