Permalänk
Medlem

Vanheim söker spelare till WoW

VANHEIM är ett svensk multigaming community som fokuserar främst på MMO, men som även har en del sektioner rörande andra multiplayer spel. I World of Warcraft är vi hemmahörande på EU-Kazzak, en server vi alldeles nyligen flyttade till inför releasen av Legion. Vanheims filosofi grundar sig på en icke-elitistisk grund där spelaren bakom tangentbordet alltid kommer först.

Vi tror på en spelmiljö där varje individuell spelare väljer när och i vilken omfattning de vill spela ett spel. I raids tillämpar vi gear- och skillrekommendationer, och självklart så förväntas alla göra sitt bästa och alltid sträva efter att förbättra sitt spelande genom att dra lärdom av sina misstag. Vi raidar dock primärt för den rent positiva och sociala upplevelsen, utan att för den sakens skull ta bort fokus från framgång och avancemang i raidsen genom bosskills. Vi raidar aktivt 2-3 gånger i veckan, med raidstart 20.00/20:30 beroende på veckodag. Till raidgruppen söker vi för tillfället främst dps, potentiellt med healing off spec, även om detta absolut inte är ett krav.

Utöver raidande har vi även aktiv social spelmiljö med levlargrupper, dungeongrupper och en förhållandevis aktiv discord chat där många är inloggade även när de inte spelar aktivt. Åldern på våra medlemmar varierar så det finns ingen åldersrestriktion. Det enda kravet är att man förstår och agerar utefter communityns regler om uppförande och kärnfilosofi. Både dessa finns lättillgängliga för läsning på [vanheim.se].

Så om du vill ha kul medan du spelar, träffa nya vänner och finna din egen personliga nisch i spelvärlden online kommer du trivas bra i Vanheim. Vi kan nästan med säkerhet garantera att du kommer uppskatta tiden du lägger hos oss!

Om du har några som helst frågor är du välkommen att kontakta någon av våra officerare (Månskugga, Aethelen, Veilah, Grimner eller Malmis) i spelet eller på vårt forum på [vanheim.se]

// VANHEIM

Permalänk
Medlem

Det går givetvis även bra att ställa frågor i denna tråd så svarar vi så snart vi kan.

Game on!

Visa signatur

ARK Survival | Embers Adrift

Permalänk
Medlem

Hej!

Hur ser ni på att rekrytera en helt färsk WoW spelare? Med färsk menar jag inte helt färsk inom spelet men det var ett par år sedan jag spelade just WoW. Och dem få försök jag gjort med expansioner har slutat med att jag lagt ner igen. På grund av brist på personer att spela med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hajmat:

Hej!

Hur ser ni på att rekrytera en helt färsk WoW spelare? Med färsk menar jag inte helt färsk inom spelet men det var ett par år sedan jag spelade just WoW. Och dem få försök jag gjort med expansioner har slutat med att jag lagt ner igen. På grund av brist på personer att spela med.

Tjena!

Klart du ska ansöka till oss. Alla är välkomna.

In på vanheim.se och berätta lite om dig själv i en ansökan efter vår mall så fixar vi in dig.

Mvh

Månskugga

Permalänk
Medlem
Skrivet av hajmat:

Hej!

Hur ser ni på att rekrytera en helt färsk WoW spelare? Med färsk menar jag inte helt färsk inom spelet men det var ett par år sedan jag spelade just WoW. Och dem få försök jag gjort med expansioner har slutat med att jag lagt ner igen. På grund av brist på personer att spela med.

Håller med Månskugga, du skulle troligt passa utmärkt i vårat gäng. Vanheim är ett glatt gäng som gärna hittar på saker ihop. Ställ bara frågan ingame/på discord/på forumet så hänger säkert nån eller några på. Eller häng med på aktiviteter som andra hittar på.
Kom bara ihåg att en del av oss har längre startsträcka än andra (familj, jobb och barn som pockar på uppmärksamhet) så viss planering behövs.

Under julen går givetvis aktiviteten alltid ner något av naturliga skäl, men hoppas inte det skrämmer dig.

Visa signatur

ARK Survival | Embers Adrift

Permalänk

Vi söker fortfarande efter trevliga individer att tjöta med om kvällarna!