Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av kissekotten4:

Inet och webahallen har billig Lenovo Idepad men Elgiganten har Y-versionen med GTX 960 istället för GTX 950 istället för samma pris (7990:-)
http://www.prisjakt.nu/kategori.php?l=s281493325&o=produkt_pr...

Bra dator om det är dags för ny multimedia-dator.
Full-HD, IPS, gtx 960, 8 ram, i5-6, enda negativa är hd som är 5400rpm.

Tänk på att om du planerar att köra Windows så får du per automatik med spyware på Lenovo datorer.

Undvik eller installera exempelvis Ubuntu om du kan leva med att stödja sådana fasoner.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av NodCommander:

Tänk på att om du planerar att köra Windows så får du per automatik med spyware på Lenovo datorer.

Undvik eller installera exempelvis Ubuntu om du kan leva med att stödja sådana fasoner.

Skickades från m.sweclockers.com

Trodde det bara var ThinkPad?

Permalänk
Medlem

Finns det plats att ha både SSD och 2.5"?
Nöjd med datorn?

Skrivet av mrvision:

Angående Lenovo Y700 från Elgiganten så köpte jag en sån och stoppade i en m.2 SSD och körde Samsung migration tool och där dök den mekaniska HDD'n upp som en hybrid fast all info visade att det skulle vara en vanlig HDD.
Lenovos garanti bryts inte heller om man vill uppgradera datorn heller själv läste jag någonstans.

Hoppas att det hjälper någon...

Visa signatur

In vino veritas

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av NodCommander:

Tänk på att om du planerar att köra Windows så får du per automatik med spyware på Lenovo datorer.

Undvik eller installera exempelvis Ubuntu om du kan leva med att stödja sådana fasoner.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av kissekotten4:

Trodde det bara var ThinkPad?

Det var Thinkpad som sades inte var påverkade, och allt det ska väl vara borta nu, men alla tillverkare gör antagligen precis likadant så då kan man inte köpa laptops alls.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Sigma-dealen på Scandinavian Photo är ju guld! Blev en 30mm för min gamla Nex-5r. 689:- med frakt, sommarens bästa kap. Har någon använt koden 2 gånger? Funderar på att köpa 19mm också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av merdique:

Sigma-dealen på Scandinavian Photo är ju guld! Blev en 30mm för min gamla Nex-5r. 689:- med frakt, sommarens bästa kap. Har någon använt koden 2 gånger? Funderar på att köpa 19mm också.

Be en vän att köpa en åt dig annars

Permalänk
Avstängd
Skrivet av merdique:

Sigma-dealen på Scandinavian Photo är ju guld! Blev en 30mm för min gamla Nex-5r. 689:- med frakt, sommarens bästa kap. Har någon använt koden 2 gånger? Funderar på att köpa 19mm också.

Funkade fint, jag gjorde ungefär samma sak.
Köpte 19mm, valde även att skaffa 30 och 60 också och det var inga problem att köpa.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Skrivet av merdique:

Sigma-dealen på Scandinavian Photo är ju guld!.... Funderar på att köpa 19mm också.

Instämmer, det var en riktigt bra deal. Jag hade gått och kikat på 19mm-objektivet i en tid och så kom denna. Högg ett direkt. Tack för tipset, den som nu kom med det.

Skickades från m.sweclockers.com

Edit
Permalänk
Medlem
Skrivet av merdique:

Sigma-dealen på Scandinavian Photo är ju guld! Blev en 30mm för min gamla Nex-5r. 689:- med frakt, sommarens bästa kap. Har någon använt koden 2 gånger? Funderar på att köpa 19mm också.

Skrivet av SeF.Typh00n:

Funkade fint, jag gjorde ungefär samma sak.
Köpte 19mm, valde även att skaffa 30 och 60 också och det var inga problem att köpa.

Skrivet av Pryl-Thompa:

Instämmer, det var en riktigt bra deal. Jag hade gått och kikat på 19mm-objektivet i en tid och så kom denna. Högg ett direkt. Tack för tipset, den som nu kom med det.

Skickades från m.sweclockers.com

Jo, verkligen. Beställde ett 60 som jag funderat på ett tag. Men, blir intressant att se om man verkligen får objektivet, eller om Scandinavian Photo har gjort ett misstag. Tittar man på kampanjsidan så finns ju 19, 30 och 60 inte med, utan bara mycket dyrare objektiv. Så undrar om koden egentligen skulle funka på dessa...

