iPhone 6 - Förhoppningar om denna?

Permalänk
Medlem

Hoppas på 2gig ram och ett humant pris

Visa signatur

Save us from fate, save us from hate. Save ourselves before it's too late

Permalänk
Medlem

Någon speciell anledning bakom hetsen till mer RAM? Vad gör ni med era telefoner och vad vill ni göra med dem?

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Kan tänka mig att man kan få problem om man surfar en jäkla massa på telefonen. Det gör inte jag så jag har inte haft problem med att minnet tar slut.

Permalänk

En kompaktare och lättare telefon skulle sitta fint. Tycker att 4" känns lagom storleksmässigt, Om jag vill ha större så använder jag hellre en liten surfplatta.
Hårdvarumässigt så skulle gärna kameran få bli bättre, även om den inte är dålig idag så finns det rum för förbättringar.
32 GB Som instegsmodell är på tiden. 16 känns som ett skämt idag, speciellt om det är en privat telefon med bilder och ingen telefon endast för jobb. Då kan 16 räcka.

Förstår inte heller hetsen kring mer RAM, vad gör alla som kräver så mycket? Tycker min 5S flyter på väldigt smutt och fint och då använder jag den en hel del med många olika appar.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av MakeCoke:

Ja, yttermåtten är bra men skärmen är för stor. Kan inte använda den med en hand på ett bra sätt.
http://androidenheter.se/storleksjamforelser/?apple-iphone-5s...

Det har ju dock mycket med handstorlek att göra, jag har inga problem öht att hantera 4,6" med en hand, t.om 5" går hyfsat.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av MakeCoke:

Nej, det är väldigt osannolikt att de behåller den nuvarande storleken. Då blir det väl som på Android, om man vill ha en mindre telefon så måste man köpa en budgettelefon med sämre hårdvara. Det suger.

Det är ganska lustigt då många köper Iphone just för att de inte är så groteskt stora.

eeeh s4 mini/z1 compact? samma komponenter som de fullstora, bara mindreskärmar/lägre upplösning

Visa signatur

Citera för svar!

Detta må inte längre vara min primära dator men står kvar vid TV:n så den får ligga kvar ändå!

MB: Asus Maximus III Gene CPU: I7 860 4ghz HT Kylning: Antec 920 GPU: EVGA 770 2GB RAM: Corsair 12GB 1600mhz XMS3 2x2GB + Vengence HP 2x4GB SSD: Samsung EVO 840 120GB HDD: Samsung 1Tb 7200rpm, Seagate 2TB 7200rpm Chassi: Fractal Design Define Mini

Permalänk
Medlem

Den här ram debatten kan jag bara inte förstå. Visst på en android telefon där mjukvaran inte alla gånger är optimerad efter hårdvaran men så är inte riktigt fallet. Kanske att WP behöver mer ram också då dom kör "Live Tiles" m.m . Men på en iPhone kan jag inte riktigt se till vilken nytta det skulle vara. I grund och botten handlar det om optimering av resurser något som mig veterligen Apple aldrig haft några som helst bekymmer med i sina telefoner.

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Medlem
Skrivet av Don_W:

Den här ram debatten kan jag bara inte förstå. Visst på en android telefon där mjukvaran inte alla gånger är optimerad efter hårdvaran men så är inte riktigt fallet. Kanske att WP behöver mer ram också då dom kör "Live Tiles" m.m . Men på en iPhone kan jag inte riktigt se till vilken nytta det skulle vara. I grund och botten handlar det om optimering av resurser något som mig veterligen Apple aldrig haft några som helst bekymmer med i sina telefoner.

På min gamla iPad upplevde jag att den fimpade allt i bakgrunden.
Ett lysande exempel var webbläsaren där alla flikar bakom aktuell försvann ur minnet och därför laddades om när man bytte flik. Något som var rätt irriterande om man öppnade upp många flikar för att sedan läsa igenom dem. Där hade lite mer RAM nog hjälpt.
Även appar stängdes ner illa kvickt i bakgrunden, även om de skulle ha multitasking-stöd - t.ex Sonos-fjärren, som man gärna ville kunna ladda snabbt för att t.ex byta låt, men allt som oftast laddades hela appen om istället.

