27" LED Samsung, kartong + kvitto, nyskick.

Permalänk
Avstängd

27" LED Samsung, kartong + kvitto, nyskick.

Säljer min 27" LED Samsung skärm som det finns både kvitto och kartong till, kan alltså skickas men frakten blir 256kr så upphämtning föredras.
Köpt på Mediamarkt 2016-07

1000kr

Samsung S27E390H
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3035682#rparams=ss=sams...

Har spelat både WoW och CSGO på den utan konstigheter, tycker färgerna är bra och att den hänger med utan problem.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk
Avstängd

Förtydligar, 1200kr eller bud, alltså bud högre.
Satt själv och letade efter en till 27" för någon vecka sen och hitta ingen under 1500, nu köpte ja dock stativ med tre 24"

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk
Inaktiv

Ålder på skärmen? Finns kvitto/garanti?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon107085:

Ålder på skärmen? Finns kvitto/garanti?

2016-07-13 kvitto garanti och som ny i skicket

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaeger90:

Förtydligar, 1200kr eller bud, alltså bud högre.
Satt själv och letade efter en till 27" för någon vecka sen och hitta ingen under 1500, nu köpte ja dock stativ med tre 24"

Det är nog inte "1200kr eller bud" du letar efter, utan budstart på 1200kr(Eller kanske något i still med "Börjar på 1200kr OCH tar bud". Annars blir det inte "eller".

Hur som helst, jag förmodar att den är fri från pixelfel och annat sånt? Är 1200 ett absolut minimipris?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av TheNoNa:

Det är nog inte "1200kr eller bud" du letar efter, utan budstart på 1200kr(Eller kanske något i still med "Börjar på 1200kr OCH tar bud". Annars blir det inte "eller".

Hur som helst, jag förmodar att den är fri från pixelfel och annat sånt? Är 1200 ett absolut minimipris?

Stämmer svårt att formulera sig när en är trött.
Inga defekter eller fel, 1200 kan jag släppa den för men inte lägre.

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk
Avstängd

Sänker till 1000kr annars får den agera prydnad i garderoben

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk

800 + frakt

Permalänk
Avstängd

Kan hämta den idag om det passar?

Visa signatur

Lantbrukare med intresse för teknik. Mest hjälper jag ungarna men jag hinner spela också. Krånglar hellre än bra med grejorna.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Moralen:

Kan hämta den idag om det passar?

Blir bra, svarade på ditt PM kolla för vidare info

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk

Bjuder 1000+ frakten. Om den fortfarande finns kvar

Visa signatur

Asrock steel legend B550M, Ryzen 5800X, ROG RYUO 240, G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB, ASUS GeForce RTX 3080 10GB, Samsung 980 M.2 NVMe 3.0 Black 1TB, Kingdian 480gb ssd, Corsair RM550X, Skärm: LG 27gl83a-b

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tjockberg:

Bjuder 1000+ frakten. Om den fortfarande finns kvar

Väntar någon timma och ser om han som bor nära svarar, ser att han varit inne på sidan men inte svarat på mitt PM.
Har han inte hört av sig vid 20:00 så ordnar vi med det, skickar efter jobbet imorgon sånt fall.

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk
Avstängd

Verkar som att han vill ha skärmen, hade bara kommit lite ivägen, och jag föredrar att träffa köparen istället för att skicka, skulle det hända något under transport från posten och dig så får ja dåligt samvete och det blir massa extra jobb

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk
Avstängd

Kan sälja till distansköparen, Jaeger90 verkar vara en kanonsäljare som gav mig lite ideer med och då blev jag osäker på vilken setup jag vill / behöver ha.

Var dock och tittade på skärmen i eftermiddags innan jag fick hämta ungen och den ser jätte jättebra ut.

Visa signatur

Lantbrukare med intresse för teknik. Mest hjälper jag ungarna men jag hinner spela också. Krånglar hellre än bra med grejorna.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tjockberg:

Bjuder 1000+ frakten. Om den fortfarande finns kvar

Vi kör på det, skickat PM till dig.

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||