Bilder på ditt senaste inköp (2017)

Permalänk
Medlem

Fractal c mini
Minsta och tystaste burken jag någonsin ägt

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem

Fick bli 6-par (2-par Performance, 2-par Sport, 2-par "vanliga" - Alla i shorts modell, lite längre än Short Shorts) Björn Borg-kalsonger. Gillar kvalitén och passformen på deras produkter. Fick dem för ett schysst pris med.

Permalänk
Medlem

Nu bör jag få bättre ljud

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hämtade nya bilen en regnig sommardag som denna

Visa signatur

Jag förstår, men vad menar du?

Permalänk
Medlem

Behöver pensionera lite äldre diskar då jag har slut på sata-portar
Fick bli en Barracuda, i brist på annat

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Ubiquiti Unifi USG pro 4

Visa signatur

Main: Acer X32FP Fortress II Ryzen 5900X ROG Strix B550-F Wifi II RTX 3080 Ducky Shine 6 SH HD650 O2 amp + DAC Audioengine 2+ Samsung 970 Evo Plus 1TB + Kingston FURY Renegade 2TB
Server: Lian Li PC-V354B X11SCH Xeon E-2176G 64GB ECC RAM LSI 9207-8i
Media: Sony KD-65XF9005 Sony HT-ZF9 nVidia Shield TV pro 2019
nVidia Shield TV pro 2015 SSD Yamaha HS-5

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakd:

Fractal c mini
Minsta och tystaste burken jag någonsin ägt
http://i.imgur.com/BRyYAmM.jpg
http://i.imgur.com/1giMJTO.jpg

Off topic men borde du inte vända fläkten vertikalt så du får frisk luft in och varm ut bak.
Ser ut som om du antingen hämtar varm luft från grafikkortet eller så blåser du varm luft från CPU-kylaren ner på grafikkortet.

Permalänk

Ny lina till fiskespöet, här är resultatet en liten (30cm) sik som blev riktigt god i stekpannan med lite potatis. Nästa tur blir till abborrsjön, nyfångad abborre stekt i smör, lök och med lite salt kommer bli så gott.

Sitter och drömmer om lite harr, laxöring och kanske gädda med pepparrot (även jag inte gillade gädda när jag var ung).

Sen glömde jag bort vi är ett gäng gubbjävlar som har utmanat varandra att bestiga kebnekaise första eller andra veckan i augusti så läser ni om några räddningshelikoptrar ungefär då så är det nog vi :D.

Visa signatur

Bärbar: Dell G7 17-7790, i7-9750H, RTX2060, 144Hz ips
Mobil: Samsung Galaxy A71
Mediaspelare: Apple TV 4K 32GB

Permalänk

@iaken:
Vad är det för motor du har valt?

Permalänk
Medlem

Min ebay tillfälligt dator. köpt för 800kr

Permalänk
Medlem

Tennmak Pro Dual Dynamic Driver Professional In-Ear.... för det priset är dom GRYMMA!

Visa signatur

| Lian-Li O11 Dynamic XL | AMD Ryzen 9 5900X | EVGA GeForce RTX 3080 Ti 12GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Crosshair VIII DARK HERO | 32GB G.Skill TridentZ Neo 3600MHz CL16-16-16-36 | be quiet! Dark Power Pro 12 1200W | 32" Acer Predator XB323UGX QHD IPS 270 Hz | 27" Acer Predator XB271HU IPS 165 Hz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mellanmjölk:

@iaken:
Vad är det för motor du har valt?

Hela 122hk. 🤣 ca 240 färre än vad jag egentligen ville ha. Frugan sa nej. Eller va det plånboken... Samman skit, annan lukt. 😂

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag förstår, men vad menar du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av iaken:

Hela 122hk. 🤣 ca 240 färre än vad jag egentligen ville ha. Frugan sa nej. Eller va det plånboken... Samman skit, annan lukt. 😂

Skickades från m.sweclockers.com

He, he, du sätter sannerligen en punkt för vad som är "frugankompatibelt". Jag som inte har någon fruga rullar glatt iväg med 400 hk...

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem

Spyderco Sage 5

Blev en ny EDC - kniv, mycket komfortabel.

Visa signatur

Sapere Aude

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superthug:

Off topic men borde du inte vända fläkten vertikalt så du får frisk luft in och varm ut bak.
Ser ut som om du antingen hämtar varm luft från grafikkortet eller så blåser du varm luft från CPU-kylaren ner på grafikkortet.

Problemet med am4 fästet är att det INTE går att rotera. 60c i spel och 72c i prime (prime är extremt överdrivet belastning) så det fungerar ändå.

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem

@hakd: Om du köper en Noctua kylare är det möjligt, då får du med fästen ( med ett kit ) som möjliggör alla riktningar.

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

Börjar kanske bli gammal, men börjar föredra att spela ps4 istället för pc!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem

riktigt nice!

