Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

grooveshark är ju dock totalt värdelöst i både mjukvara och bibliotek jämfört med spotify. inte för att jag använder någon av dom längre - jag har gått över till plex och mitt egna bibliotek på ca 1TB

Ingenting kan bli perfekt ;P

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Är det konton du får logga in på är det garanterat crackade konton. Säljs tusentals för några ören styck på diverse forum.

Visa signatur

i7 3770K @4.5 Ghz | MSI Z77-S01 | Radeon HD 6850 | Sandisk 120GB SSD | 8GB 1866Mhz Corsair Vengeance

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Ingenting kan bli perfekt ;P

jodå! ifall plex skulle ha en queue funktion skulle den vara perfekt.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daavido:

Så du registrerade Spotify kontot i ett annat land och bara köpte? Och vilken betalningsmetod valde du?

Prövade personligen att göra samma sak idag men fick felet att mitt VISA kort (Swedbank) inte var från det landet. Och när jag prövade paypal så var inte mitt konto registrerat från det landet. Dock så var Spotify kontot svenskt.

Skrivet av Dezin:

Jag vet inte riktigt hur du lyckas med detta, Då det är helt omöjligt att använda ett svenskt bankkort som betalning för ett land som Malta tex. Dem kräver att kortet/kontot är från samma land som kontot är registerat i.

Ah, precis som du skriver. Du behöver ett bankkort från samma land som kontot är registrerad i.
Har en vän som har ett bankkort från landet i öst, som jag sedan betalar 500kr/år till.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 || Corsair HX- 750W || MSI P67A-GD55 || i5 2500K || 2*4GB Corsair Vengence 1600MHz CL9 || Gigabyte 560 ti soc || Samsung Spinpoint F3 HD103SJ || CM Hyper 212+ || 3x Gentle Typhoon 1450rpm

SonyVaio Pro 13 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

jodå! ifall plex skulle ha en queue funktion skulle den vara perfekt.

Håller med, men det finns ju ett kösystem redan, men när jag testade den funktionen nu, så startade den bara videoklippet :S Helknas! Förhoppningsvis har Plex-gänget ett mer ordentligt kösystem i deras planering, precis som vad de har med trailers.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Avstängd

Stulna konton

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Håller med, men det finns ju ett kösystem redan, men när jag testade den funktionen nu, så startade den bara videoklippet :S Helknas! Förhoppningsvis har Plex-gänget ett mer ordentligt kösystem i deras planering, precis som vad de har med trailers.

Finns det en queue funkrion alltså? Även för musik? För jag har letat o letat men hittar inget

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

dom skapar bara nytt konto aktiverar med ett kontokort (e-kort) via Swedbank. sen tar dom bort numret . och skapar nytt för att få en månad gratis !

allså så behövs nytt mail konto och skapande av nytt nr. då nya användare får en månad gratis !

Visa signatur

CPU & Kylning: ryzen 9 3900x 4Ghz & Corsair Hydro H100i RGB Platinum: ramminne Corsair Vengeance rgb pro 32gb DDR4 3600 MHz cl18 GPU:geforce gtx 1060 Moderkort: ASUS ROG STRIX B550-F GAMING:Nätaggregat:fractal design 550w Lagring:1tb mm2:256gb Chassie:Corsair iCUE 220T RGB vit/svart Skärm:benq 24 XL2411" Ljud:Plantronics GameCom 780

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

Finns det en queue funkrion alltså? Även för musik? För jag har letat o letat men hittar inget

Ingen aning ^^ Jag har inte någon musik genom Plex, utan bara genom Grooveshark och Digitally Imported När jag testade köfunktionen (som jag i och för sig redan har berättat) för ett videoklipp på min Plex, så startades videoklippet direkt, utan att sättas i någon köplats. Helskumt, eller så är det jag som inte förstår hur det systemet funkar

För övrigt! Om du vill fortsätta prata med mig om detta, skicka då ett PM till mig, så kan vi ta det där istället

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.