Det kanske har blivit bättre på senare tid, jag sålde min iPad efter ett tag, delvis på grund av ovanstående.

Permalänk
Medlem

Av det jag har läst mig till på olika forum bla på macrumors har både iPhone och iPad problem med att minnet tar slut när du har måga program körandes och även tabbar i webbläsaren. Har ingen erfarenhet av det men som sagt det jag har läst mig till. Sen kan man tjata om optimering hit och dit men minnet tar slut förr eller senare och 2 gig borde vara standard kan jag tycka.

Skrivet av Jeddan:

Någon speciell anledning bakom hetsen till mer RAM? Vad gör ni med era telefoner och vad vill ni göra med dem?

Visa signatur

Save us from fate, save us from hate. Save ourselves before it's too late

Permalänk
Skrivet av Don_W:

Den här ram debatten kan jag bara inte förstå. Visst på en android telefon där mjukvaran inte alla gånger är optimerad efter hårdvaran men så är inte riktigt fallet. Kanske att WP behöver mer ram också då dom kör "Live Tiles" m.m . Men på en iPhone kan jag inte riktigt se till vilken nytta det skulle vara. I grund och botten handlar det om optimering av resurser något som mig veterligen Apple aldrig haft några som helst bekymmer med i sina telefoner.

Windows Phone klarar sig galant med 1GB RAM på deras telefoner, där dom större/"finare" varianterna har 2GB RAM
Aldrig några problem med att ram har tagit slut vad jag hört.

Android behöver mer pga att det är lite sämre optimerat (svårt då det finns så många olika modeller)
Men är lite komiskt att det verkar som att Iphone har mer RAM problem än Windows Phone när iphone endast har sina få modeller, 2st per "generation"?
Medans WP har flera olika, både nokia, htc. Även någon samsung osv. Och under nokia finns det ju inte bara 2 precis, utan 20st+. Då är det lite komiskt att Windows Phone verkar vara mer optimerat på den punkten än IOS

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk

Jag kan förstå att folk tycker det är jobbigt att om man sitter med såpass många flikar öppna att RAM et tar slut så sidan måste laddas igen när man öppnar fliken. Men samtidigt så vill jag ju i 99% av fallen ändå ha den senaste versionen av sidan jag besöker. Jag vill ju inte ha en gammal och ouppdaterad t.ex. nyhetssida eller forum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Får jag fråga vad poängen är med att köra mer än en applikation åt gången på en telefon? Du kan ju bara se en app åt gången på skärmen ändå. Att köra massa grejjer i bakgrunden kommer bara dra massa onödig energi.

Har du testat messenger appen på android? Där det kommer upp en bubbla som inte stänger ner appen som annars körs? Väldigt snabbt och smidigt, slipper bläddra bland apparna i multitasking fönstret. Det är det jag vill kunna göra. Sen så behöver man ju inte köra batterikrävande appar hela tiden? Men t.ex. att ha messenger appen uppe samtidigt som man spelar något spel (= true multitasking) är skönt att ha i mitt tycke. Tycker man det är onödigt så är det bara att inte göra det!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Christoffer1989:

Windows Phone klarar sig galant med 1GB RAM på deras telefoner, där dom större/"finare" varianterna har 2GB RAM
Aldrig några problem med att ram har tagit slut vad jag hört.

Android behöver mer pga att det är lite sämre optimerat (svårt då det finns så många olika modeller)
Men är lite komiskt att det verkar som att Iphone har mer RAM problem än Windows Phone när iphone endast har sina få modeller, 2st per "generation"?
Medans WP har flera olika, både nokia, htc. Även någon samsung osv. Och under nokia finns det ju inte bara 2 precis, utan 20st+. Då är det lite komiskt att Windows Phone verkar vara mer optimerat på den punkten än IOS

Svårt att förstå att det finns många modeller av Android ? Det är ju det mest fragmenterade operativ som finns i dagens läge mig veterligen med tanke på att vissa enheter ligger kvar på version 2.x och senaste är vad 4.4 Kitkat ? Jag visserligen kommer ju de flesta nyare telefoner med den mer eller mindre senaste versionen medans vissa när dom uppnått en viss ålder och egentligen inga konstigheter i det slutar få uppdateringar. https://developer.android.com/about/dashboards/index.html?utm... hur pålitlig den nu är osv visar iaf det jag ville ha fram med min mening angående android.

