Black Friday 2015 – Tips, butiker och erbjudanden

Permalänk

Hur brukar mellandagsrean stå sig mot Black Friday? Sitter i valet om jag ska lägga 2400 för ett Astro A50 eftersom jag missade ett för 1990 på CDON. Men behöver egentligen inte det före jul.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frull3:

Någon som vet hur denna dealen står sig jämfört med Webhallens tidigare GTX 970 Turbo för 2490kr?
Beror så klart på användningsområdet, men jag uppgraderar från ett 560ti, så det mesta blir bättre

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Dunder:

Deathadder för 499, riktigt fint pris för den tveklöst bästa musen.

399:- för mionix castor, den ännu bättre musen! ;D

Permalänk
Skrivet av Dinoman:

Inet! De försvann snabbare än glass i solsken =/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinoman:

Tog slut rätt fort tyvärr, efter ca 10 minuter

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinoman:

Inet, men försvann fortare än någon kan säga Black Friday......

Visa signatur

[unRaizen Server] - Ryzen 5 1400 | Asus Prime X370-Pro | 16GB DDR4 @ 3000mhz | MSI 1060 Dual OC 3GB

Permalänk
Medlem

Vattenkylning till cpu, slutet system. Tips?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Def_Dog:

Ett styck 970gtx hos webhallen kvar men för originalpriset?...

När vi la upp erbjudandet igen strax innan tio hade vi 100 kort kvar ungefär (något fler) men de sålde i en takt på över 10 kort i minuten så det tog slut direkt i princip.

Det kan hända att någon avbokar så att det dyker upp något exemplar i lager igen men for now är rean slut. Vi kan tyvärr inte återaktivera den för enstaka kort.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Def_Dog:

Säkert hos CDON som körde fulspel med 15 minuters rea när halva Sverige låg och sov

Ja jag är bitter för att jag inte hann köpa ett..

Shit va irriterande. Jag satt vaken sent igarnatt vantandes pa det kortet hos CDON. Inte sent nog tydligen.

Jag är bitter ocksa nu.

Visa signatur

Råd tas på eget ansvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Def_Dog:

Mellan 02-05 imorse, typ..

Misstänkte det. Att man aldrig lär sig, man ska bara riva av när man ser något och inte vela.

Permalänk
Medlem

Tips på hårddiskar for lagring?

Visa signatur

I changed my shape today.
Human, at the break of day.
Dropped my suit without a noise.
The sun gave me no choice.

Permalänk
Medlem

Någon som hittat bra in-ear lurar än?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| i5 2500k @4.3GHz | Noctua NH-D14
| Asus p8p67-m PRO| 8gb Corsair Vengance LP
| GTX 780 | Samsung 840 120gb| FD Define mini

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Toxic Crow:

399:- för mionix castor, den ännu bättre musen! ;D

Nej nej nej, min åsikt är den enda rätta, Deathadder ska det va!

Skämt åsido, det är självklart extremt personligt vilken som passar ens hand bäst.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Webhallen:

När vi la upp erbjudandet igen strax innan tio hade vi 100 kort kvar ungefär (något fler) men de sålde i en takt på över 10 kort i minuten så det tog slut direkt i princip.

Det kan hända att någon avbokar så att det dyker upp något exemplar i lager igen men for now är rean slut. Vi kan tyvärr inte återaktivera den för enstaka kort.

Ni har inte några planer på att kasta in något 960/970 från EVGA i rean?

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem
Skrivet av turbotomte:

Hur brukar mellandagsrean stå sig mot Black Friday? Sitter i valet om jag ska lägga 2400 för ett Astro A50 eftersom jag missade ett för 1990 på CDON. Men behöver egentligen inte det före jul.

Komplett har fortfarande Halo Edition A50's för 1999kr. Sen finns Logitech Artemis som jag själv tittar på =]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

När vi la upp erbjudandet igen strax innan tio hade vi 100 kort kvar ungefär (något fler) men de sålde i en takt på över 10 kort i minuten så det tog slut direkt i princip.

Det kan hända att någon avbokar så att det dyker upp något exemplar i lager igen men for now är rean slut. Vi kan tyvärr inte återaktivera den för enstaka kort.

