Shit vad dåligt SingelPlayer läget var i BF4

Permalänk
Skrivet av Perverted:

Tjejen fick dö, Irish var ju pappa till tre Men jag spelade om sista delen för att låsa upp alla vapen i MP så de fick alla dö nån gång

Valde och resonerade precis som du! Helt klart rätt val!

Visa signatur

Ghost S1
Mitt bästa köp är min 3770K <3

Permalänk
Medlem

Vad är det här för skit? Måste man lira igenom sista uppdraget 3 gånger för att få alla vapen?

Finns det någon sparningsfil att ladda ner så man låser upp alla vapen?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av DAoG:

Vad är det här för skit? Måste man lira igenom sista uppdraget 3 gånger för att få alla vapen?

Finns det någon sparningsfil att ladda ner så man låser upp alla vapen?

Japp, suger ganska hårt. Går VÄLDIGT fort att sprinta igenom på lättaste dock. Inte för att svåraste var speciellt svårt heller, men.

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagerlöf:

Japp, suger ganska hårt. Går VÄLDIGT fort att sprinta igenom på lättaste dock. Inte för att svåraste var speciellt svårt heller, men.

Tyvärr går det inte att springa igenom dess cutscenes. Sämre story och tristare karaktärer får man leta länge efter. Vem på DICE kom egentligen på idén med 3 olika slut för att låsa upp vapen?
Men tack för hjälpen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Willhelm:

Tror det tog mig 3-4 timmar för att få alla tre sluten. Jag är dock en ytterst medioker single-player spelare och hade några krascher inkastade i det hela.

Ok att M249 är en av de bästa LMG i spelet, men att sitta 3-4 timmar i SP för att låsa upp den....i think not!

Visa signatur

MB: MSI B450 Tomahawk MAX| CPU: RYZEN 7 5700X| RAM: 16GB(2x8) Corsair Vengence LPX DDR4@3200Mhz| GPU: Sapphire Radeon RX 6600 XT Pulse 8GB| PSU: Corsair HX 850W 80+ Silver| SSD: Kingston A2000 500GB NVme|Chassi: Fractal Design Define R4| OS: Win 11 pro | CPU-kylning: Noctua NH-U14S

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Fysman:

Ok att M249 är en av de bästa LMG i spelet, men att sitta 3-4 timmar i SP för att låsa upp den....i think not!

Alltså det tar max 10-15 min att klara av sista uppdraget om man är lite snabb. Förutsatt att det inte kraschar, men 3-4 timmar lät otroligt mycket.

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem

Drog igenom SP med noll förväntningar, pga den här tråden bland annat. Så utifrån det tyckte jag SP var ok faktiskt. Bättre än BF3.

Att man fick spela om sista banan 3 gånger för att låsa upp allt kändes lite märkligt men det är ju helt frivilligt. SP har inga "nödvändiga" unlocks på något sätt och gick ju faktiskt mycket snabbare än det mesta man låser upp i MP.

Permalänk
Medlem

Det var så längesen jag spelade ett sinlplayer när jag började spela singleplayer i BF4 så jag hade glömt bort vad ett bra singleplayer är!

Tyckte att det var ganska kul.

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Avstängd
Skrivet av segafreaks:

Det var så längesen jag spelade ett sinlplayer när jag började spela singleplayer i BF4 så jag hade glömt bort vad ett bra singleplayer är!

Tyckte att det var ganska kul.

Kan rekommendera Bioshock Infinite isf, så får du spela ett riktigt singleplayer ^^

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem

Har det på steam men orkar inte ladda ner det! Internet dåligt där jag bor nu!

Kommer antagligen ta datorn till brorsans lägenhet senare idag! 1000/100 BBB lina.

Ska bli så jävla skönt. Kanske till och med laddar ner Half Life 2 för har aldrig klarat det xD

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

Har klarat 4 st nu rätt drygt gjorde de bara för vapnena men kan fortfarande inte använda dem i Multi play.. Måste jag klara ut hela Campainen innan jag får vapnerna i Multi play eller?..

Här är alla grejer om ni vill kolla går att springa igen om ta allt samt skjuta lite förskoj skull har gjort dem 3 först "uppdragen" på ca: 45 min om man hoppar över när dem snackar http://www.ign.com/wikis/battlefield-4/Weapons_(Campaign_Coll...)

men är de någon som vet om man måste klara allt för att få vapnena i Multi play? för nu kan jag inte ha dem ..

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreddeD:

Har klarat 4 st nu rätt drygt gjorde de bara för vapnena men kan fortfarande inte använda dem i Multi play.. Måste jag klara ut hela Campainen innan jag får vapnerna i Multi play eller?..

Här är alla grejer om ni vill kolla går att springa igen om ta allt samt skjuta lite förskoj skull har gjort dem 3 först "uppdragen" på ca: 45 min om man hoppar över när dem snackar http://www.ign.com/wikis/battlefield-4/Weapons_(Campaign_Coll...)

men är de någon som vet om man måste klara allt för att få vapnena i Multi play? för nu kan jag inte ha dem ..

"Klara allt"?

Man låser ju upp vapnen i slutet utav den sista single player nivån. Så man måste ju igenom hela kampanjen.

Men man måste ju inte klara mer än nödvändigt för att ta sig dit.

Visa signatur

Dator1: Antec P182 • Intel Q9450 • 8800GTS 512 • 4*2GB 6400 DDR2 • Striker II Formula • Logitech G11

Dator 2: Define R3 • I7 2600K • GTX780 DC2 • 2*4GB RAM • Asus P8P67 • Steelseries 6Gv2 • Logitech G400s • Sennheiser G4ME PC360

Permalänk
Medlem

Klarade spelet idag fast på normal... Irish fick bada på slutet! Satt och väntade på eftertexterna så jag kunde få min M249. Fick fan inte den! Så störigt

Visa signatur

Chassi Corsair Obsidian 750D - Moderkort Gigabyte Z97X - CPU Intel i7 4790k - Ram 16 GB Dubbel-Kanal DDR3 @ 801MHz - GPU NVIDIA GeForce GTX 760 - SSD 120GB Samsung 840 EVO HDD 233GB Hitachi HDT725025VLA380 SATA Disk Device Optisk enhet TSSTcorp CD/DVDW TS-H653L SATA
Citera om du vill att jag ska svara dig/läsa ditt inlägg! Tack