Hur hanterar ni jobbiga lagkamrater?

Permalänk

Hur hanterar ni jobbiga lagkamrater?

Jag "hanterar" det genom att skjuta på dem, så jag får alltid 7 dagars ban

Jag behöver iallafall tips på hur jag ska hantera det för det är fan i mig inte kul att bli bannad i 7 dagar... Spelar ju ingen roll om jag mute:ar dem för dem kan ju fortfarande skriva + att man måste ha kommunikation så då förlorar man ju kanske bara för att man mute:at dem?

Nu ska ni inte heller tro att jag skjuter på dem så fort dem säger " you suck " " OMG! NOOB" osv

Men ge mig tips... Orkar fan inte bli bannad i en hel vecka längre... Jag är öppen för alla förslag bara metoden ger resultat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darkboot:

Jag "hanterar" det genom att skjuta på dem

Såg först inte det var spel relaterat och blev sannerligen förvirrad.

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darkboot:

Jag "hanterar" det genom att skjuta på dem, så jag får alltid 7 dagars ban

Jag behöver iallafall tips på hur jag ska hantera det för det är fan i mig inte kul att bli bannad i 7 dagar... Spelar ju ingen roll om jag mute:ar dem för dem kan ju fortfarande skriva + att man måste ha kommunikation så då förlorar man ju kanske bara för att man mute:at dem?

Nu ska ni inte heller tro att jag skjuter på dem så fort dem säger " you suck " " OMG! NOOB" osv

Men ge mig tips... Orkar fan inte bli bannad i en hel vecka längre... Jag är öppen för alla förslag bara metoden ger resultat.

Ignorera dom, tänk så här.
Dom är dina energitjyvar, varenda gång du blir irriterad/förbannad på dom så har dom lyckats med det dom ville. Nämligen att stjäla din energi.
Så lova mig att testa att tänka så här nästa gång.
Dom begriper inte bättre, inget att lägga energi på, det är dom inte ens värda.

Då hamnar du i ett psykiskt överläge och ser ner på dom (med allt rätt).
Det gör att du flyttar fokus FRÅN dom TILL det du faktiskt är ute efter, nämligen att spela och ha roligt.

(Angående kommunikationsdelen) ha BARA text, det räcker, mute-a dom bara.
Alla som spelar kan ju läsa, annars skulle dom ju inte ha spelet installerat.

/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem

Testat att inte skjuta på dem? Vad kan en okänd polack säga som gör dig så upprörd att du känner dig tvingad att skjuta honom flertalet gånger?

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

dra med några polare. voice_enable 0, mutea ALLA. Då får du calls etc av dina riktiga vänner istället för nå ryssar på dåligt humör efter morgonvodkan.

Visa signatur

Corsair 750D | i5 4670k | ASUS Z87-a | 8GB Corsair Dominator | Asus GTX770-DC2OC | Samsung 840 EVO 250GB | WD 500GB X2

Permalänk
Medlem

Spelar inte med okända, löser många problem.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Skrivet av LemonIllusion:

Testat att inte skjuta på dem? Vad kan en okänd polack säga som gör dig så upprörd att du känner dig tvingad att skjuta honom flertalet gånger?

Kan inte låta bli... Jag blir arg :s dem är ryssar

Permalänk

Har faktiskt slutat spela spel med okända. Tycker det är pinsamt hur spelvärlden beter sig idag, gäller de flesta spel.

Visa signatur

Testar telefoner och tillbehör: www.apetech.se

Permalänk

Finns alltid jobbiga människor som ska gnälla på vilken extrem noob man är bara för att man gör ett endaste litet misstag, trots att de själva ibland spelar ännu sämre än en själv. Jag mute:ar bara jobbiga idioter. Deras negativa energi bara stör mig så att jag spelar sämre.

Permalänk
Medlem

Tyvärr är CSGO scenen full av troll, men som sagt, spela med vänner istället.

Visa signatur

B450 Aorus Elite - AMD Ryzen 5 3600X - GeForce RTX 2060

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darkboot:

Kan inte låta bli... Jag blir arg :s dem är ryssar

Faktum kvarstår dock. Varför i hela friden bryr du dig ens om vad en okänd ryss säger?

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Skrivet av LemonIllusion:

Faktum kvarstår dock. Varför i hela friden bryr du dig ens om vad en okänd ryss säger?

