Gigabyte GeForce GTX1070 G1 Gaming - Såld

Permalänk
Medlem

Gigabyte GeForce GTX1070 G1 Gaming - Såld

Gigabyte GeForce GTX1070 G1 Gaming köpt Augusti 2016. Kortet har blivit kört normalt (ingen överklockning förutom boost). Kortet är i mycket gott skick. Orginalkartong fölger med. Kan skickas mot betalning. Kvitto finns.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 2500 + frakt

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem

Bjuder 3000 inkl frakt

Permalänk
Inaktiv

2500kr och kan hämta, köper med en påse bullar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon200632:

2500kr och kan hämta, köper med en påse bullar.

Bara att lägga ner budgivningen, upphämtning OCH en påse bullar är svårslaget

Permalänk
Medlem

Beställde precis en sån på webhallen i fredags, ska ringa och kika med dem varför den inte är skickad när deras lager tagit slut. Anteckna mig som intresserad i denna budgivning, jag återkommer när jag pratat med webhallen då jag misstänker att slug i lagret försvårar för dem att skicka produkten.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Spoltjut? Vanligt på denna modell.

Visa signatur

Phanteks Chassi, Seasonic 800W, ASUS Prime Z690-A, Intel i5 12600K 4,9 GHz, 32 Gb RAM G.Skill Trident z5 DDR 5 5600 Ghz 2 x 16 Gb (cl 36 1.2 V), Noctua NH-U12A, ASUS GTX 2070 Super 8 Gb, SSD Samsung 980 1tb, Western Digital Caviar Red 2TB

Permalänk
Medlem

Jag har inte reagerat över att det är något spoltjut. Kortet har fungerat helt problemfritt för mig.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Raphaei:

Beställde precis en sån på webhallen i fredags, ska ringa och kika med dem varför den inte är skickad när deras lager tagit slut. Anteckna mig som intresserad i denna budgivning, jag återkommer när jag pratat med webhallen då jag misstänker att slug i lagret försvårar för dem att skicka produkten.

Skickades från m.sweclockers.com

Webhallen hade skickat mitt kort från en av deras butiker, så jag drar mig ut denna budgivning.

Permalänk
Medlem

Såld

Skickades från m.sweclockers.com