Hallå kamrater! Nu kommer säkert en noobfråga för er erfarna, men det finns ingen skam i att ställa frågor! (Intalar jag mig).
Fallet är detta, jag har ComHem och får inte längre komma ut på internet. Ingen åtkomst alls. Inget Discord, inget Skype, inget Steam, ingenting. Pratade med Comhem, de kliade sig i huvudet och påstod att routerm var trasig, men kunde inte svara på varför jag inte i sånt fall fick internet direkt ur vägguttaget.
Jag fick den nya routern idag och problemet kvarstår. Varje gång jag felsöker så får jag upp
"Nätverket du använder kanske kräver att du besöker dess inloggningssida", och sen blir jag hänvisad till Zmarket, som försöker få mig att köpa nytt bredband.
Finns det något sätt att kringgå detta? Jag har ju bredband, varför behöver jag köpa nytt? Jag blir tokig!
Felaktiverat eller felpatchat då du kommer till en aktiveringssida. Kontakta comhem som får se över aktiveringen, ligger aktiveringen mot rätt lägenhetsnummer får dom felanmäla mot Zitius som får fixa det.