Permalänk
Medlem

Sitter och funderar lite på de där Sigma-objektiven. Vilket är egentligen att föredra av 19, 30 & 60 varianterna till en NEX-5n om man vill ha något allround-objektiv?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jaqob:

Jo, verkligen. Beställde ett 60 som jag funderat på ett tag. Men, blir intressant att se om man verkligen får objektivet, eller om Scandinavian Photo har gjort ett misstag. Tittar man på kampanjsidan så finns ju 19, 30 och 60 inte med, utan bara mycket dyrare objektiv. Så undrar om koden egentligen skulle funka på dessa...

Nej, jag håller med. Det är ju rätt så saftig rabatt så det hade inte förvånat mig om orderna annulleras.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av jaqob:

Jo, verkligen. Beställde ett 60 som jag funderat på ett tag. Men, blir intressant att se om man verkligen får objektivet, eller om Scandinavian Photo har gjort ett misstag. Tittar man på kampanjsidan så finns ju 19, 30 och 60 inte med, utan bara mycket dyrare objektiv. Så undrar om koden egentligen skulle funka på dessa...

Jag tror själv också att det är ett misstag, någon kommunikationsmiss inom bolaget. Dock om man tittar på bannern på startsidan så står det:

"1000 kr rabatt på alla objektiv i Sigmas Art-serie". Dessutom kan man på bilden se både 60mm samt 19mm.

Jag tror att det är meningen att det endast är de på kampanjsidan som ska ingå, men varken de som har lagt in kampanjen samt de som har gjort grafiken har vetat om detta.

Permalänk
Skrivet av SeF.Typh00n:

Nej, jag håller med. Det är ju rätt så saftig rabatt så det hade inte förvånat mig om orderna annulleras.

Nej, order kan väl ändå inte annullera? Detta är ett standardobjektiv som finns i ordinarie sortiment. Då är det bara att vänta på det tills de får in de igen tror jag.
Detta måste vart en kampanj tillsammans med Sigma och gällde säkert bara ett begränsat antal objektiv.

Får jag inte mitt 19mm så blir jag otroligt besviken och kommer flippa som en grinig gammal gubbe.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aene:

Sitter och funderar lite på de där Sigma-objektiven. Vilket är egentligen att föredra av 19, 30 & 60 varianterna till en NEX-5n om man vill ha något allround-objektiv?

30mm motsvarar 45mm på din kamera, vilket blir ungefär som ett normalobjektiv. 19mm hade också kunnat funka om du inte vill komma för nära, utan vill ha mer vidvinkligt. 60mm blir 90mm på din kamera, vilket inte känns lämpligt som allround.

Permalänk
Medlem

Fast går ni in på varje produktsida för DN-linserna så står det om kampanjen där också, vilket jag tolkar som att det lagts in medvetet.

Det verkar också vara så att sigmaart (koden alltså) drar av 1000 kr på varje sigmaobjektiv man har i varukorgen. Så man behöver inte ens göra två separata ordrar. För sent för min del men kan väl leva med 100 kr extra frakt för det är så bra rabatt ändå.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Pryl-Thompa:

Nej, order kan väl ändå inte annullera? Detta är ett standardobjektiv som finns i ordinarie sortiment. Då är det bara att vänta på det tills de får in de igen tror jag.
Detta måste vart en kampanj tillsammans med Sigma och gällde säkert bara ett begränsat antal objektiv.

Får jag inte mitt 19mm så blir jag otroligt besviken och kommer flippa som en grinig gammal gubbe.

Skickades från m.sweclockers.com

Klart som korvspade att de kan annullera en order. Inget att börja grina över som en gammal gubbe.
Sätt på dig gubbglasögonen och läs köpvillkoren istället så ser du:
Priserna i Internetshoppen annullerar tidigare publicerade priser och erbjudanden, det är alltså priserna här som är korrekta. Vi reserverar oss för mellanförsäljning och prisändringar utom vår kontroll, då vi kan tvingas till en prishöjning. Vi reserverar oss också för felpublicerade priser och förändringar utom vår kontroll. Vår målsättning är naturligtvis att alltid visa korrekta priser.

Brukar alltid reserveras för liknande i köpvillkoren.
Men i detta fall så tror jag inte det är något fel på kampanjen ö.h.t.

Men att börja bli en gringubbe generellt om ett företag annullerar din order för att man inte läser köpvillkoren är lite fjortisfasoner.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Pryl-Thompa:

Nej, order kan väl ändå inte annullera? Detta är ett standardobjektiv som finns i ordinarie sortiment. Då är det bara att vänta på det tills de får in de igen tror jag.
Detta måste vart en kampanj tillsammans med Sigma och gällde säkert bara ett begränsat antal objektiv.