Permalänk
Medlem

Jag har letat ett tag efter rätt exemplar av min nya leksak. Tror jag hittade rätt så lika bra att slå till.

Focus RS -10

Visa signatur

mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av goga_fett:

Jag har letat ett tag efter rätt exemplar av min nya leksak. Tror jag hittade rätt så lika bra att slå till.

https://www.pixeltopic.com/files/2017/7/sjpqeeirdhalz.jpg

https://www.pixeltopic.com/files/2017/7/bacyycikzugkjs.jpg

Focus RS -10

Du har ingen fru alltså Hehe.. Skämt åsido fin bil!

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeig:

@hakd: Om du köper en Noctua kylare är det möjligt, då får du med fästen ( med ett kit ) som möjliggör alla riktningar.

Mvh

Fullt medveten men då får du vänta på fästena ifrån USA med i några veckor så jag är nöjd ändå.

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem
Skrivet av goga_fett:

Jag har letat ett tag efter rätt exemplar av min nya leksak. Tror jag hittade rätt så lika bra att slå till.

https://www.pixeltopic.com/files/2017/7/sjpqeeirdhalz.jpg

https://www.pixeltopic.com/files/2017/7/bacyycikzugkjs.jpg

Focus RS -10

Skön registreringsnummer

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Dbrands till OnePlus luren: http://imgur.com/a/dCzYR

Visa signatur

Tar gärna emot tips på roliga couch co-op PS5 spel!

Permalänk
Medlem

@hakd: Noctua skickar från Österrike, och det tar ett par dagar, dessutom kan du köpa dom på ex Inet för 99 kr.

Hursomhelst, har du bra temps så spelar det ingen roll : )

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Rekordmedlem

Får väl lägga in nått som inte är en bil
En Bogeer YT-833 cykledator, den mest prisvärda modell jag hittat utav billiga Kinamodeller med kabelsensor, kan rekommenderas.

Har även skaffat en vattentät styrväska från Biltemas serie av "Ortliebkopior" verkar som den är helt ok, fästet passade bra på styret även med hydrauliska bromsar.

Monterat o redo för provfärd, Karlstad rakt fram, men Vänern ligger på andra sidan åkern.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av iaken:

Hämtade nya bilen en regnig sommardag som denna

http://i.imgur.com/Xd27u27.jpg

http://i.imgur.com/B1NZsAm.jpg

Riktigt fin bil. Ge oss gärna ett litet omdöme, hade varit intressant att ta del av då modellen lockar mig.

Ett litet tips: den där Hedin Bil-dekalen kan de enkelt ta bort hos återförsäljaren på några sekunder med ett specialverktyg. Jag tycker det är synd med en reklamdekal på en så stilren bil.

Permalänk
Medlem

@Stefanp67:

Hehe nice , Kebenekaise ska jag också bestiga, dock inte i år. Jag var i Norge för en vecka sedan och gick Besseggen i Jotunheimen, kan rekommenderas starkt om man gillar vandring, ta inte med barn till denna vandring bara, då det kan vara lurigt på vissa ställen med brant klättring (vi gjorde detta misstaget), annars riktig nice, det kan se ut så här.

För att inte bli OT så får jag bidra med mitt lilla inköp som jag gjorde idag. Fett till mina vandrarkängor

Visa signatur

There is always a price to pay for convenient

Permalänk

Årets julklapp - till barnen. Och mig med förstås.

Har haft som bestående julklapp de senaste åren att köpa ett Lego modulärt hus men nu när hyllmetrarna börjar bli fulla (sex stycken hus) och jag köpt ändå några bilar sedan tidigare nämligen Volkswagen T1 Camper Van, Volkswagen Beetle samt Mini Coopern så när jag såg att dubbeldäckaren lanserades nu var jag ju tvungen att slå till. Dock får byggandet vänta till Jul. Så har jag och barnen något att göra i mellandagarna.

Tacksamt nog skickades en spargris med som bonus i beställningen, kanske jag lyckas spara ihop till något nytt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakd:

Problemet med am4 fästet är att det INTE går att rotera. 60c i spel och 72c i prime (prime är extremt överdrivet belastning) så det fungerar ändå.

Visste inte att det inte går att rotera, har aldrig haft am4. Tempsen är perfekta då

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superthug:

Visste inte att det inte går att rotera, har aldrig haft am4. Tempsen är perfekta då

Det är alltså just Pure Rock som inte går att rotera, andra går säkert.

Skrivet av victor360:

@hakd: Såg detta, kollat på Pure rock slim (litet chassi).. Hur påverkar detta kylningskvaliten när den blåser luft ifrån GPUn rakt upp?
Har endast exhaust bak och inget i taket av chassit)

gissar att jag ligger ca 10c över vad det skulle varit om den inte dragit in varmluft ifrån gpu

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället