Bilder på ditt senaste inköp (2015)

Permalänk
Medlem
Skrivet av n_sandstrom:

Oj, jag som behöver nytt styre. Vart hittar man dessa?

Skickades från m.sweclockers.com

Hittade mina grejer på Aliexpress, fick ge $18 gör styret. http://www.aliexpress.com/store/1485118 denna handlade jag av tog ca 2 veckor att få hem grejerna fraktfritt.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5950X | Nvidia Titan V | 64GB G.SKILL TridentZ NEO 3600 | AORUS X570S MASTER | Samsung 970 EVO 2TB | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Seasonic Platinum 1200W | Alienware AW3423DW QD-OLED ]

Permalänk
Medlem

En utav dom många Tradera fynd man har gjort. Kom i dag med posten.

Har länge letat efter tidskriften. Jag hade ett par tre nummer när det begav sig. Men dom försvann en efter en. Så det var extra roligt då jag kom över det här exemplaret. Vet inte riktigt hur många nummer det finns kvar utav "Det Okända". Men jag ska försöka hitta så många jag kan. Alltid roligt att ha och bevara.

Nostalgi på hög nivå.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Inaktiv

Köpte en pin för att visa mitt stöd till våra utlandssoldater. Överskottet går till veteraner & deras anhöriga genom Kamrathjälpen. En självklarhet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lakanman:

Bästa konsolen då den tar spel från första Game Boy, Game Boy Color och Advance. Jag sålde precis en rosa AGS-101 då jag sällan använde den. Blir mest att jag spelar på ett DS XL om jag ska spela något i sängen. Har man vant sig vid XL skärmarna så är det svårt att spela på ett mindre. Finns ju även emulator till DS för NES, Snes, Sega, Game Boy osv.

Givetvis finns det emulatorer, men för någon som gillar att samla på retro och föredrar att spela orginalspelen så är det här verkligen den ultimata Gameboyen

Visa signatur

Nintendofanboy
Corgiägare instagram.com/gizmocorgi
Legonörd
Amatörfotograf 35mm.se

Permalänk
Medlem

Lite mer fiskeprylar
Hela listan

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem

...lol...den fungerar, om jag lägger ner lite tid på att konfigurera den då.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Blev ett Chrono Trigger i veckan. Känns skönt att nu äntligen äga de två överlägset bästa spelen till SNES. Chrono Trigger och Final Fantasy III (VI)

Visa signatur

Nintendofanboy
Corgiägare instagram.com/gizmocorgi
Legonörd
Amatörfotograf 35mm.se

Permalänk
Medlem

(Kass mobilbild, sorry.)

Första beställningen till mitt första vattenkylningspojekt. Block och backplates till mina grafikkort, parallelbrygga mellan korten, pump med inbyggd res, chassi samt ett nytt moderkort. Resten av prylararna kommer förhoppningsvis nästa vecka.

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Asus 4070 OC| Ryzen 7800X3D | 32GB Corsair 6000Mhz CL30 | EVGA G2 750W | Fractal Design Define R6

Permalänk
Medlem

Det blev ett nytt spel, GTA:

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Permalänk
Medlem

Effektpedal till elgitarr...

Köpte igår en BOSS Distortion DS-1 pedal till min uppsättning. Det var helt klart ett bra köp!

Eftersom jag spelar mycket i mellanregistret när jag gör mina "leads" och solon så vill jag ju gärna lyfta fram mellantonerna och diskanten så att dom hörs klart och tydligt. Ge dom mera karaktär så att mina slides, vibratos, pull offs, hammer ons etc blir mer varma och fylliga så att det inte låter så platt.

Det var en riktigt bra kombination med min Marshall förstärkare och Les Paul gitarr.

Pedalen ger en väldigt jämn och lång "sustain"...

BOSS Distortion DS1

Visa signatur

Laptop: Lenovo LEGION Y520(Mini-DP variant), OS: Windows 10, RAM: 8GB 2400MHz DDR4, Processor: i5 7300HQ, Grafikkort: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB (Max-Q), Lagring: Samsung 256GB SSD(M.2 PCI Express), Extern HDD: 4TB Seagate GoFlex Desk(Inuti: Seagate Barracuda XT 7200RPM 184.8MB/s read och 152.8MB/s write över USB3.0. Gjord för 24/7 användning), Dataskärm: 27" iiyama Black Hawk G-Master G2730HSU-B1 1920x1080 75Hz 1ms GTG, Tangentbord: HyperX FPS CherryMX röd, Mus: Steelseries Rival 110 etc...

Permalänk
Medlem

Fyra filmer för 100 kr kan dom vara värd. Hittade dom i en utav dessa Outlet lådor hos Hemma Kväll.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

hittade den här godbiten på lokala GAME i Växjö

Tog tillfället i akt och beställde lite schyssta master system spel också.

Edit:
Kom ett paket idag!

Visa signatur

Stationär: Core i9 13900k | Asus X790 ROG Strix Gaming-F | 32GB DDR5 | RX 7900 XT | Lian Li PC-O11 dynamic evo
Laptop: Macbook Air | Apple M1

Permalänk
Medlem

Idag blev det en ny sub, Yamaha NS-SW300 till hemmabion, en Lenova surfplatta & lite fetare hdmi kablar

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 3900XT | Sapphire Pro Duo | Asus Prime X370-Pro | Asus BW-16D1HT | Corsair Vengeance LPX 3600MHz 2x8gb | Intel 600P 256GB | Intel 540 240GB | 2 x WD Blue SSD 500GB | EVGA Supernova G3 1000W | Noctua NH-DH14 | Dell Ultrasharp U3415w 34" | Corsair Obsidian 750D Airflow | Logitech Z-680 | Logitech G19 | Logitech MX518 | QPAD CT Medium Black | Win 10 Home |
*Det är synd om människorna* Strindberg

Permalänk
Medlem

Fick detta av posten idag:

Ducky Spacebar Cities Edition - Set A - New York/Sydney/Taipei.

