Permalänk
Medlem

Vit Razer Blackwidow

Tjenare!

Jag blev lite trött på BF4 motivet på mitt Blackwidow så jag bestämde mig för att måla det!

(glömde att ta bilder innan jag hade börjat måla)

Vit Razer Blackwidow

Permalänk
Medlem

fett snygg man

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt!

Permalänk

Hur målade du den?

Permalänk

Blev lite sugen på att måla om mitt qpad MK-85 i vitt nu

Visa signatur

CPU: Intel core i7 4790k | RAM: Corsair Vengeance 16gb | GPU: MSI GeForce GTX 980 4GB | MB: MSI Z97I AC | SSD: Samsung 840 EVO 250gb | HDD: Seagate Barracuda 3T

Battlelog: Vanillaenergy

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murvelvinden:

Hur målade du den?

jag köpte bara vit sprejfärg på clasohlson

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dejvlol:

fett snygg man

Skulle aldrig följa någon på Twich som citerar: "fett snygg man".

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av onYYx:

Skulle aldrig följa någon på Twich som citerar: "fett snygg man".

okej <3

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt !

Visa signatur

Levla upp i spelet vi kallar livet - https://ltfu.org/

Permalänk
Medlem

Extremt snyggt riktigt fräscht! Vad har du för mus till, hade varit intressant med en vit Cyborg eller något ;D

Permalänk
Medlem
Skrivet av VictorSkoglund:

Extremt snyggt riktigt fräscht! Vad har du för mus till, hade varit intressant med en vit Cyborg eller något ;D

jag har en mionix naos 3200 men ska nog köpa en 8200 som jag kanske också ska måla vit

Permalänk

Fräsigt

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt!

Blev riktigt sugen på att modda mitt BlackWidow nu också..

Vill dock inte måla om det, funderar på att sätta dit en kolfiber dekal, skulle nog se ganska bra ut!

Visa signatur

https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/FIDELI7Y
GPU: MSI GTX 780 Lightning | MB: ASUS P8Z77-V-DELUXE | CPU: Intel i5 3570K ---> CM Hyper 212 EVO | RAM: Corsair Vengeance 8GB | Chassi: Corsair Carbide Air 540 | PSU: Seasonic M12D 850W | OS: Win10 | SSD: Samsung EVO 840 250GB | Mus: Logitech G900 Chaos Spectrum | Tangentbord: Vortex POK3R RGB MX Brown | Musmatta: Steelseries QcK+ | Monitor: ASUS VN247H

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Ser bra ut!
Har du sandpapprat ytan före du måla eller måla du direkt på den blanka ytan som var?

Permalänk
Medlem
Skrivet av huttala:

Ser bra ut!
Har du sandpapprat ytan före du måla eller måla du direkt på den blanka ytan som var?

jag målade direkt på!

Permalänk
Medlem

Snyggt! Hade sett grymt ut med vita keycaps

Permalänk
Medlem

Herregud va nice ! =D

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av Posse551:

jag målade direkt på!

Hehe, då kommer du nog få måla om det senare.
Men det är ju lätt gjort så ingen större skada skedd eller hur?

Permalänk
Medlem

Hade personligen plocka bort räjser loggan för att få ett helt clean tangentbord, men snyggt jobbat

Visa signatur

Que sera, sera

Permalänk
Medlem
Skrivet av huttala:

Hehe, då kommer du nog få måla om det senare.
Men det är ju lätt gjort så ingen större skada skedd eller hur?

man ser på sista bilden att det redan är dags för omlackering. färgen har börjat flaggna...

Visa signatur

2600k || AsRock Z77 Pro4 || Corsair Vengance 1600mhz 2x4gb || PALIT JetStream 780 || Corsair H100i ||