WP var en ren spekulation .

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Skrivet av Don_W:

Svårt att förstå att det finns många modeller av Android ? Det är ju det mest fragmenterade operativ som finns i dagens läge mig veterligen med tanke på att vissa enheter ligger kvar på version 2.x och senaste är vad 4.4 Kitkat ? Jag visserligen kommer ju de flesta nyare telefoner med den mer eller mindre senaste versionen medans vissa när dom uppnått en viss ålder och egentligen inga konstigheter i det slutar få uppdateringar. https://developer.android.com/about/dashboards/index.html?utm... hur pålitlig den nu är osv visar iaf det jag ville ha fram med min mening angående android.

WP var en ren spekulation .

Menade att det är svårt att optimera android med så många olika modeller.
Trodde det framgick av det jag skrev

Ang WP så var det inget mot dig, utan mer en förklaring hur bra optimerat WP är ändå, även med live tiles så äter det inte ram

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk
Medlem
Skrivet av Christoffer1989:

Menade att det är svårt att optimera android med så många olika modeller.
Trodde det framgick av det jag skrev

Ang WP så var det inget mot dig, utan mer en förklaring hur bra optimerat WP är ändå, även med live tiles så äter det inte ram

Jaha jag läste helt enkelt lite för snabbt där .

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeddan:

Någon speciell anledning bakom hetsen till mer RAM? Vad gör ni med era telefoner och vad vill ni göra med dem?

Mer RAM gör användarupplevelsen snabbare och batteritiden längre med bra minneshantering. Mer RAM har få nackdelar, speciellt när det finns så lite som 1GB.
Som andra användare här skrivit: med 1GB RAM märker de frekvent att webbsidor behöver laddas om p.g.a. brist på minne att lägga webbsidorna i.

Skrivet av ozo64:

Tror inte du kommer få ngt av det där. Det går aldrig att få en mobilkamera att komma i närheten av en kompaktkamera.

Skrivet av Sir.Persson:

Bättre kamera som kan matcha sig med en riktig kompaktkamera

iPhone 5S har ju redan en kamera som kan mäta sig med en billig kompaktkamera.
Den har en bra kamera. Bättre kamera är ju alltid välkommet, men förvänta er ingen magi. Speciellt om den ska vara supertunn. Linselement är viktiga.

Citat:

Är fullt medveten om att det finns ett gäng telefoner som redan har allt detta inbyggt redan, men det vore kul om även Apple kunde haka på med detta. Tror att speciellt NFC skulle kunna få sig en rejäl skjuts framåt med många användningsområden om det även fanns i en iPhone...

Håller med. Hade gärna sett att NFC blev en industristandard(vilket det nästan redan är).

Skrivet av MrAdde:

Eftersom att telefonen ska bli större så kommer man få plats med ett större batteri. Visst blir skärmen större, men batteriet lär växa mer i förhållande till resten av telefonen. A8 lär vara mer energieffektiv också.

Men batteriförbrukningen av skärmen ökar i de flesta fall i takt med att skärmstorleken ökar. Så trots den större kapaciteten så kommer batteriet sannolikt inte kunna prestera bättre, i alla fall om de kör med den supertunna designen alla rykten påvisar.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Sears:

Men batteriförbrukningen av skärmen ökar i de flesta fall i takt med att skärmstorleken ökar. Så trots den större kapaciteten så kommer batteriet sannolikt inte kunna prestera bättre, i alla fall om de kör med den supertunna designen alla rykten påvisar.