Jag vet inte...? Aggregetions problem? Jag bryr mig kanske för att folk borde hålla käften istället för att klanka ner på andra? Jag vet inte :s det stör mig iallafall

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darkboot:

Jag "hanterar" det genom att skjuta på dem, så jag får alltid 7 dagars ban

Jag behöver iallafall tips på hur jag ska hantera det för det är fan i mig inte kul att bli bannad i 7 dagar... Spelar ju ingen roll om jag mute:ar dem för dem kan ju fortfarande skriva + att man måste ha kommunikation så då förlorar man ju kanske bara för att man mute:at dem?

Nu ska ni inte heller tro att jag skjuter på dem så fort dem säger " you suck " " OMG! NOOB" osv

Men ge mig tips... Orkar fan inte bli bannad i en hel vecka längre... Jag är öppen för alla förslag bara metoden ger resultat.

Det låter onekligen som att du är en sån där "jobbig lagkamrat". Är glad att jag inte hamnat i ditt lag. Verkar ju som att felet helt eller delvis ligger hos dig och skjuter du dina lagkamrater önskar jag dig inget annat än en permanent ban.

Föregå med gott exempel.. Extremt få orkar tjafsa med någon som inte ger ifrån sig en reaktion.

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Skrivet av Grumie:

Det låter onekligen som att du är en sån där "jobbig lagkamrat". Är glad att jag inte hamnat i ditt lag. Verkar ju som att felet helt eller delvis ligger hos dig och skjuter du dina lagkamrater önskar jag dig inget annat än en permanent ban.

Föregå med gott exempel.. Extremt få orkar tjafsa med någon som inte ger ifrån sig en reaktion.

Förlåt men mitt fel? Vad har jag gjort? Det är dem som gör mig irriterad och inte tvärtom.

Det är visserligen jag som får lida mest och det är mitt fel att jag får ban men just i den stunden så skiter jag i vilket. Men jag säger fortfarande att det inte är mitt fel, delvis? Ja. Men man borde fortfarande inte provocera mera när man vet att personen är arg.

Men jag uppskattar din kommentar! Den fick mig att tänka på sånt jag aldrig tänkt på

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darkboot:

Förlåt men mitt fel? Vad har jag gjort? Det är dem som gör mig irriterad och inte tvärtom.

Det är visserligen jag som får lida mest och det är mitt fel att jag får ban men just i den stunden så skiter jag i vilket. Men jag säger fortfarande att det inte är mitt fel, delvis? Ja. Men man borde fortfarande inte provocera mera när man vet att personen är arg.

Men jag uppskattar din kommentar! Den fick mig att tänka på sånt jag aldrig tänkt på

Nej.. Såvida det inte är 4 "jobbiga lagkamratet" som nötmobbar dig varje gång så är det helt eller delvis ditt fel. Om EN "jobbig lagkamrat" räcker för att du ska gå fjortis-berserk så drar du med tre andra i skiten också när du börjar tka. Tänk på det.

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Skrivet av Grumie:

Nej.. Såvida det inte är 4 "jobbiga lagkamratet" som nötmobbar dig varje gång så är det helt eller delvis ditt fel. Om EN "jobbig lagkamrat" räcker för att du ska gå fjortis-berserk så drar du med tre andra i skiten också när du börjar tka. Tänk på det.

Märks att jag är relativt impulsiv jämfört med dig

Är det 1 så bryr mig inte, det är när 1 börjar och sen börjar kanske 2 till som jag blir sur.

Men jag förstår vart du vill komma

Permalänk
Medlem

Låter som att du borde gå på terapi Har aldrig riktigt förstått mig på folk som reagerar på det sättet du gör. Hänt mig flertalet gånger att jag hamnar i ett lag med en person som har dåligt temperament och börjar skjuta på folk eftersom de käftar emot. Tänk på att du förstör matchen för andra folk och inte endast för de störiga personerna. voice_enable 0 och spela ditt eget spel, svårare än så är det inte.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av rustax:

Låter som att du borde gå på terapi Har aldrig riktigt förstått mig på folk som reagerar på det sättet du gör. Hänt mig flertalet gånger att jag hamnar i ett lag med en person som har dåligt temperament och börjar skjuta på folk eftersom de käftar emot. Tänk på att du förstör matchen för andra folk och inte endast för de störiga personerna. voice_enable 0 och spela ditt eget spel, svårare än så är det inte.

