Permalänk

MSI GeForce GTX 760 2GB

Hej!
Jag säljer nu mitt MSI GeForce GTX 760 2GB eftersom jag köpt nytt. Jag har inte märkt någon som helst skillnad i varken prestandan under tiden jag använt det men dock så är det värt att nämna att det finns en väldigt liten skada på en av DVI portarna. Det är inget som hindrat mig för att använda det fullt ut. Jag kan sälja den med en oanvänd adapter som jag hade fastsatt hela tiden på den skadade porten för att det skulle vara lättare att dra ut och in sladdar. Skadan har som sagt inte givit mig några som helst problem någonsin.

Tyvärr har jag varken kvitto eller lådan kvar sen jag köpte det eftersom jag förmodligen slängt det.
Jag skulle kunna tänka mig att sälja det i lådan som tillhör mitt nya grafikkort om det skulle önskas. Om inte bara den påsen för om jag inte har fel så skyddar den mot statisk skada (?)

Säljs för 1000 eller högstbjudande

Tack!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hejsan!
Jag kan erbjuda 650kr och hämtar idag.
Med vänlig hälsning, Henrik

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF 912+ CPU: i5 4670k Moderkort Asus Z87-PRO
Ram: Kingston Hyperx Beast 2133MHz 2*8GB + 2*4GB = 24GB Grafikkort: ASUS Radeon R9 280X 3GB DirectCUII TOP
Systemdisk: Thosiba 256GB, Wester Digital 1TB PSU: EVGA SUPERNOVA NEX750B 80+ bronze CPU Kylare: Antec Khüler 920

Permalänk
Skrivet av Shareon:

Hejsan!
Jag kan erbjuda 650kr och hämtar idag.
Med vänlig hälsning, Henrik

Kan tyvärr inte sälja idag för jag är inte hemma. Jag skulle inte sälja det för 650 heller.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Du hade ju faktiskt kunnat svara med något mot bud. (Mer känt som förhandling)

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF 912+ CPU: i5 4670k Moderkort Asus Z87-PRO
Ram: Kingston Hyperx Beast 2133MHz 2*8GB + 2*4GB = 24GB Grafikkort: ASUS Radeon R9 280X 3GB DirectCUII TOP
Systemdisk: Thosiba 256GB, Wester Digital 1TB PSU: EVGA SUPERNOVA NEX750B 80+ bronze CPU Kylare: Antec Khüler 920

Permalänk
Skrivet av Shareon:

Du hade ju faktiskt kunnat svara med något mot bud. (Mer känt som förhandling)

Kan inte sänka mig under 1000 tyvärr

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Köper det för 1000:- om du kan vänta tills onsdag kan du skicka kortet?
Mvh

Permalänk
Skrivet av OutlaW^:

Köper det för 1000:- om du kan vänta tills onsdag kan du skicka kortet?
Mvh

Det går bra att vänta tills onsdag! Vart vill du ha det skickat?

Skickades från m.sweclockers.com