Jo, men samtidigt så är förbrukningen från SoC och andra komponenter konstant, oavsett skärmstorlek. Det är därför det är lättare att få lång batteritid i en större smarttelefon, därför att mängden Wh per tum skärm är oftast högre. Men det är ju som du säger, Apple lär satsa på tunnhet framför batteritid.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av KiXeR:

Hoppas på 2gig ram och ett humant pris

Apple har kört med samma pristabell länge nu så kan nog ganska säkert säga att den komma gå för samma pris som alla tidigare modellerna vid release.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K 4,2GHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X - Corsair LPX 16GB, DDR4 3000Mhz - ASUS PRIME Z270-A - Fractal Design Define R5 - Cooler Master 212 EVO - Corsair AX860 80+ Platinum - A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB, Samsung 960 EVO 250GB - Kingston v400 120 GB - Windows 10 Pro 64-bit
2x Dell U2515H IPS 1440p - ath-m50x & Mod Mic - Asus STX - Oculus Rift + Touch

Permalänk
Medlem

99mac (med hjälp av kollegorna på swec) har mumble uppe imorgon:
IRC finns med.

http://www.99mac.se/artikel/5784-uppesittarkvall-med-99mac

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Är inte så brydd om nya funktioner, min 5a från launch är böjd, repig, och batteriet har blivit dåligt så jag vill bara ha en ny och fräsch.
Hopningsvis har de M7 co-processorn fortfarande (svårt att tro att de tar bort den ) för stegrägnare osv, tycker den är ganska lustig.
Battertiden är inget som behöver förbättras, även med min 5as dåliga batteri tid (ca 10% när jag kommer hem) så klarar jag mig.

Skärmstorleken är jag lite 50-50 på. Å andra sidan kan de ju bli skönt med en större skärm men å andra sidan gillar jag att ha en liten telefon.

Ska iaf se eventet och ska undertiden, eller efteråt, boka en iPhone 6 16GB Space Grey 4.7" (eller motsvarande) så fort som möjligt.

EDIT: Glömde nämna, TouchID ser jag fram emot

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem

Det jag hoppas på är att de andra modellerna går ner i pris

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk

Hur kan man se eventet imorgon? Eller är det någon som följer bra med bilder osv? 19:00 är det va?

Visa signatur

Ryzen 5600x - 3060 Ti - 16Gb ram
Soffgaming: Nintendo Switch, PS4 PRO+Vr
Ringa: iPhone 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimpanDirr:

Hur kan man se eventet imorgon? Eller är det någon som följer bra med bilder osv? 19:00 är det va?

http://www.apple.com/live/

OT:
Jag hoppas inte på NFC. Jag vet att det kommer

http://www.idownloadblog.com/2014/08...c-chip-appear/

Nä men bättre batteri, en rapp telefon och en bra skärm med ett hållbarare glas (sapphire anyone?)

Visa signatur

Ducky shine 4
Ducky mini PBT caps

Permalänk
Medlem

Ska man hoppa på IPhonetåget, vinner man alltid i längden med att köpa S enheterna.
Har alltid varit så, och kommer alltid att vara så.

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

iOS 9 med bättre multitasking (då kanske jag returnerar dit från Android). Är iofs något alla mobiler bör ha men vill gärna kunna köra minst två appar samtidigt på en lur, speciellt nu när telefonerna har så stora skärmar. Annars är väl även safirglas gött (men dyrt), och skönare rundare kanter likt Nexus 4 har där glaset 'smälter ner' i chassit.. <3

Du kan väll inte köra två appar samtidigt på android?
iOS 9? iOS 8 har ju inte äns kommit ut i en skarp version. Du får nog vänta till WWDC i juni men det är nog inget som kommer att komma då behovet av det är väldigt litet på en så liten skärm. Däri mot skulle det vara bra på en iPad sär skärmen är lite större.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min dator: Processor: Intel Core i7-4770 || Grafikkort: EVGA GeForce GTX 970 4GB || RAM: Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 8GB x2 || HDD: Toshiba Desktop 1TB SATA 3.0 || SSD: Kingston SSDNow V300 240GB 2.5" OEM || PSU: Cooler Master B500, 500W PSU || Moderkort: Asus B85 plus

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimpanDirr:

Hur kan man se eventet imorgon? Eller är det någon som följer bra med bilder osv? 19:00 är det va?

http://www.apple.com/live/

DOCK! så måste du ha en Apple enhet som kan köra Safari 5.1.10 eller senare. Jag personligen kommer dock att använda mig av Burpsuit i ett OSX VM för att få fram streamens nätverksström för att användas i tex VLC. Brukar funka bättre än Apples egna och man kan se den på Windows eller vilken enhet du nu har som kan köra VLC.