Problemet är främst att de som redan hade kortet i varukorgen och skulle betala, fick priset korrigerat till fullpris, snyggt! Tid: 10:06

Visa signatur

| i9-9900X 4.8 GHz | ASUS RTX 3090 ROG Strix Gaming OC | 2X Vertex 4 512GB RAID 0 | 2X WD RED 4TB | ASUS ROG STRIX X299-E GAMING | Corsair 900D | 2X MSI Optix MAG321CQR 144Hz | G.Skill Trident Z Royal Silver DDR4 3600Mhz CL15 4x8GB | Corsair AX 1200i | Asus Xonar STX II | Watercooling 480+480+240 |

Permalänk
Medlem

Fick bli ett R9 Nanon för kommande M-itx bygge
https://www.komplett.se/product/854986/datorutrustning/grafik...

Visa signatur

| Moderkort: Asus Maximus VIII Gene | CPU: Intel I7 6700k | Ramminne: Corsair 16GB | Grafikkort: XFX NANO 4Gb HBM | PSU: EVGA SUPERNOVA P2 850W | Chassi: Phanteks Evolv | Skärm: ASUS MG279Q

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem
Skrivet av Dajms:

Misstänkte det. Att man aldrig lär sig, man ska bara riva av när man ser något och inte vela.

Inte alltid, tänkte ta ett 960 från Alina för 1800kr men sov på saken, var borta nu på morgonen. Då kom Inet med ett för 1500kr

Visa signatur

[unRaizen Server] - Ryzen 5 1400 | Asus Prime X370-Pro | 16GB DDR4 @ 3000mhz | MSI 1060 Dual OC 3GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

När vi la upp erbjudandet igen strax innan tio hade vi 100 kort kvar ungefär (något fler) men de sålde i en takt på över 10 kort i minuten så det tog slut direkt i princip.

Det kan hända att någon avbokar så att det dyker upp något exemplar i lager igen men for now är rean slut. Vi kan tyvärr inte återaktivera den för enstaka kort.

Nog för att man kan reservera sig för slutförsäljning men vafan, det heer ju black friday för hela fredagen, inte för 10 minuter. Men lycka till få resten av korten sålda till fullpris

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneway:

Inte alltid, tänkte ta ett 960 från Alina för 1800kr men sov på saken, var borta nu på morgonen. Då kom Inet med ett för 1500kr

Den tog jag också.

Permalänk
Medlem

Intressant att både Webhallen och CDON körde sina bra priser på 970 under torsdagen. Black Friday my ass, Black Thursday snarare.

Visa signatur

Citera -> större chans till svar.

Permalänk
Medlem

INET EVGA Supernova G2 750W 799:-

INET Länk

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinoman:

var på inet men tog slut på 10 min typ haha

Visa signatur

=)

Permalänk
Medlem

Produkt: XFX Radeon R9 NANO 4GB HBM
Länk: https://www.komplett.se/product/854986/datorutrustning/grafik...
Prisjakt: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3316652
Pris: 4499:-

Uppdatering: Ytterligare prissänkning från 4999:- till 4499:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av reflux:

Intressant att både Webhallen och CDON körde sina bra priser på 970 under torsdagen. Black Friday my ass, Black Thursday snarare.

Reade dom inte ut det imorse?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| i5 2500k @4.3GHz | Noctua NH-D14
| Asus p8p67-m PRO| 8gb Corsair Vengance LP
| GTX 780 | Samsung 840 120gb| FD Define mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av reflux:

Intressant att både Webhallen och CDON körde sina bra priser på 970 under torsdagen. Black Friday my ass, Black Thursday snarare.

Cdon körde idag, my ass.

Permalänk

@pung3n: Supra Headphones Nitro för 499:- på Elgiganten är nog bästa idag! http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2358530

Visa signatur

ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Ryzen 5 3600 | Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance | MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G | Corsair HX 750W 80+ | Noctua NH-U12A | Fractal Define R5

Permalänk
Skrivet av sitrus:

Någon som har sett en vettig powerbank på rean?

http://www.icahemma.se/powerbank-pba16000mah-vit-denver-p-361... Enormt mycket batteri för pengarna