Permalänk

Utrensning

Hej! Rensar nu lite saker jag inte har användning för eller skulle vilja byta.

Det som finns är:

Nexus 7 32Gb 2013 i nyskick. Mycket sparsamt använd. Säljes i originalförpackning med ett smartcover med stöd i tre lägen och ett fodral. SÅLD

Qpad MK-85 Mekaniskt tangentbord i bra skick med röda Cherry MX brytare och röd belysning. Full N-key rollover över usb. Inbyggb USB-hub, mikrofoningång och hörlursutgång. Endast bytes mot annat mekaniskt tangentbord. Behöver inte vara belyst och gärna av tenkeyless design.

Logitech G500 i bra skick. Endast bytes mot trådlös mus, gärna av märket Logitech.

Saitek Compact tangentbord. Rosa färg. Inget slitage. 100:-

Grafikkortskylare Prolimatech MK-26. Monterad en gång, bra skick. 600 kronor eller bud.

CPU-kylare Scytche Kozuti, oanvänd i originalförpackning. 200:-

Extern hårddisk utan kabinett, Samsung 500Gb. Går ej att montera internt.

Sakerna finns strax utanför Karlstad men kan också skickas mot frakt.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Jonsbo UMX1 Plus, GA Z97N Wfi, Core I3 4460, GTX 760 Mini, Corsair Vengence LP 8GB, Samsung SSD, Intel SSD

Permalänk
Medlem

budar 150kr+frakt för G500

Permalänk
Medlem

Tar gärna Nexus 7an. Väldigt gärna.
Budar 800 + frakt självklart

Permalänk
Skrivet av wow_jon:

budar 150kr+frakt för G500

G500 är inte till salu! Endast byte mot annan mus på den.

Visa signatur

Jonsbo UMX1 Plus, GA Z97N Wfi, Core I3 4460, GTX 760 Mini, Corsair Vengence LP 8GB, Samsung SSD, Intel SSD

Permalänk
Skrivet av OG-Lok1:

Tar gärna Nexus 7an. Väldigt gärna.
Budar 800 + frakt självklart

Noterat. Jag avvaktar över helgen och dyker det inte upp något bättre så är den din!

Visa signatur

Jonsbo UMX1 Plus, GA Z97N Wfi, Core I3 4460, GTX 760 Mini, Corsair Vengence LP 8GB, Samsung SSD, Intel SSD

Permalänk
Permalänk
Skrivet av Melinho2895:

Jaså! Det visste jag inte. Den kostade 1000 från tyskland när jag köpte den. Men då är den inte till salu

Visa signatur

Jonsbo UMX1 Plus, GA Z97N Wfi, Core I3 4460, GTX 760 Mini, Corsair Vengence LP 8GB, Samsung SSD, Intel SSD

Permalänk
Medlem

Saitek Eclipse bjuder 100 +frakt

Visa signatur

CHASSI Fractal Design Arc Midi R2 - NÄTAGGREGAT EVGA SuperNOVA G2 750W
MODERKORT Gigabyte GA-Z77X-D3H - PROCESSOR 8700k
MINNE Corsair vengeance 3000mhz 16 GB - GRAFIKKORT EVGA1070 TI
SSD SSD 240GB OCZ Arc 100

Permalänk
Medlem

Bjuder 100kr + frakt för den externa hårddisken.

Permalänk
Skrivet av zebrra3:

Bjuder 100kr + frakt för den externa hårddisken.

Det tar jag! Jag ska skicka den på tisdag när jag kommer hem igen. Skicka PM med dina uppgifter!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jonsbo UMX1 Plus, GA Z97N Wfi, Core I3 4460, GTX 760 Mini, Corsair Vengence LP 8GB, Samsung SSD, Intel SSD

Permalänk
Skrivet av kriffe93:

Saitek Eclipse bjuder 100 +frakt

Hej! Har letat efter tangentbordet men hittar det inte. Så det måste ha blivit slängt i flytten. Hoppas du hittar något annat!

Hälsningar Johan

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jonsbo UMX1 Plus, GA Z97N Wfi, Core I3 4460, GTX 760 Mini, Corsair Vengence LP 8GB, Samsung SSD, Intel SSD

Permalänk
Skrivet av OG-Lok1:

Tar gärna Nexus 7an. Väldigt gärna.
Budar 800 + frakt självklart

Hej! Surfplattan är din om du är intresserad! Skicka dina uppgifter så tar jag reda på fraktalternativ!

Hälsningar Johan.

Visa signatur

Jonsbo UMX1 Plus, GA Z97N Wfi, Core I3 4460, GTX 760 Mini, Corsair Vengence LP 8GB, Samsung SSD, Intel SSD

Permalänk
Medlem

@törnvall:
Nice

Tar du swish?

Permalänk

Mus

@wow_jon:

Hej! Du hade bjudit 150 kronor för min mus. Jag har köpt en ny nu och om du vill ha den så kan du få köpa den!

Visa signatur

Jonsbo UMX1 Plus, GA Z97N Wfi, Core I3 4460, GTX 760 Mini, Corsair Vengence LP 8GB, Samsung SSD, Intel SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av törnvall:

@wow_jon:

Hej! Du hade bjudit 150 kronor för min mus. Jag har köpt en ny nu och om du vill ha den så kan du få köpa den!

Tack men nej tack, jag har nämligen också köpt en ny

Permalänk
Skrivet av wow_jon:

Tack men nej tack, jag har nämligen också köpt en ny

Okej! Det var värt ett försök, men också förståeligt då du skrev för ganska länge sen

Visa signatur

Jonsbo UMX1 Plus, GA Z97N Wfi, Core I3 4460, GTX 760 Mini, Corsair Vengence LP 8GB, Samsung SSD, Intel SSD