2500K-paket, PSU, MEGAradiator, vattenblock, fläktar

Permalänk
Medlem

2500K-paket, PSU, MEGAradiator, vattenblock, fläktar

Hallå SweC,

Just uppgraderat riggen. Säljer här de utbytta delarna och annat som legat till sig i förrådet. Grejjerna ska bort, till vrakpriser om så krävs. Sätter inga fasta priser på något, budgivning gäller. Säljer dock inte om bud är så låga att det inte motiverar att lägga tiden det tar att paketera/skicka paket...

Följande saker säljs:

* Moderkort Asrock P67 Extreme4. Några gånger upplevt problem med glapp i 24-pinsanslutningen, vet ej om det är moderkortet eller nätagget som gjort det. Då fått "lirka till" sen har det gått igen.

* Processor 2500K. Kört den sedan 2011, relativt hårt klockad under flera år. En gång skrämt upp till 5 Ghz med 1,51 V för att skrivas in i "5 Ghz-klubben", annars rullat större delen av tiden i 4,6 Ghz med 1,41 V. Kan tillägga att den varit välkyld med custom vattenkylning.

* RAM Corsair Vengeance 2x4 GB 1600 MHz

* SSD Intel 320 160GB. Använd i ca 3 år.

* Nätagg Corsair HX850. Köptes 2 år begagnad 2012, dess "7-Year warranty" är alltså slut ungefär nu. Några gånger upplevt problem med glapp i 24-pinsanslutningen på MB, vet ej om det är moderkortet eller nätagget som gjort det. Då fått "lirka till" sen har det gått igen.

* Löjligt stor radiator som jag byggt ihop själv av värmepaket från bilar. På bilden ställt SSDn intill som storleksreferens. Är det intressant så finns mer info i galleriet jag ladda upp när det byggdes, här. OBS att endast upphämtning gäller på denna...

* Vattenblock, EK-Supremacy full nickel.

* silver kill coils av 99.999 finsilver, finns 4 st.

* Fläktar:
-1 st blå deep cool 140 mm med 120 mm montering.
-2 st fractal design 140 mm som satt i chassit vid inköp, är oanvända.
-3 st rexflo 250 mm fläktar varav 1 är helt oanvänd (obs, utan LED). 2 är monterade på radiatorn.

Det var det hela, varsågoda att buda, I TRÅDEN. Överblivet slängs...

Mvh
Tedvin

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej. Vad hade du tänkt dig för allt? kan hämtas idag om vi kan komma överens om ett bra pris. annars är jag intresserad av 2500k samt ram och ssd.

Är även intresserad av radiatorn.

Skicka Pris idé via pm

mvh Johannes

Permalänk
Medlem

Börjar med 150 kr + frakt för SSD:n

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Vad hade du tänkt dig för radiatorpaketet?

Permalänk
Medlem

Corsair Vengeance 2x4 GB 1600 MHz 250kr bjudet

Visa signatur

i5 2500k,,,,asus p8z77-v pro

Permalänk
Medlem

Vattenblock, EK-Supremacy full nickel 200kr + frakt

Permalänk
Medlem

Avvaktar svar ifrån @TraZZeL. Återkommer till er andra om det dröjer för länge eller inte blir något av det.

Permalänk
Medlem

Lägger 150 + upphämtning för nätagget

Edit: Drar tillbaka mitt bud.

Permalänk
Medlem

200+frakt för SSD

Visa signatur

[i7 6700k @4500|Asus Z170 Pro Gaming|Corsair Vengeance DDR4 3200MHz XMP |EVGA GQ 1000W Hybrid Modular 80+|MSI GeForce GTX 1080|Windows 10 Pro Swe|Aoc 28-4K|SSD Samsung 850 evo 250 Gb|

Permalänk
Medlem

@Denolg

Ptja, eftersom du frågar så kan jag föreslå en hundring per radiator, dvs 500 kr för hela klumpen. Känns det ok?

Permalänk
Medlem

250 kr plus frakt för SSD.

Permalänk
Medlem

@Denolg @itkoll @Vregoff @VideoyGTX

Allt är sålt till @TrAZZeL. Låter dock annonsen vara uppe tills sakerna är hämtade..

Mvh
Tedvin

Permalänk
Medlem
Skrivet av itkoll:

Corsair Vengeance 2x4 GB 1600 MHz 250kr bjudet

Skrivet av Vregoff:

Vattenblock, EK-Supremacy full nickel 200kr + frakt

Skrivet av VideoyGTX:

250 kr plus frakt för SSD.

Hej på er! Är något av ovanstående bud fortfarande aktuella? Var isåfall goda att svara mig här så är det ert.

(Kommer sedan att starta om annonsen då det visat sig att @TrAZZeL är en oseriös köpare. Verkar trots överenskommelse ha ångrat sig och valde att "förmedla" det genom utebliven upphämtning och att låtsas som om jag inte finns. Snyggt.)

