Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Skrivet av amanito:

Vilken kamera är bättre, Samsung nx2000 eller Canon EOS M
http://www.prisjakt.nu/product.php?p=1351138
Skickades från m.sweclockers.com

Jag har en EOS M och är mycket nöjd med den. Enda egentliga klagomålet är att batteriet inte håller lika länge som mina tidigare kameror. Men det uppvägs av bildkvaliteten.
Här finns ett forum där EOS M diskuteras. http://www.dpreview.com/forums/1060
Väl värt ett besök om du funderar på denna kamera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Jag kommer inte in på sidan för Ipaden alls nu tyvärr, kan vara så att det slutat gälla eller att de sålt slut kanske.

Skrivet av glemmy:

Jag tror att det var tidsbegränsat. När jag gick in och tittade i förrgår kväll stod det "13,5 timmar kvar", så antagligen försvann erbjudandet igår förmiddags.

Roger det, trist.

Tackar för svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av segafreaktwo:

NU: 3032kr xD

Något fel?

Ja.. du är på företagssidan igen som är exklusive moms och gjort exakt samma misstag som vi redan har påpekat här för andra ett flertal gånger..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trebsor:

Menar inte att diskutera i denna tråden men hur FAN KAN DET VARA SÅ SVÅRT ATT LÄRA SIG KOLLA MOMSEN?

Du klagar om ett regelbrott genom att bryta en annan regel? Det är inte så jäkla svårt att kommentera hans "tips" här istället för i fynd-tråden. Jösses.

Visa signatur

Nostalgidator: Intel Core i7 3820 @ 4.3 ghz | 2 x XFX 7970 Black Editon OC | MSI X79A-GD45 | Corsair HX 850W | Corsair Cooling Hydro H80 | Corsair Force 3 SSD | Corsair Vengeance RAM 16 GB | Fractal Design Arc Miditower |

Permalänk
Medlem
Skrivet av segafreaktwo:

NU: 3032kr xD

Något fel?

Ja att det är utan moms, och att du skriver strunt i denna tråden.

Skrivet av Trebsor:

Menar inte att diskutera i denna tråden men hur FAN KAN DET VARA SÅ SVÅRT ATT LÄRA SIG KOLLA MOMSEN?

Du menar inte det men hur kan man klaga på ett regelbrott genom att göra exakt samma sak.

Att det ska vara så svårt för folk att faktiskt trycka Citera och sen posta det i DENNA tråden.
Basics 2 hard.

Permalänk
Inaktiv

Eller ännu bättre, bara anmäla så att moderatorerna tar bort skiten.

Permalänk
Inaktiv

Gällande Intel 910 diskarna.

Gammal pci-e disk som ej stöds av Intel längre. Lägg dessutom till att du måste ha ett x8 pci-e plats ledig. Bra för dem med slot-2011 byggen dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon114264:

Gällande Intel 910 diskarna.

Gammal pci-e disk som ej stöds av Intel längre. Lägg dessutom till att du måste ha ett x8 pci-e plats ledig. Bra för dem med slot-2011 byggen dock.

Vad menar du? att den är utgången hos Intel och ingen support ges eller?

Om man nu har x8 eller x6 PCI-E plats över - kan man boota från denna disken eller? E rätt sugen på att köpa en 400 GB disk, eller tom 800GB versionen

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Ralle_81:

Vad menar du? att den är utgången hos Intel och ingen support ges eller?

Om man nu har x8 eller x6 PCI-E plats över - kan man boota från denna disken eller? E rätt sugen på att köpa en 400 GB disk, eller tom 800GB versionen

Jo självklart har de support på den. Gissar att det är minst 5 år på den disken. Vad jag menade är att de inte ger ut nya drivers. Sista gavs ut förra året.

Köp om du är sugen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av JimmieSan:

Ja att det är utan moms, och att du skriver strunt i denna tråden.

Du menar inte det men hur kan man klaga på ett regelbrott genom att göra exakt samma sak.

Att det ska vara så svårt för folk att faktiskt trycka Citera och sen posta det i DENNA tråden.
Basics 2 hard.