Kommer att ta o posta URL:n för nätverksströmen antingen här eller om det är någon annan tråd som används imorgon. Går även bra att PM:a mig imorgon om någon vill ha den

Visa signatur

Intel Core i7 7700K 4,2GHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X - Corsair LPX 16GB, DDR4 3000Mhz - ASUS PRIME Z270-A - Fractal Design Define R5 - Cooler Master 212 EVO - Corsair AX860 80+ Platinum - A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB, Samsung 960 EVO 250GB - Kingston v400 120 GB - Windows 10 Pro 64-bit
2x Dell U2515H IPS 1440p - ath-m50x & Mod Mic - Asus STX - Oculus Rift + Touch

Permalänk
Medlem

Tror de mesta som dykt upp i ryktesväg den senaste tiden stämmer rätt väl med vad vi kommer få se, så har det ju sett ut de senaste åren... så har inte så många förhoppningar kvar egentligen mest förväntningar.

En design som jag gillar bortsett från antennbanden även om det ser klart bättre ut nu än de första mockups:en och en utstickande kamera (känns inte så "appleaktigt"). En större skärm med vad det verkar samma PPI som på nuvarande iPhone, alltså ingen jättestor ökning i upplösning. Batteritid som motsvarar den hos nuvarande iPhone. Relativt blyg hårdvaruuppdatering vad gäller SoC och fortfarande 1g minne.

Tror inte på något revolutionerande bara en ny iPhone helt enkelt Men det är inget fel med det, bortsett från mitt batteri som nu är helt värdelöst (min ingår i serien med felaktigt batteri men inte hunnit byta än) så är jag fortfarande väldigt nöjd med min 5:a. Blir dock en 6:a alla fall för att det är kul med nya prylar

Det som nog kommer störa mig mest om det visar sig stämma, väldigt mycket om jag skall vara ärlig, är de ryktena om att den större modellen kommer få bättre spec än den mindre modellen. Jag vill ha det bästa de kan erbjuda i smartphone-väg men jag vill absolut inte ha en phablet, 5.5 är inget alternativ för mig. Att den skulle få proportionerligt större batteri och upplösning m.m är ju fine men stämmer rykten om exempelvis en bättre kamera och skärm i den större modeller tycker jag Apple gör ett stort misstag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av skog1s:

Ska man hoppa på IPhonetåget, vinner man alltid i längden med att köpa S enheterna.
Har alltid varit så, och kommer alltid att vara så.

Håller med det gällande 3G vs 3GS:en och 4 vs 4S men inte det gäller 5 vs 5S.
Den största fördelen med S-modellerna har i mina ögon varit deras klart vassare prestanda jämfört med än sina föregångare (gäller framförallt 3GS:en).
Men iPhone 5 känns enligt mig inte det minsta slö, har inte sett något som helt behov av 5S bortsett från att det vore lite coolt med touchId men nya features kommer ju med varje ny modell. Sett till upplevelsen (ja, bortsett från batteritiden) så skulle jag inte behöva byta min 5:a.

Permalänk
Medlem

En olidlig väntan för en telefon som antagligen endast kommer ha inkrementellt större skärm, något snabbare processor och någon ny champagne färgad Bezel som kommer ta Jonathan Ive 10 minuter att förklara för oss i en ton som endast är något inte totalt nedlåtande.

Visa signatur

They say a little knowledge is a dangerous thing, but it's not one half so bad as a lot of ignorance
- Terry Pratchett
_____________________________

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cove:

En olidlig väntan för en telefon som antagligen endast kommer ha inkrementellt större skärm, något snabbare processor och någon ny champagne färgad Bezel som kommer ta Jonathan Ive 10 minuter att förklara för oss i en ton som endast är något inte totalt nedlåtande.

Ingen som kommer tvinga dig att köpa en iPhone eller se presentationen imorgon... jag lovar dig