Får jag inte mitt 19mm så blir jag otroligt besviken och kommer flippa som en grinig gammal gubbe.

Skickades från m.sweclockers.com

Jo visst kan dom annullera det, alla företag reserverar sig själva från felsatta priser och prisändringar.
Såvida det inte är en superbra deal så är det bara att hoppas att Scandinavian Photo ändå går mer på orderna.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk

Lite sent påtänkt nu kanske, men jag köpte förra månaden en komplett dator från inet.se, förutom grafikkort.
När man då valde 6700k så stod det att man fick med en spelkupong värde ca 500kr om man följde länken:
softwareoffer.intel.com

Med denna produkt får du följande spel: (HALLÅ WoT är gratis så alla har redan fått det.)
Rainbow Six - Siege: Fullversion
Warface: VIP package värde $20
World of Tanks: In game valuta, värde $25

Nu när jag ska aktivera koden till WoT så verkar det mer som att man inte får ha ett befintligt spelkonto utan är bara till för helt nya konton. Någon som vet om det går att faktiskt utnyttja "in game valuta" till ett befintligt konto, annars har Inet vilselett mig!

Installation Instructions
Each new account code can only be used once on a World of Tanks account. To redeem your new game account code, please follow the steps below:

1. Go to https://worldoftanks.com/registration
2. Enter your email, desired username, and password into the respective fields
3. Click "Have an invite code?" and submit your license code
4. Click "Play for Free"
5. You will receive a confirmation email from the World of Tanks Team. Click on the link in the email to confirm your registration
6. Install and run the game. Enjoy! Each new account code can only be used once on a World of Tanks account

Please note that with the Wargaming Unified Premium Account, your Premium Time, Free Experience (XP) and Gold in World of Tanks will automatically be activated for World of Warplanes, too. This code is valid until December 29th, 2017. Not for Resale.

Dold text

Det fungerar alltså inte att välja "Redeem Wargaming code" då koden bara är xxxxx-xxxxx-xxxxx kort.
Så antagligen är det en "Have an invite code?" istället för något som kan appliceras på valfritt konto.

Vilket fiasko, skulle just testa Warface och möts av "Voucher has already been redeemed and cannot be used".

Aja, här är två koder som jag nu ger bort då jag redan har ett WoT konto och inte tänkt spela RS Siege.

Tom Clancy's Rainbow Six® Siege WDEH-4A4L-XKAA-6DGF
Nu är den använd, varsågod @Jallle

WOT https://worldoftanks.com/registration DBBX9-X7BBS-6TVB2

Visa signatur

An application program (sometimes shortened to application) is any program designed to perform a specific function directly for the user or, in some cases, for another application program.
https://www.userbenchmark.com/ Talar om vad du har!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av merdique:

Fast går ni in på varje produktsida för DN-linserna så står det om kampanjen där också, vilket jag tolkar som att det lagts in medvetet.

Det verkar också vara så att sigmaart (koden alltså) drar av 1000 kr på varje sigmaobjektiv man har i varukorgen. Så man behöver inte ens göra två separata ordrar. För sent för min del men kan väl leva med 100 kr extra frakt för det är så bra rabatt ändå.

Skickades från m.sweclockers.com

Med tanke på att dom inte finns med på kampanjsidan https://www.scandinavianphoto.se/tema/1014419870/helgerbjudan... där det bara finns DC och DG-varianter.

Så är det nog bara tillagt via sortering, det vill säga "sigma" och "art".

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Skrivet av anon226320:

Klart som korvspade att de kan annullera en order. Inget att börja grina över som en gammal gubbe.
Sätt på dig gubbglasögonen och läs köpvillkoren istället så ser du:
Priserna i Internetshoppen annullerar tidigare publicerade priser och erbjudanden, det är alltså priserna här som är korrekta. Vi reserverar oss för mellanförsäljning och prisändringar utom vår kontroll, då vi kan tvingas till en prishöjning. Vi reserverar oss också för felpublicerade priser och förändringar utom vår kontroll. Vår målsättning är naturligtvis att alltid visa korrekta priser.

Brukar alltid reserveras för liknande i köpvillkoren.
Men i detta fall så tror jag inte det är något fel på kampanjen ö.h.t.

Men att börja bli en gringubbe generellt om ett företag annullerar din order för att man inte läser köpvillkoren är lite fjortisfasoner.