Ojdå var på jobbet när jag svarade så hade inte riktigt tiden
Förlåt men snälla ta det lite lugnt är ju inte ett så farligt brott jag gjort!

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem

klart det inte är ett farligt brott. men det är sjukt irriterande när samma sak händer minst 1 gång om dagen...

Så om du ska posta se till att du då har "tiden"

Visa signatur

Dator 1: i7 5960X | ASUS X99-E WS | EVGA Titan X + MSI Titan X SLI | 3x Qnix 2710| 1.2TB PCI-E SSD+120gb SSD | 64gb RAM | Seasonic X-1250
Dator 2: i5 4670k | 1x 780 | 256gb SSD | 16gb RAM | BeQuiet L8 650w
Laptop: Asus G551jm | GTX 860m | i7 4710HQ | 8gb RAM

Permalänk
Medlem

Suck, nu skiter jag i att prenumerera på tips tråden.
Att folk postar fel moms på netonnet är störigt, men det som är ännu värre är alla idioter som faktiskt svarar i SAMMA tråd så man får ytterligare ett mail om det.

Borde stå med fet text att avstängning 24h sker vid skräp i tråden.

Just nu är det typ 1 tips per 5 mail man får.

Permalänk
Medlem

Snälla admins - börja stänga av personer i 24 timmar efter varje post med felaktigt pris.

Ja prenumererar på tråden och det är SUPERSTÖRANDE varje gång som man får ett mail så visar det sig vara felaktigt pris pga priset visas exkl moms.

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ralle_81:

Snälla admins - börja stänga av personer i 24 timmar efter varje post med felaktigt pris.

Ja prenumererar på tråden och det är SUPERSTÖRANDE varje gång som man får ett mail så visar det sig vara felaktigt pris pga priset visas exkl moms.

Som sagt så är det inte särskilt troligt att det skulle hjälpa eftersom det är olika personer som postar. Folk som inte har koll på NetOnNet-moms-situationen blir inte bättre informerade av att farbror Olle och tant Agda blir avstängda.
Det hjälper inte heller att en massa folk sitter och whinear i diskussionstråden varje gång det kommer ett felaktigt inlägg. Anmäl inlägget, och skicka kanske ett civiliserat PM till personen som gjort fel istället?

Visa signatur

Deschutes -> Spitfire -> Winchester -> Toledo -> Deneb -> Sandy Bridge -> Summit Ridge -> Vermeer

Permalänk
Medlem
Skrivet av AerisArchon:

Som sagt så är det inte särskilt troligt att det skulle hjälpa eftersom det är olika personer som postar. Folk som inte har koll på NetOnNet-moms-situationen blir inte bättre informerade av att farbror Olle och tant Agda blir avstängda.
Det hjälper inte heller att en massa folk sitter och whinear i diskussionstråden varje gång det kommer ett felaktigt inlägg. Anmäl inlägget, och skicka kanske ett civiliserat PM till personen som gjort fel istället?

Fast seriöst, hur svårt är det att se att priset är fel? inte direkt jättesvårt. Dessutom med lite slutledningsförmåga så är det för stor skillnad i prissänkningen så är det oftast något fel. Speciellt också om prissättningen inte slutar på 5a lr 0a som normala priser oftast gör t.ex. 1995, 1990 osv.

Blir man avstängd 24h med ett PM som informerar dig vad du gjort så garanterar jag till 100% att de som blivit avstängda aldrig gör om det...

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem
Skrivet av AerisArchon:

Som sagt så är det inte särskilt troligt att det skulle hjälpa eftersom det är olika personer som postar. Folk som inte har koll på NetOnNet-moms-situationen blir inte bättre informerade av att farbror Olle och tant Agda blir avstängda.
Det hjälper inte heller att en massa folk sitter och whinear i diskussionstråden varje gång det kommer ett felaktigt inlägg. Anmäl inlägget, och skicka kanske ett civiliserat PM till personen som gjort fel istället?

