Permalänk
Medlem

MSI GTX 660 Twin Frozr III

Hej. Har fått tag på ett bättre kort så nu går det som satt i datorn. Låda finns, kan frakta (mot fraktkostnad), fungerar perfekt: kört primal, GTA V m.fl på det med 40-50+ fps på relativt höga inställningar.

Kortet är det populära GTX 660. Detta är ett MSI Twin Frozr III. Kortet håller runt 70 grader när jag körde GTA V, jag hörde det knappt :). Jag köpte det själv här på Swe för 1,5 månad sen. Har bytt upp mig som sagt och vill gärna glädja någon annan med detta kort.

Jag hade tänkt mig bud:
börja på 300 kr.
Betalning via Swish!

Jag behåller rätten att sälja till vem jag vill. Håller igång annonsen till helgen senast eller om buden slutar hagla :).

Buda i tråden, fråga i tråden - detta så alla är med på vad budet ligger på. Är ute ofta på sidan så jag ser vad som skrivs.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Burk: Processor: i3 8100 stock cooler, Grafikkort: Sapphire RX 470 Nitro+ 8gb, Memory: HyperX Fury 16 GB Dual Channel, SSD: 128 GB + 240 GB, Display: AOC 24".

= > ÷

Permalänk

Öppnar med 150 + frakt. hur länge kommer du köra annonsen?

Permalänk
Medlem

200 + frakt

Permalänk
Medlem

Står i annonsen. Men senast söndag skulle jag tro, om inte bra pris kommer innan dess.

Visa signatur

Burk: Processor: i3 8100 stock cooler, Grafikkort: Sapphire RX 470 Nitro+ 8gb, Memory: HyperX Fury 16 GB Dual Channel, SSD: 128 GB + 240 GB, Display: AOC 24".

= > ÷

Permalänk
Medlem

@SimonW86: 400 kr + frakt

/Erik

Permalänk
Medlem

Då budandet gått ner en del så kommer jag avsluta budgivningen kl 12 i natt. Just nu leder Erik, kommer bud innan 12 så vinner det, annars kammar Erik hem kortet.

Visa signatur

Burk: Processor: i3 8100 stock cooler, Grafikkort: Sapphire RX 470 Nitro+ 8gb, Memory: HyperX Fury 16 GB Dual Channel, SSD: 128 GB + 240 GB, Display: AOC 24".

= > ÷

Permalänk
Medlem

Nu ör klockan över 12. Erik har fått PM.

Visa signatur

Burk: Processor: i3 8100 stock cooler, Grafikkort: Sapphire RX 470 Nitro+ 8gb, Memory: HyperX Fury 16 GB Dual Channel, SSD: 128 GB + 240 GB, Display: AOC 24".

= > ÷