Folk hör min musik över Skype även när headset+mikrofon inte är inkopplat!

Permalänk
Medlem

Jag har exakt detta problemet men jag kör inte med det interna ljudkortet. Jag har ett Asus Xonar D1. Är så störigt, när jag skypar med folk så hör dom mitt spelljud/musikljud även när jag har micen avstängd, har kollat allt som är skrivet i denna tråden men det hjälper ändå inte. Stereomix är avaktiverat.

Någon som har löst detta? Blir tokig snart.

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem

Har samma problem med asus Zonar DGX....

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk

Hej jag har exakt samma problem men jag har asus xonar d2x men vet ni hur man fixar detta har inaktiverat sterio mix och allt jag vill få reda på detta

Permalänk
Medlem

har samma problem va fan äre för fel?

Edit har provat det som finns tidigare i tråden, detta är fan sjukt, dragit ur micken men polaren hör min musik eller alla windowsljud!
helt sinnessjukt va trött man blir!

Visa signatur

AMD Ryzen 3950x || ASUS ROG STRIX X570-E GAMING || G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo || NEC ND-3500 Dual-Layer DVD || Chieftec BPS-950C "950W" || Lian Li O11 Dynamic XL ROG || NZXT Kraken X72 360mm || RTX 2080ti || Asus Rog Swift pg279q || Thrustmaster t300rs || Thrustmaster TH8A Shifter ||PS4, Xbox One X || Steelseries Arctis Pro wifi || Sony 4K oled 65" || VR: HTC vive, Pimax 5K XR ||