Jag tror inte det är så enkelt. Om man läser en del lagar, paragrafer med mera så blir det inte så lätt för butiken. Se http://lawline.se/answers/rattigheter-vid-fel-pris-pa-vara
Har givetvis handlat i god tro och priset går inte att misstolka någonstans.

Skickades från m.sweclockers.com

Edit
Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Pryl-Thompa:

Jag tror inte det är så enkelt. Om man läser en del lagar, paragrafer med mera så blir det inte så lätt för butiken. Se http://lawline.se/answers/rattigheter-vid-fel-pris-pa-vara
Har givetvis handlat i god tro och priset går inte att misstolka någonstans.

Skickades från m.sweclockers.com

Är inte ofta det blir fel pris på varor.
Det du länkar till gör det lika svårt för köparen som för butiken av att utläsa.
Tidigare har det varit fel pris på varor. Var nångång det hände clas ohlson's webbutik för några år sedan bara. Där blev allt makulerat.
Nära julen 2015 så hade Siba fel priser och allt blev makulerat hos alla som gjorde en order.

Se citatexempel nedan:
"Under natten beställde du ett XBOXONE på siba.se till ett helt felaktigt pris. Tyvärr visades fel pris under en kort stund på grund av tekniska problem och din order kommer därför att makuleras. Det annonserade priset är 2490 kr.

Är du fortfarande intresserad av varan kan du kontakta vår kundtjänst på 042-20 25 65 eller kundtjanst@siba.se.

Vi ber om ursäkt för det inträffade och önskar dig en trevlig helg!

Vänligen,
SIBA

"

Men som sagt, är inte ofta felaktiga priser kommer ut till slutkund, men det händer.
Tror inte att det är nå felaktigt i cyberphoto's kampanj ö.h.t.
Ville bara bemöta det du la fram om ordern skulle annulleras.

Orkar inte gräva mig ner och leta bland vägledande domar osv. Men gör du eftersökningar så hittar du nog svaret i form av vägledande domar som varit uppe tidigare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pryl-Thompa:

Jag tror inte det är så enkelt. Om man läser en del lagar, paragrafer med mera så blir det inte så lätt för butiken. Se http://lawline.se/answers/rattigheter-vid-fel-pris-pa-vara
Har givetvis handlat i god tro och priset går inte att misstolka någonstans.

Skickades från m.sweclockers.com

Från butikens synvinkel har kunderna använt kampanjkoden på varor som inte finns på kampanjens sida. Själklart kommer de ordrarna som inte hinner lämna lagret med posten att meddela kunden att det blivit fel.
Är det för bra så är det mest troligt också det. 1600 kr objektiv för 35% av full pris...

Har själv även fått en vara till för bra pris men blivit meddelande via post att varan skickats till fel pris och att jag ombeds betala varans riktiga pris eller lämna tillbaka den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dennisnp:

Har själv även fått en vara till för bra pris men blivit meddelande via post att varan skickats till fel pris och att jag ombeds betala varans riktiga pris eller lämna tillbaka den.

Fast det där har det varit jätte debatter om tidigare, och jag vill minnas att från och med att transaktionen är betald, och bekräftad, så är butiken rökt. Med andra ord, att efter att de skickat varan komma med ett krav på att det ska betalas extra, håller inte i rätten. Mest specifikt var väl en kille som hade köpt en folk HD's till rätt så bra pris, där butiken skickade ett email och tyckte att han inte skulle hämta ut varan, för att priset var felaktigt. Enligt uppgift var varan redan uthämtad när emailet lästes, men ur lagens synpunkt torde det inte göra någon skillnad.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av who84:

Finns det plats att ha både SSD och 2.5"?
Nöjd med datorn?

Nja, SSD är en M.2 och den andra platsen är en vanlig SATA plats. Man kan ha båda samtidigt.

Efter uppgraderingen är jag löjligt nöjd. Köpte en M.2 Samsung EVO 256 GB SSD och satte in.

Overwatch på rätt höga inställningar (inte riktigt högsta) på ca 57-63 fps. Borderlands 2 på medium - high 60-80 fps.

4K via HDMI till TV:n (skärmen bara 1080p).

Visa signatur

AMD 2700X, ASUS x470-F GAMING, 32 GB Ballistix 3000Mhz, Gigabyte RTX 3080 Gaming OC, 1 TB M.2 SSD, 14 TB HDD 7200 rpm
Intel i7-4770K, ASUS z87-PRO, 16 GB-1866 RAM, GeForce 970 Strix 8 GB, 128 GB SSD, 5 TB HDD, LG Bluray-burner
Intel i5-4670K, MSI Z87-G43, 8 GB-1866 RAM, GeForce 550 X2 SLi 120 GB SSD, 3 TB LG V30

Permalänk
Medlem
Skrivet av dennisnp:

Från butikens synvinkel har kunderna använt kampanjkoden på varor som inte finns på kampanjens sida.

