3 st Oneplus 2 shareable invites!

Permalänk
Medlem

3 st Oneplus 2 shareable invites!

Hejsan! Jag har 3 stycken OnePlus 2 invites att sälja!

För dessa som inte vet så behöver man en sådan Invite för att köpa budget mobilen "OnePlus 2"

De måste claimas innan 12 november 13:47!

Som skrivet i rubriken så är det shareable Invites vilket betyder att du kan köpa mobilen direkt från ditt EGET OnePlus konto utan att behöva göra det från mitt konto.

Koden skickas via PM när betalningen har mottagits.
Jag tar betalningar via Swish.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag tar gärna en invite om de fortarande finns någon kvar!

Permalänk
Medlem

Jag skulle ändra i texten så den är mer korrekt, Oneplus2 är inte någonstans en budgettelefon. Dessutom har de faktiskt en "budgetmodell", Oneplus X. Oneplus2 är snarare oneplus flaggskepp, som går upp mot andra tillverkares flaggskepp för 8000kr och mer.

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Medlem
Skrivet av WoG:

Jag skulle ändra i texten så den är mer korrekt, Oneplus2 är inte någonstans en budgettelefon. Dessutom har de faktiskt en "budgetmodell", Oneplus X. Oneplus2 är snarare oneplus flaggskepp, som går upp mot andra tillverkares flaggskepp för 8000kr och mer.

Det är en budget telefon i dess egna klass. Dvs ett budget flaggskepp

Permalänk
Medlem
Skrivet av marykay112:

Jag tar gärna en invite om de fortarande finns någon kvar!

Japp! Slänger iväg ett PM

Permalänk
Medlem

Finns det några invites kvar?

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D@Stock, ASUS ROG ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, ASUS RTX 4080 Super, G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000, Hyte Y60, Samsung NVME 980Pro 1TB, 2X WD Black SN850 1TB NVME, Intel 545s 512GB.
Skärm: Corsair Xeneon Flex 45", Samsung G7 32"
Server:UnRaid OS, Fractal Design Node 804, Asus Sabertooth Gryphon Z97, Intel XEON 1220v3, 32GB DDR3 RAM, 14TB Storage.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minisulan:

Finns det några invites kvar?

Yes, det ligger ett par kvar. Jag skickar iväg ett PM

Permalänk
Medlem

Edit:
2 invites finns kvar!

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad pga. urspårning (gnäll)*
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

2 dagar kvar på invitsen!

Permalänk
Medlem

Edit: Fick 3 stycken till, har totalt 5st nu men de går ut om 1d 15h, så hör av er snabbt om ni vill köpa!