Mvh
Tedvin

Permalänk
Medlem

Ja,

Jag erbjuder fortfarande 250 sek samt frakt för SSD. Skicka ditt nummer så swishar jag summan för ssd samt frakt.

Permalänk
Medlem

@Tedvin: Hej. Inte ett dugg oseriös. Men har åkt in och ut från sjukan då det varit problem med barnen. Men ber om ursäkt för att jag inte svarat dig före mina barn.!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrAZZeL:

@Tedvin: Hej. Inte ett dugg oseriös. Men har åkt in och ut från sjukan då det varit problem med barnen. Men ber om ursäkt för att jag inte svarat dig före mina barn.!

Hej igen. Ledsen att dina barn blivit sjuka.

Underligt dock att du sedan den 4e juni då vi gjorde en deal ändå valt att svara dessa före dina barn. Jag upprepar min åsikt om oseriös köpare...

Permalänk
Medlem

Fortfarande samma bud, 200kr + frakt för EK-Supremacy full nickel.

Permalänk
Medlem

Köpare som inte svarar även fast de köpt något borde bli anmälda och portade direkt från marknadsdelen! Tycker att han är skyldig oss andra köpare en kompensation eftersom han dragit ut på affären.

Permalänk
Medlem

@Tedvin: Nu är det som så att min bror lånat min sida då han sökt delar samt hjälpt mig lite då jag inte varit tillgänglig på ett tag.

Har goda referenser på marknaden och skulle inte göra skit för mig här då jag använder den en hel del.

Ibland kan det hända saker som försvårar och hinder uppstår.
Man kan även fråga än att dra förutfattade meningar.

Men känner du att du får ut något av detta så fine. bara du blir nöjd.

Permalänk
Medlem

@VideoyGTX: Du är rolig du. Blev du född igår? Så om du gjort en deal och något händer efter det med familj eller dylikt och du inte får möjlighet att logga in på sweclockers. så blir du skyldig att kompensera alla inblandade?

kan inte riktigt för att min bror missat att svara @Tedvin. Jag har dock haft annat för mig!

Permalänk

Finns SSDn kvar? Jag kan isåfall hämta den imorgon. Jobbar i Staffanstorp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av flippomir:

Finns SSDn kvar? Jag kan isåfall hämta den imorgon. Jobbar i Staffanstorp.

Hej! Tyvärr är den redan bortlovad.

Mvh

Permalänk
Medlem

Ja, den är bortlovad till mig efter arrangerat giftemål hehe. Men ta reda på vad frakten kostar så swishar jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrAZZeL:

@Tedvin: Nu är det som så att min bror lånat min sida då han sökt delar samt hjälpt mig lite då jag inte varit tillgänglig på ett tag.

Har goda referenser på marknaden och skulle inte göra skit för mig här då jag använder den en hel del.

Ibland kan det hända saker som försvårar och hinder uppstår.
Man kan även fråga än att dra förutfattade meningar.

Men känner du att du får ut något av detta så fine. bara du blir nöjd.

Schysst av brorsan att nyttja din sida men låta bli att följa upp den deal du gjort och inte har möjlighet att hantera. Jag har både skickat påminnelse på PM och försökt att ringa dig, men det telefonnummer som står registrerat på dig på hitta.se gav svar att abonnemanget är ur bruk eller något i den stilen. Ovanpå allt var det ett väldigt sammanträffande att du återfick möjligheten att svara just vid det tillfälle jag kommenterade i tråden att du är en oseriös köpare.

Kanske det är så att hela din story är sann. Oavsett så har det hela inte ingett något större förtroende, vilket jag hoppas att du själv också kan förstå utifrån hur det gått till.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@Auxois Javisst!

Ej längre tillgängligt:
SSD
Löjligt stor radiator
Vattenblock

Fortfarande tillgängligt:
Moderkort
Processor
RAM
Nätagg
Silver Kill Coils
Fläktar

Killen som skulle köpa RAM (@itkoll) har inte varit online på snart en vecka, så om någon annan visar intresse innan han återkommit så säljer jag dem iallafall...

Mvh
Tedvin

Permalänk
Medlem

Tar gärna nätagget för 200kr + frakt, förstår om det inte motiverar dig att skicka Försöker bygga en dator på budget som ändå har lite kräm i sig.

Permalänk
Medlem

@Olpan95: 200 spänn blir bra det, kontaktar dig i PM.

Permalänk
Medlem

EK-Supremacy full nickel
350:- inklusive frakt
@Tedvin

Edit: Miss från mig. Misstog Processor för cpu-blocket men såg efter att vattenblocket var sålt

Miss från mig. Misstog Processor för cpu-blocket men såg efter att vattenblocket var sålt
Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt

Permalänk
Medlem

Statusuppdatering!

Ej längre tillgängligt:
SSD
Löjligt stor radiator
Vattenblock
Nätagg
"deep cool"-fläkten

Fortfarande tillgängligt:
Moderkort
Processor
RAM
Silver Kill Coils
Fläktar, exkl "deep cool"