Skänkes: NAS, processor, RAM, telefon m.m.

Permalänk
Medlem

Skänkes: NAS, processor, RAM, telefon m.m.

Hej!

Här skänkes lite prylar. Den som först kommer och hämtar alltihop får det. Allt skänkes i befintligt skick och jag kan inte garantera mer än att de fungerade då de provades för något år sedan.
Snälla ta allt på en gång

Lagring:
Buffalo Linkstation LS210D
Lagring så man kan nå via appar. För er som vill ha egna backuper. Utan hårdisk!

Processor:
Intel Core 2 DUO E8400.

Ram:
2 st av DDR2 OCZ PC2 6400 2GB Dual Channel, OCZ2N800SR4GK (5-4-4-15)
2 st Corsair dominator CM2X1024-8500C5D, XMS2-8500 1024MB, 1066Mhz, v2.1 (5-5-5-15)

Bredband:
Huawei Mobile Broadband E372

Telefon:
Nokia 1616 knapptelefon.

Hör av er!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Du har inte möjlighet att skicka? Tar gärna rubbet om du kan trycka ner det i en låda och skicka iväg

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 5700G / 48GB RAM / RX 6600 XT / 2TB SSD / Arch Linux
Server: Intel(R) i5-7400T / 32GB RAM / 88TB HDD / Proxmox

Permalänk
Medlem

@Kattus:

Sista utvägen är att skicka det!

Permalänk
Medlem

Finns ljudkortet kvar?

Visa signatur

WS: MSI B350M Mortar | AMD Ryzen 7 1700 | PH-TC14PE | 32GB DDR4 3000MHz | 1TB Kingston NV2 | Intel Arc A750 8GB | 2*BenQ G2420HDB
Router: Gigabyte GA-870-UD3 | AMD Phenom II x6 1055t @ 2600MHz, 1.25V | 12GB DDR3 | 2*250GB HDD @ RAID1 | 4TB HDD
Laptop: Thinkpad X220 4291-QF6

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dracc:

Finns ljudkortet kvar?

Än så länge

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jätte intresserad av E8400... betalar gärna porto och vaderat kuvert.

Permalänk
Medlem

Jag kan ta hand om allt, kan hämta imorgon. Hit me back.

Permalänk
Medlem

Jag hade gärna fått nas:en. Har en ensam hårdisk som behöver en maka omgående. Bor i Västerås så det är väl rätt nära

Permalänk

Jag kan ta resten som finns sen. Bor i Järfälla så kan hämta

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Hej allihopa!

Det var större intresse än vad jag trodde! Den som var först till kvarn via pm har första shing.
Jag kommer inte försöka anstränga mig att köra sakerna någonstans eller skicka när det finns folk som kan hämta.

Naturligtvis så skulle jag kunna ge en pryl till en individ som ger en snyfthistoria om en väldigt ensam hårdisk eller dylikt om denne hämtar! Skicka gärna ert telefonnummer i pm så jag kan kontakta er. Jag föredrar att prata på telefon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aradove:

Hej allihopa!

Det var större intresse än vad jag trodde! Den som var först till kvarn via pm har första shing.
Jag kommer inte försöka anstränga mig att köra sakerna någonstans eller skicka när det finns folk som kan hämta.

Naturligtvis så skulle jag kunna ge en pryl till en individ som ger en snyfthistoria om en väldigt ensam hårdisk eller dylikt om denne hämtar! Skicka gärna ert telefonnummer i pm så jag kan kontakta er. Jag föredrar att prata på telefon.

Finns ljudkortet kvar?

Visa signatur

Citera för svar!

Detta må inte längre vara min primära dator men står kvar vid TV:n så den får ligga kvar ändå!

MB: Asus Maximus III Gene CPU: I7 860 4ghz HT Kylning: Antec 920 GPU: EVGA 770 2GB RAM: Corsair 12GB 1600mhz XMS3 2x2GB + Vengence HP 2x4GB SSD: Samsung EVO 840 120GB HDD: Samsung 1Tb 7200rpm, Seagate 2TB 7200rpm Chassi: Fractal Design Define Mini

Permalänk
Medlem

Hej!

Det var en som samlade grejer och skänker dem till behövande familjer, och kallade projektet ReuseIT. Denne person har fått förtur på alltihop. Jag tyckte det var en hygglig handledning för att skänka det till denne person.

Permalänk
Medlem

Nu är allt bortskänkt! Tack för visat intresse!