Skickades från m.sweclockers.com

Håller faktiskt med dig där

Men... Om man högerklickar på någon i tab-tabellen och trycker på " block communcation " innebär det text och röst eller bara röst?

Permalänk
Medlem

Skjut dom med ljuddämpare så vet dom inte att det är du..hehe!:D

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder" - Okänd

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darkboot:

Håller faktiskt med dig där

Men... Om man högerklickar på någon i tab-tabellen och trycker på " block communcation " innebär det text och röst eller bara röst?

Ja det blockerar text kommunikation också, såvitt jag minns, ett tag sedan jag spelade cs go nu pga studier

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Tycker att jag löst det galant genom att bara spela med vänner eller spel där man kör mer casual och inte så seriöst. Då blir man inte lika ledsen/upprörd/förbannad. Nu blir man bara deppad på mänskligheten innan man inser att det nog bara är en ryss som inte får uttrycka sin sexualitet eller p12:a som inte fått sin joltcola.

Visa signatur

| MB: ASRock Extreme 9 | CPU: i7-4790K | CPU-Kylare: Coolermaser Nepton 240M | GPU: SLI Gigabyte GTX 970 G1 Gaming 3,5GB | PSU: Corsair RM1000 80+ Gold Certified | RAM: Corsair Vengeance 16GB 2x8GB 1600MHz | Lagring: Samsung 850 EVO 500GB | Chassi: BitFenix Colossus Window Blue | Skärmar: 3st VG248QE (144Hz), Samsung 42 Tum LED | Mus: Corsair RGB M65 | Tanjentbord: Corsair RGB K70 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Herp Derp:

Tycker att jag löst det galant genom att bara spela med vänner eller spel där man kör mer casual och inte så seriöst. Då blir man inte lika ledsen/upprörd/förbannad. Nu blir man bara deppad på mänskligheten innan man inser att det nog bara är en ryss som inte får uttrycka sin sexualitet eller p12:a som inte fått sin joltcola.

Tyvärr så gäller inte detta endast ryssar utan även svenskar. De som har attityd problem är oftast skandinaver som alltid tror att de är bäst på allt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Om du fortsätter skjuta på dom så kan din ban bli längre än 7 dagar till sist. Tror knappt det finns någon gräns för hur länge man kan kan få "cooldown" om man kontinueligt håller på sådär.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5700X Motherboard: ASUS Crosshair VI Hero GPU: MSI GeForce GTX 1080 8GB Gaming X RAM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX Cooler: be quiet! Shadow Rock TF 2 M.2: PNY CS2230 1TB SSD: Samsung 850-Series EVO 500GB PSU: Corsair RM750x 750W Case: Fractal Design Define S

Permalänk

Hur pass lång tid kan det ta innan min 7 dagars ban går ner till.. Vad är det? 24h? Jag har fått 7 dagar kanske 5 gånger

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darkboot:

Hur pass lång tid kan det ta innan min 7 dagars ban går ner till.. Vad är det? 24h? Jag har fått 7 dagar kanske 5 gånger

Har för mig att det som gäller är en vecka utan ban så tar du dig ner en nivå på listan.
Vad som är viktigt att poängtera är att för varje 7 dagars ban som du får så går du upp en nivå även fast 7 dagar är det längsta.
Så låt säga att du blivit bannad 7 dagar 10 gånger, då är du uppe på nivå 13 och då måste du hålla dig i skinnet i 13 veckor innan du är nere på 30 minuters ban.

Bästa sättet att hantera ryssar och andra tryhards som gnäller är att helt enkelt gå full retard.
Man kan inte bli bannad för att man tycker att det är fräckt att köpa shotguns istället för rifles

Visa signatur

Someone said that money can't buy everything... That person didn't know where to shop

Permalänk
Medlem

5 stack master race

Visa signatur

4690K | GTX 970 | z97-Pro Gamer | XL2411Z | SuperNOVA G2 | R5 | 850 EVO | Deathadder | QcK Heavy

Permalänk
Medlem

När jag spelade HON en hel del förut gjorde jag allt i min makt för att sätta dryga lagkamrater i skiten. .. nu, 5 år senare, orkar jag inte längre (mognat till? Njae) utan brukar mute:a dem och grimsa sönder

Spelar förvisso sällan själv, vilket bidrar mycket till att inte griefa på teammates

Permalänk
Medlem

Ignorera dom bara och spela ditt game och försök göra så mycket du kan för laget. Jag kommer ifrån league of legends så toxic community biter inte på mig längre