Du har en poäng. Men samtidigt, om reglerna säger att man blir avstängd ett dygn för felaktiga tips så kanske det gör att man tänker en extra gång och därigenom upptäcker att man kommit till en butiks företagssida och priset är utan moms.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ralle_81:

Fast seriöst, hur svårt är det att se att priset är fel? inte direkt jättesvårt. Dessutom med lite slutledningsförmåga så är det för stor skillnad i prissänkningen så är det oftast något fel. Speciellt också om prissättningen inte slutar på 5a lr 0a som normala priser oftast gör t.ex. 1995, 1990 osv.

Blir man avstängd 24h med ett PM som informerar dig vad du gjort så garanterar jag till 100% att de som blivit avstängda aldrig gör om det...

Tydligen så är det tillräckligt svårt. Återigen, det är inte som att samma person sitter och postar momslösa tips varje dag.
Håller med om att det är störigt, men jag tror inte att avstängningar är en lösning.

Visa signatur

Deschutes -> Spitfire -> Winchester -> Toledo -> Deneb -> Sandy Bridge -> Summit Ridge -> Vermeer

Permalänk
Medlem

Första inlägg som kommit fel för mig! trodde faktiskt att NetOnNet gjort fel då jag kollade på prisjakt och via prisjakts länk så fick jag även då det till det priset!
Hur kan det vara så?

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem

En ganska viktig sak!

läs här: http://www.thessdreview.com/our-reviews/intel-910-pcie-ssd-re...

Läs första kommentaren ner på sidan:

"
I just purchased the 800 GB 910 recently. I wish I would have read this article first because Intel's documentation is abysmal on two important points (1) you cannot boot from the device, and (2) it appears as 4 devices to the system.
"

Anandtech skriver:
"
When Intel first announced the 910, its first PCIe SSD, some viewed it as a disappointment. After all, Intel's SSD 910 isn't bootable and is just a collection of Intel/Hitachi SAS SSD controllers behind an LSI SAS to PCIe bridge just like most other PCIe SSDs on the market today. To make matters worse, it doesn't even have hardware RAID support -
"

http://www.anandtech.com/show/6124/the-intel-ssd-910-review

Dessutom är det så att disken framstår som 4 st separata enheter i datorn och man måste installera mjukvara för att få full funktion. Finns även ingen hårdvaru-RAID stöd. Läs mer om detta här: https://communities.intel.com/thread/30133

Kan man inte boota från den så tappar den ALL mening, jag var på väg att köpa 400GB versionen men avstår nu

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ralle_81:

Kan man inte boota från den så tappar den ALL mening, jag var på väg att köpa 400GB versionen men avstår nu

Jag antar det är därför de skickar med en 120GB bootbar SSD "på köpet". 910:an är en lagringsenhet för intensivt använde vad jag kan se.

OJMR från Anandtech-testet så luskade de ut att 800GB-disken faktiskt har en bra bit över 2TB flash på sig för att ha mycket intern extraplats för att klara löjligt mycket skrivningar. Hade varit lite kul om man kunde få in ett firmware som ändrade om profilen från "tål mycket skrivning" till "2TB SSD! o.O".

Jag var också sugen på en 400GB PCIe boot-disk tills jag läste den artikeln.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lunkwill:

Jag antar det är därför de skickar med en 120GB bootbar SSD "på köpet". 910:an är en lagringsenhet för intensivt använde vad jag kan se.

OJMR från Anandtech-testet så luskade de ut att 800GB-disken faktiskt har en bra bit över 2TB flash på sig för att ha mycket intern extraplats för att klara löjligt mycket skrivningar. Hade varit lite kul om man kunde få in ett firmware som ändrade om profilen från "tål mycket skrivning" till "2TB SSD! o.O".

Jag var också sugen på en 400GB PCIe boot-disk tills jag läste den artikeln.

Mjo förstår ju varför Dustin skickar med 120GB SSD också....lite synd, hade varit enormt gott med sådan kapacitet (även 400GB har sjuk kapacitet) som systemdisk.

För mig som gamer känns d inte aktuellt att lägga ut 3000 kr alternativt 5000 kr på en snabb lagringsdisk.....skönt man läste på innan man tryckte på "köp!"

