Dishonored 2 med Geeks Gaming!

Permalänk
Moderator
Moderator

Dishonored 2 med Geeks Gaming!

https://www.twitch.tv/geekslive/v/100238497

Om du är nyfiken på lite episkt smygande i Dishonored 2 som släpps imorgon fredag 11/11 så visar Geeks Gaming lite action redan ikväll (preorder), välkommen in i chatten med frågor och funderingar!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Mycket bra spel, dippar lite i fps stundvis, men jag tycker det flyter på bra oavsett.

Visa signatur

Rigg: Intel Core i7-8700K @ 3,7 GHz, 32GB RAM (3200 MHz), ASUS TUF RTX 3080, Corsair TX850M
Tillbehör: Iiyama ProLite X4372UHSU (43", 4K), Razer Naga Hex MOBA, Func KB-460 (Cherry MX Red)
NAS: Synology Diskstation 413j + 4 * 3TB WD RED

Permalänk
Hedersmedlem

Ser skoj ut, hmm får nog bliu ett köp när man får tid att lira

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk

Ser kul och atmosfäriskt ut. Får nog bli ett köp utav detta framöver. Första Dishonored var ju suverän spelglädje.

Visa signatur

R5 | i5 12600K | RTX 3060 | Z690 | 16 GB RAM | 1 TB M.2 SSD | 3xNH-A14 | NH-D15S | 750 W PSU

Permalänk
Medlem

Första spelet var ju så grymt bra. Just spelglädjen som ovanstående sa var kanon. Sedan var det även en vacker och intressant värld att vara i.

Permalänk
Medlem

Spelat Dishonored 2 i cirka 3 timmar nu. Riktigt nice spel. Mååånga Steam-reviews klagar på dålig fps och allmänt kass optimering. Dock ingenting jag märkt av, ligger på 60 fps på Very High/Ultra i 2560 x 1080.

Min fps dippar ibland under tyngre scenarion, dock inte så pass lågt att det blir så värst märkbart.

Permalänk
Medlem

Det var trevligt att följa spelandet under kvällen. Det tycke nog de andra 50 talet tittare också. Helt klart ett häftigt äventyr och fina vyer. Kanske inget spel jag skulle köpa men desto roligare att titta på.

Visa signatur

GA-Z97P-D3 | i5-4690K | 8Gb DDR3 | Gigabyte GTX 1050Ti | Samsung 850EVO 250Gb
Kylare: CPU: CM TX3 EVO3 | PSU: Silver Power SP-S460FL (Passiv)
Lur: OnePlus Nord | NAS: Synology 211j + Ett antal Hemmabygge