Dell XPS 13 Infinity-skärm. Olika konfig olika länder

Permalänk
Inaktiv

Dell XPS 13 Infinity-skärm. Olika konfig olika länder

Hej!

Någon som vet om det kommer andra konfigurationer av nya Dell XPS 13 med Infinity-skärm till Sverige?
Idag finns bara konfigurationer med pekskärm (dell.se). I USA (dell.com) ser jag att det finns utan pekskärm. Även processorval är annorlunda.

Permalänk
Medlem

Dell själva kan inte ens svara på om någon av de mindre påkostade varianterna kommer till Sverige. Jag skulle inte räkna med att släpper någon av de billigare varianterna(om någonsin?) i Sverige inom den närmsta månaden(månaderna).

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av LaloThe1:

Dell själva kan inte ens svara på om någon av de mindre påkostade varianterna kommer till Sverige. Jag skulle inte räkna med att släpper någon av de billigare varianterna(om någonsin?) i Sverige inom den närmsta månaden(månaderna).

Det är ju verkligen kris att man inte kan få tag i en dator utan pekskärm och med dator menar jag just denna dator.

Permalänk
Medlem

Jag själv är jävligt intresserad av dessa, men kan inte riktigt lägga 12k på en bärbar i dagsläget. Är det alltså bara att hålla tummarna och hålla koll på Dells hemsida om dem dyker upp? Är det någon som vet något enkelt sätt att bevaka om dem kommer utan att manuellt titta Dells hemsida som är ett ganska rejält cluster fuck?

Satan, vill så gärna ha en, men att inte kunna få nordisk layout på tangentbordet är ju en deal breaker...

Permalänk

Mycket intresserad också, någon som hört något om en Sputnik/dev edition av denna som de gjorde med 2013 års variant? Att den har en Microsoft Precision Touchpad talar ju inte för det iaf..
Annars får det bli denna versionen för att sätta ned foten mot bloat

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem
Skrivet av aleugg:

Det är ju verkligen kris att man inte kan få tag i en dator utan pekskärm och med dator menar jag just denna dator.

Jag håller med.
Var riktigt sugen på att köpa en mindre påkostad variant för ca 10-10,5 tusen, men så blev ju inte fallet.

Permalänk
Skrivet av aleugg:

Hej!

Någon som vet om det kommer andra konfigurationer av nya Dell XPS 13 med Infinity-skärm till Sverige?
Idag finns bara konfigurationer med pekskärm (dell.se). I USA (dell.com) ser jag att det finns utan pekskärm. Även processorval är annorlunda.

Hej Aleugg

På nuværende tidspunkt er det kun den nye XPS 13 med QHD+ touch-skærm der er tilgængelig i udvalgte europæiske lande. Vi fortsætter med at vurdere vores produktportefølje i de lande, hvor vi driver forretning, og vi vil se på mulighederne for at lancere yderligere konfigurationsmuligheder over de kommende uger.

Vi kan derfor på nuværende tidspunkt ikke sige noget om hvorvidt de andre versioner kommer til at være tilgængelige på et senere tidspunkt & råder dig til at holde øje med vores side, samt eventuelle pressemeddelelser: http://del.ly/6180IvOE

Skrivet av Itchy Trojan:

Mycket intresserad också, någon som hört något om en Sputnik/dev edition av denna som de gjorde med 2013 års variant? Att den har en Microsoft Precision Touchpad talar ju inte för det iaf..
Annars får det bli denna versionen för att sätta ned foten mot bloat

Hej Itchy Trojan

Der kommer skam en Developer Edition af den nye XPS 13, og den forventes faktisk allerede at være tilgængelig på vores side inden for den næstkommende uges tid - så der er ikke lang ventetid

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Skrivet av DellCare:

Hej Itchy Trojan

Der kommer skam en Developer Edition af den nye XPS 13, og den forventes faktisk allerede at være tilgængelig på vores side inden for den næstkommende uges tid - så der er ikke lang ventetid

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Tack så mycket för svar! Ser fram emot den då

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36