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Snarko:

Hmm, tipset om "Samsung NX2000 + 20-50/3,5-5,6 för 1990kr", jag ser inte att det står att blixt följer med, gör det verkligen det?
http://cdon.se/hemelektronik/samsung/samsung-nx2000-20-50-3-5...

Skrivet av amanito:

Medföljande tillbehör Laddbart batteri BP1130B, laddare, rem, kamerahuslock, USB-kabel
Medföljande programvara iLauncher, Adobe Photoshop Lightroom

Nej står inget om blixt

Skrivet av Snarko:

Precis, men i fynd-tråden skriver han: "Blixten (ingår) kostar drygt 500kr löst.". Men då får vi väl anta att det inte stämmer helt enkelt...

Skrivet av marmeladov:

Det står "Löstagbar blixt" och "Samsung SEF-8A" under specifikation men det är svårt att tolka om den ingår eller om det bara hänvisar till vilken blixt Samsung själva rekommenderar. Detta under fliken "Specifikation".

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har hämtat ut min nu och blixt ingår.

EDIT: Monterad och klar:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ralle_81:

En ganska viktig sak!

läs här: http://www.thessdreview.com/our-reviews/intel-910-pcie-ssd-re...

Läs första kommentaren ner på sidan:

"
I just purchased the 800 GB 910 recently. I wish I would have read this article first because Intel's documentation is abysmal on two important points (1) you cannot boot from the device, and (2) it appears as 4 devices to the system.
"

Anandtech skriver:
"
When Intel first announced the 910, its first PCIe SSD, some viewed it as a disappointment. After all, Intel's SSD 910 isn't bootable and is just a collection of Intel/Hitachi SAS SSD controllers behind an LSI SAS to PCIe bridge just like most other PCIe SSDs on the market today. To make matters worse, it doesn't even have hardware RAID support -
"

http://www.anandtech.com/show/6124/the-intel-ssd-910-review

Dessutom är det så att disken framstår som 4 st separata enheter i datorn och man måste installera mjukvara för att få full funktion. Finns även ingen hårdvaru-RAID stöd. Läs mer om detta här: https://communities.intel.com/thread/30133

Kan man inte boota från den så tappar den ALL mening, jag var på väg att köpa 400GB versionen men avstår nu

Skrivet av lunkwill:

Jag antar det är därför de skickar med en 120GB bootbar SSD "på köpet". 910:an är en lagringsenhet för intensivt använde vad jag kan se.

OJMR från Anandtech-testet så luskade de ut att 800GB-disken faktiskt har en bra bit över 2TB flash på sig för att ha mycket intern extraplats för att klara löjligt mycket skrivningar. Hade varit lite kul om man kunde få in ett firmware som ändrade om profilen från "tål mycket skrivning" till "2TB SSD! o.O".

Jag var också sugen på en 400GB PCIe boot-disk tills jag läste den artikeln.

Skrivet av Ralle_81:

Mjo förstår ju varför Dustin skickar med 120GB SSD också....lite synd, hade varit enormt gott med sådan kapacitet (även 400GB har sjuk kapacitet) som systemdisk.

För mig som gamer känns d inte aktuellt att lägga ut 3000 kr alternativt 5000 kr på en snabb lagringsdisk.....skönt man läste på innan man tryckte på "köp!"

Det går väl sätta 120GB'n som bootdisk men installera OS:et på den snabba, dvs. boota från C: (120GB) men ha OS:et på D: (400/800GB)

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Medlem
Skrivet av XTRO:

Det går väl sätta 120GB'n som bootdisk men installera OS:et på den snabba, dvs. boota från C: (120GB) men ha OS:et på D: (400/800GB)

Ehh nä d tror ja inte går. "Bootdisk" är ju just den disk som OS ligger på, där båda systempartitionerna (100MB o 200MB partitionerna som ligger först på disken) finns. Har inte hört eller läst någonstans om att det fungerar så som du skriver, länka gärna till någon sajt som förklarar förfarandet.