Nu tror jag också att ordrar kommer att annulleras. Men det kommer nog bli en del bråk.
Den här bilden från deras förstasida gör det lite svårt att hävda att det var "självklart" att det är ett misstag, då de aktuella objektiven faktiskt finns med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dennisnp:

1600 kr objektiv för 35% av full pris...

Stor grön ruta att man får 1000:- rabatt på det när man klickar sig in på det så vore märkligt om de kan slingra sig.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Punnisher:

Lite sent påtänkt nu kanske, men jag köpte förra månaden en komplett dator från inet.se, förutom grafikkort.
När man då valde 6700k så stod det att man fick med en spelkupong värde ca 500kr om man följde länken:
softwareoffer.intel.com

Med denna produkt får du följande spel: (HALLÅ WoT är gratis så alla har redan fått det.)
Rainbow Six - Siege: Fullversion
Warface: VIP package värde $20
World of Tanks: In game valuta, värde $25

Nu när jag ska aktivera koden till WoT så verkar det mer som att man inte får ha ett befintligt spelkonto utan är bara till för helt nya konton. Någon som vet om det går att faktiskt utnyttja "in game valuta" till ett befintligt konto, annars har Inet vilselett mig!

Installation Instructions
Each new account code can only be used once on a World of Tanks account. To redeem your new game account code, please follow the steps below:

1. Go to https://worldoftanks.com/registration
2. Enter your email, desired username, and password into the respective fields
3. Click "Have an invite code?" and submit your license code
4. Click "Play for Free"
5. You will receive a confirmation email from the World of Tanks Team. Click on the link in the email to confirm your registration
6. Install and run the game. Enjoy! Each new account code can only be used once on a World of Tanks account

Please note that with the Wargaming Unified Premium Account, your Premium Time, Free Experience (XP) and Gold in World of Tanks will automatically be activated for World of Warplanes, too. This code is valid until December 29th, 2017. Not for Resale.

Dold text

Det fungerar alltså inte att välja "Redeem Wargaming code" då koden bara är xxxxx-xxxxx-xxxxx kort.
Så antagligen är det en "Have an invite code?" istället för något som kan appliceras på valfritt konto.

Vilket fiasko, skulle just testa Warface och möts av "Voucher has already been redeemed and cannot be used".

Aja, här är två koder som jag nu ger bort då jag redan har ett WoT konto och inte tänkt spela RS Siege.

Tom Clancy's Rainbow Six® Siege WDEH-4A4L-XKAA-6DGF

WOT https://worldoftanks.com/registration DBBX9-X7BBS-6TVB2

Jag får tacka för siege, trodde den skulle vara tagen en timme efter att du lade upp den men se det var den inte

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jaqob:

Nu tror jag också att ordrar kommer att annulleras. Men det kommer nog bli en del bråk.
Den här bilden från deras förstasida gör det lite svårt att hävda att det var "självklart" att det är ett misstag, då de aktuella objektiven faktiskt finns med.
https://s3.postimg.org/fiw7sd89f/erbjudande.jpg

Ja, det där är väl den mest anmärkningsvärda bilden isåfall.
Även meningen "1000kr rabatt på alla objektiv i Sigmas Art-serie"

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av jaqob:

Nu tror jag också att ordrar kommer att annulleras. Men det kommer nog bli en del bråk.
Den här bilden från deras förstasida gör det lite svårt att hävda att det var "självklart" att det är ett misstag, då de aktuella objektiven faktiskt finns med.
https://s3.postimg.org/fiw7sd89f/erbjudande.jpg

Skrivet av SeF.Typh00n:

Ja, det där är väl den mest anmärkningsvärda bilden isåfall.
Även meningen "1000kr rabatt på alla objektiv i Sigmas Art-serie"

Fick ett sms från Scandinavian Photo som säger att ordern kan hämtas i deras butik. Så det verkar inte som att min order annullerats, beställde Sigma ART 60mm.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av muaysub:

Fick ett sms från Scandinavian Photo som säger att ordern kan hämtas i deras butik. Så det verkar inte som att min order annullerats, beställde Sigma ART 60mm.

Det är ju lovande, änsålänge är mina ordrar "godkänd, väntar på leveransbesked" på sidan.

Alla som fanns i lager i butik verkar ju vara reserverade och slut. Meddela gärna om det gick bra

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB