Tre vinner moderkort från MSI

Permalänk
Melding Plague

Tre vinner moderkort från MSI

Det blir utdelning av tre funktionsrika moderkort med trendriktigt färgtema när MSI korar vinnarna i den senaste tävlingen för SweClockers medlemmar.

Besök tävlingen

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Grattis!

Visa signatur

1TB Western Digital Green | 120gb Intel 530 SSD | HyperX Fury 8gb 1600MHz | Cooler Master Hyper 212 EVO | Gigabyte GTX 980 G1 Gaming | Fractal Design Define R4 | Fractal Design Integra M 550W | ASUS Z97-A | Intel Core i5 4690k | Windows 10

Permalänk
Medlem

Grattis!

Önska själv man var så proffsig med photoshop.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X | 64GB RAM | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Grattis, Värdiga vinnare!

Visa signatur

*Define S Black *MSI X99S SLI PLUS *i7-5960X *Corsair 1000W *Ripjaws 32GB 3000MHz *GTX 980 Ti G1 Gaming *Kingston 240gb SSD *Crucial 1TB SSD *Asus ROG SWIFT *Custom vatten loop

Permalänk
Medlem

Grattis, det var riktigt fina bidrag.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Grattulerar!

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Medlem

aww, trodde jag hade en chans. Grattis till vinnarna!

Visa signatur

4690K | GTX 970 | z97-Pro Gamer | XL2411Z | SuperNOVA G2 | R5 | 850 EVO | Deathadder | QcK Heavy

Permalänk
Medlem

gratulerar! mycket fina bidrag.

Visa signatur

Chassi: Hex Gear R80 CPU: i7 6950X RAM: Corsair Dominator Platinum 64GB DDR4 2800MHz Grafik: ASUS GTX 1080Ti ROG Poseidon SLI Moderkort: MSI X99A XPOWER GAMING TITANIUM Kylning: Custom loop SSD: Samsung 960 PRO 1TB Nätagg: Corsair AX1200i Ljudkort: ASUS Essence STX II Bildskärm: 55" LG OLED55B7V Keyboard: Ducky MIYA Pro Sakura

Permalänk
Medlem

Grattis!

Jag undrar dock vad mitt bidrag saknade :/

Visa signatur

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Dator: 9700K | 16GB DDR4 | GTX 1070
Ljud: O2+ODAC | HD600

Permalänk
Avstängd

Grattis till vinnarna.

Skrivet av Scurq:

Grattis!

Jag undrar dock vad mitt bidrag saknade :/

Kan jag svara på efter att kollat på det, det saknar något i bilden som kan återkopplas till moderkortet.

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rajat:

Grattis till vinnarna.

Kan jag svara på efter att kollat på det, det saknar något i bilden som kan återkopplas till moderkortet.

Det hade ju inte ett av de vinnande bidragen heller.

Visa signatur

CITERA MIG SÅ ATT JAG HITTAR TILLBAKA!
| MSI B550 Gaming Plus | Ryzen 5 5600x | Strix RTX 4080 | 32GB Corsair Vengeance | EVGA Supernova G2 850W | ROG Chakram (liten joystick ju!!) | L33T Muninn Headphones | KeyChron K3 | Predator X34 |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mansonite:

Det hade ju inte ett av de vinnande bidragen heller.

Vilket? Om du tänker på den Cawper gjort så ta en titt igen vad det är på bilden, dessa saker återfinns på moderkortet.

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem

Kan där aldrig vara en tävling för oss vanligt dödliga som inte har en kreativ ådra kanske blir mer som ett lotto.
Men som det är nu är det nästan bara grafiskt begåvade individer som har en chans i tävlingarna

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Medlem
Skrivet av stimpen:

Kan där aldrig vara en tävling för oss vanligt dödliga som inte har en kreativ ådra kanske blir mer som ett lotto.
Men som det är nu är det nästan bara grafiskt begåvade individer som har en chans i tävlingarna

Även om man inte är kreativ i bildredigeringsprogram så har det ju varit vissa tävlingar där man ska komma på en slogan och lite sånt och frågespel.

Det handlar väl om att vara kreativ i och för sig men.. Nåja, grattis till vinnarna!

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.