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ralle_81:

Ehh nä d tror ja inte går. "Bootdisk" är ju just den disk som OS ligger på, där båda systempartitionerna (100MB o 200MB partitionerna som ligger först på disken) finns. Har inte hört eller läst någonstans om att det fungerar så som du skriver, länka gärna till någon sajt som förklarar förfarandet.

Personlig har jag iaf haft Windows XP installerat på D: och haft en gammal installation kvar på C:, sedan om man kör dual boot med två OS, så ska det väl inte vara något problem att ha det sekundära OS:et på D: ? vilket man isf skulle kunna ändra om i booten att det är det primära istf det sekundära? Inget jag testat i praktiken, men det kanske inte går att ha ett nyare OS på D: ?

Hursom helst, det vara bara en tanke att det borde gå att göra så.....

Edit: http://www.ricksdailytips.com/install-windows-7-on-2nd-hard-d...

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Medlem

Det är nog snarare så att det inte går att ställa in i bIOS att datorn skall använda PCI-E bussen för en uppstartsdisk.
Har en känsla av att BIOS inte hittar denna som disk överhuvudtaget.
Kan ha fel förståss, har inte provat själv

Permalänk
Medlem
Skrivet av klp65:

Det är nog snarare så att det inte går att ställa in i bIOS att datorn skall använda PCI-E bussen för en uppstartsdisk.
Har en känsla av att BIOS inte hittar denna som disk överhuvudtaget.
Kan ha fel förståss, har inte provat själv

Kanske det är så, men om du bootar från vanliga SSD'n och sedan har OS:et installerat på PCI-E SSD'n, om nu PCI-E SSD'n är tillgänglig innan OS:et har laddat klart?
Går väl spinna vidare om det i denna tråd: [URL="http://www.sweclockers.com/forum/6-lagring/1188146-pci-e-ssd-som-boot-disk]Pci-e ssd som boot disk[/URL]

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Medlem
Skrivet av XTRO:

Kanske det är så, men om du bootar från vanliga SSD'n och sedan har OS:et installerat på PCI-E SSD'n, om nu PCI-E SSD'n är tillgänglig innan OS:et har laddat klart?
Går väl spinna vidare om det i denna tråd: [URL="http://www.sweclockers.com/forum/6-lagring/1188146-pci-e-ssd-som-boot-disk]Pci-e ssd som boot disk[/URL]

Problemet var väl också att det skapas ett flertal diskar och inte en stor. Så om man vill ha hela enheten som en volym måste man ha någon bootloader som har möjlighet för software raid 0 (eller om man vill ha 5). Tror det börjar bli knepigt om man vill ha det som en spelmaskin med Windows.

Visa signatur

[ CPU: Ryzen 9 3900X || MB: ASUS X470-F || Mem: Corsair 2x16GB 3600c14 || GPU: MSI RTX 2080 Gaming X Trio || PSU: Fractal Newton R3 600W || HD: Samsung 970 EVO 1TB + SATA SSDs || Chassi: Fractal Define R6 ]

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av rbt:

Problemet var väl också att det skapas ett flertal diskar och inte en stor. Så om man vill ha hela enheten som en volym måste man ha någon bootloader som har möjlighet för software raid 0 (eller om man vill ha 5). Tror det börjar bli knepigt om man vill ha det som en spelmaskin med Windows.

Det är inga problem att montera flera diskar i en mapp om man kör dem som dynamiska.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Jag har hämtat ut min nu och blixt ingår.

EDIT: Monterad och klar:
http://i.imgur.com/EJ9KrQq.jpg

Stilig!
Hur presterar den?

(Är själv sugen på en...)

Visa signatur

Asus Z87-A | Intel Core i5 4670k | Gigabyte GTX 770 OC | Corsair Vengeance 2x4GB | Samsung Evo 250GB | WD Blue 1TB | Corsair RM650 | Fractal Design R4 | Dell P2414H | Fujitsu P23T-6 Thor | SteelSeries Rival |
Microsoft Sidewinder X4 | QPAD FX 90 Mousepad | Creative Sound Blaster X-Fi | Sony 2x100W | Technics SB-CS6