Ducky Spacebar Cities Edition - Set C - London/Sydney/Taipei.

Raven - *MK Exclusive* Smoke - Red Eyes (Hot Keys Project) .

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Livsnjutare 😎

40" 4K skärm (Philips BDM4065UC)

Ja, Tangentbordet är ett fullstort sådant...

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Livsnjutare 😎

Häromdagen skall jag bli ett med naturen (asfalten)

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Sonus Faber Amati Futura

¨
Lånad bild, Mina kommer om ett par veckor så jag kan bjuda på lite bilder då.,

Permalänk
Medlem

Kul tråd

Ville ha ett hus på jobbet så blev en 31035

Permalänk
Skrivet av Bakgrund:

Fick lite söta musmattor från Artscow idag, $13 USD inkl frakt till Svearike som tog knappt två veckor. Snabb leverans för att vara från kina, väldigt hög kvalitet för priset också. Känns ganska så exakt som min Steelseries qck mini fast lite tjockare.

http://i.imgur.com/MbIC2P2.jpg

Link?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gaming/Allround Dator: I7 4790k, Gigabyte windforce 3X 2gb GTX 760, CX500, H440, MSI Z97 Gaming 5, Hyper 212 Evo
Laptop 1. Asus k73e: intel core i5 2410m HD3000 bästa laptopen jag haft/använt synd bara att den börjar visa 4 år av släpandes till kompisar :(
Laptop 2. EN TV43CM: A6-4400m Platta: Surface pro 1

Permalänk
Medlem

Idag blev det en Wii U kontroll & 2par Dual Play glasögon

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 3900XT | Sapphire Pro Duo | Asus Prime X370-Pro | Asus BW-16D1HT | Corsair Vengeance LPX 3600MHz 2x8gb | Intel 600P 256GB | Intel 540 240GB | 2 x WD Blue SSD 500GB | EVGA Supernova G3 1000W | Noctua NH-DH14 | Dell Ultrasharp U3415w 34" | Corsair Obsidian 750D Airflow | Logitech Z-680 | Logitech G19 | Logitech MX518 | QPAD CT Medium Black | Win 10 Home |
*Det är synd om människorna* Strindberg

Permalänk
Medlem
Skrivet av MaxieTheHatter:

hittade den här godbiten på lokala GAME i Växjö

http://i.imgur.com/qNcB1Rl.jpg

Tog tillfället i akt och beställde lite schyssta master system spel också.

Edit:
Kom ett paket idag!

http://i.imgur.com/jiHhyAJ.jpg

Åhhh! Nostalgi! Spelade sönder de där musse-spelen när jag var liten Fick konsolen av farsan men min mor och plastfarsa som ajg bodde med köpte typ aldrig något spel till mig så det blev oftast 1-2 spel om året som jag fick när jag fyllde år eller var och hälsade på vilket innebar att man spelade det man hade rätt flitigt

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Hatar när spel som jag vill spela ( Iron Aces ) som inte stöder VGA.

Från UK (hittar bara tyska utgåvor överallt). Glömde faktiskt bort att jag hade köpt dessa.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk

Fick bli en ny cykel då bilen gick igenom besiktningen igår Trodde att det skulle vara något småfel men icke.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Mera leksaker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av seville57:

Fick detta av posten idag:

Ducky Spacebar Cities Edition - Set A - New York/Sydney/Taipei.

Ducky Spacebar Cities Edition - Set C - London/Sydney/Taipei.

Raven - *MK Exclusive* Smoke - Red Eyes (Hot Keys Project) .

http://i.imgur.com/hW7jM9l.jpg

Snygga! Varifrån köpte du spacebaren?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leafo:

http://i.imgur.com/omGJlEP.jpg
http://i.imgur.com/CiFjQVa.jpg
Gäller att passa på innan priserna drar iväg...rejält.

http://i.imgur.com/S5dzyR1.jpg
"Here's a little bonus room, because i know you hade it though" Äntligen....ditt jä....&%/&%/#&%¤#(%#!!!!!!

Åååh. Nostalgi <3 Bästa med ShadowMan var ju givetvis när man kom på att man ser hur rolig ut som helst när man går baklänges!

Visa signatur

Life is so wonderful, Life is so beautiful, Stay a while, No one gets out alive.
Life is so wonderful, Life is so beautiful, Just smile, No one gets out alive.

Permalänk
Medlem

Reparerat den mycket/ofta?

Skrivet av Fextreme_fa:

Aha! Kul, kör också motard fast en Aprilia Sxv550 -11

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD x399M | TR 1950x | 64GB 3200Mhz | 2 x Zotac 3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av totten:

Snygga! Varifrån köpte du spacebaren?

Dom är köpta här: http://mechanicalkeyboards.com/shop/index.php?l=product_list&...

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ghollghost:

Åååh. Nostalgi <3 Bästa med ShadowMan var ju givetvis när man kom på att man ser hur rolig ut som helst när man går baklänges!

Det sämsta med spelet är att om du spelat i timmar och inte spelar på X veckor eller månader, inte ihåg vad du skulle göra när du börjar spela spelet igen.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik