Asus utser vinnare i ROG Tytan-tävlingen

Permalänk
Melding Plague

Asus utser vinnare i ROG Tytan-tävlingen

Inget mindre än en fullfjädrad speldator står redo när Asus utser vinnare i den senaste tävlingen. Samtidigt tillkommer tröstpriser till några av bidragen som inte nådde ända fram.

Besök tävlingen

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Satan vilka snygga bidrag...
Grattis på er!

Permalänk
Medlem

Jäklar, jag glömde ju bort den här tävlingen! Men solklar vinnare!

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem

Galet fina bidrag, stort grattis!

Visa signatur

MSI Z270I :: Intel Core i5 7600K :: Corsair Vengeance LP 16GB :: Samsung 960 EVO (m.2) :: MSI GeForce 1070 OC
Inet fraktfritt

Permalänk
Medlem

Definitivt värdiga vinnare riktigt jäkla snyggt gjorda
Stort grattis!

Permalänk
Inaktiv

Skitsnyggt!!

Permalänk
Medlem

Det var snygga bidrag men jag tycker det här är alltid lika roligt att se

Arookh
Registrerad 2013-11-09 22:33
1 inlägg i forumet

Mr Topology
Registrerad 2013-11-19 11:04
2 inlägg i forumet

limandao
Registrerad 2013-11-20 16:29
4 inlägg i forumet

(Det är inget hat mot dom, jag tycker bara det är kul)

Permalänk
Medlem

Damn. Skönt att jag inte la ner någon tid att försöka ens

Visa signatur

i5 4670k|GTX 780

Permalänk
Medlem

Snygga bilder! Finns dem i originalstorlek någonstans att få spara kanske?

Visa signatur

i7-10700K 5Ghz / 32GB 3600Mhz / RTX 4070 Ti // OnePlus 8T
Dark mode √

Permalänk
Medlem

En mycket värdig vinnare. Tvåan var också grym. Trean, inte så mycket en bakgrund men däremot en snygg bild.
Grattis alla tre!

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk
Medlem
Skrivet av zipmiX:

Snygga bilder! Finns dem i originalstorlek någonstans att få spara kanske?

Om du klickar på bilen så står det "Visa original storlek" nere till höger.

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Medlem
Skrivet av MicroTorrent:

Det var snygga bidrag men jag tycker det här är alltid lika roligt att se

Arookh
Registrerad 2013-11-09 22:33
1 inlägg i forumet

Mr Topology
Registrerad 2013-11-19 11:04
2 inlägg i forumet

limandao
Registrerad 2013-11-20 16:29
4 inlägg i forumet

(Det är inget hat mot dom, jag tycker bara det är kul)

Håller med dig här. Bidragen är jättetjusiga och helt klart värdiga en vinst. Tycker det är lite tråkigt bara när priserna kommer gå till personer som antagligen inte ens kommer fortsätta vara aktiva på Sweclockers forum.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Helvete va snygga bilder. Dom här personerna måste ju vara proffs.

Permalänk
Medlem
Skrivet av running_wild:

Om du klickar på bilen så står det "Visa original storlek" nere till höger.

Men det står ju att dem ska varit gjorda i 4K-upplösning, det är väl 3840x2160?

Visa signatur

i7-10700K 5Ghz / 32GB 3600Mhz / RTX 4070 Ti // OnePlus 8T
Dark mode √

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av NysoO:

Håller med dig här. Bidragen är jättetjusiga och helt klart värdiga en vinst. Tycker det är lite tråkigt bara när priserna kommer gå till personer som antagligen inte ens kommer fortsätta vara aktiva på Sweclockers forum.

Indeed. Riktigt snygga bidrag dock jäkligt tråkigt att det så ofta ska vara "contest hunters".

Hade det inte varit bra om deltagare (i alla fall till tävlingar med lite finare priser) måste varit medlem i minst X månader samt skrivit minst Y inlägg?

(Deltog inte i tävlingen så jag skriver inte detta pga avundsjuka.)

Permalänk
Medlem

Tack för gratulationerna och grattis till de andra vinnarna!

Här är mitt bidrag i 4k för den som vill använda: http://i.imgur.com/SYoLV5H.jpg
NysoO, jag vet inte vad du anser som aktiv men jag har lurkat på SweClockers ett tag, bara inte känt att jag haft något värt att posta själv. X]

Permalänk
Medlem
Skrivet av zipmiX:

Men det står ju att dem ska varit gjorda i 4K-upplösning, det är väl 3840x2160?

Helt rätt, dessa är säkert nerskalade för att det ska ladda snabbare. Asus kanske vill ha 4K verisionerna för sig själva?

Permalänk
Skrivet av MrNeikter:

Indeed. Riktigt snygga bidrag dock jäkligt tråkigt att det så ofta ska vara "contest hunters".

Hade det inte varit bra om deltagare (i alla fall till tävlingar med lite finare priser) måste varit medlem i minst X månader samt skrivit minst Y inlägg?

(Deltog inte i tävlingen så jag skriver inte detta pga avundsjuka.)

Y inlägg skulle sluta i onödig spam antagligen

Visa signatur

Fractal Design Define R3, i5 3570k, Be Quiet Dark Rock Pro 2, Gigabyte GTX 670 WFx3, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance 16gb, Fractal Design Tesla R2, Corsair Force GT 120gb, Seagate 1tb HDD, WD 1tb HDD

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av WonderPlatoon:

Y inlägg skulle sluta i onödig spam antagligen

Vilket skulle leda till permanent banning?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Poptart:

Helt rätt, dessa är säkert nerskalade för att det ska ladda snabbare. Asus kanske vill ha 4K verisionerna för sig själva?

Jo, absolut. Det brukar vara mindre bilder när dem lägger ut dem i nyheter på det här viset, men hoppas ej ASUS roffat åt sig dessa pärlor. Men om någon vet ifall det går att få tag i originalbilderna/kopior i rätt storlek, hojta gärna! Kanonsnygga allihop.

Visa signatur

i7-10700K 5Ghz / 32GB 3600Mhz / RTX 4070 Ti // OnePlus 8T
Dark mode √

Permalänk
Medlem
Skrivet av NysoO:

Håller med dig här. Bidragen är jättetjusiga och helt klart värdiga en vinst. Tycker det är lite tråkigt bara när priserna kommer gå till personer som antagligen inte ens kommer fortsätta vara aktiva på Sweclockers forum.

Precis!

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

nah don't worry i'll still fallow the forum!
i was fallowing sweclocker website for a long time because they are often the first to reveal news about ROG products.
and as some people pretend, i'm not a "contest hunter" just saw the post on ROG nordic facebook page and enter the contest for fun and pleasure to share my work with other people.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrNeikter:

Indeed. Riktigt snygga bidrag dock jäkligt tråkigt att det så ofta ska vara "contest hunters".

Hade det inte varit bra om deltagare (i alla fall till tävlingar med lite finare priser) måste varit medlem i minst X månader samt skrivit minst Y inlägg?

(Deltog inte i tävlingen så jag skriver inte detta pga avundsjuka.)

Tycker att de borde ha registrerat kontot innan tävlingen annonserats, på så sätt kan inte dessa personer som inte kommer vara aktiva gå iväg med priserna, men grattis till dem!

Visa signatur

Jag är inte intresserad om jag har rätt eller fel, jag gillar diskussion :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arookh:

Tack för gratulationerna!

Här är mitt bidrag i 4k för den som vill använda: http://i.imgur.com/SYoLV5H.jpg
NysoO, jag vet inte vad du anser som aktiv men jag har lurkat på SweClockers ett tag, bara inte känt att jag haft något värt att posta själv. X]

Får börja med att gratulera till vinsten!
Med aktiv menar jag att man skriver kvalitativa inlägg i forumet, postar bilder i galleriet och liknande.

Visa signatur
Permalänk

Snyggt! Känner att det var lika bra att jag inte slösade någon tid på att försöka mig på att delta i tävlingen, hade inte haft en suck ändå

Visa signatur

Origin/Steam: bananplanta
Cooler Master HAF 912+ | Seasonic 650W | Asus ROG Strix Gaming Z270F | i7 7700K | CM Hyper 212 Evo | Corsair Vengeance LPX DDR4 16GB 3200 MHz | Gigabyte GTX 1080 Extremt Gaming 6 GB | Samsung 970 Evo Plus m.2 500GB | Western Digital Blue SN570 m.2 1TB

Permalänk
Medlem

Solklart vinnande bidrag, gratulationer till 1:a pris! Håller dock med om att det känns surt när såna tävlingar postas på hemsidor som dessa, som har ett aktivt community, bara för att någon utomstående ska komma in med en obligatorisk registrering bara för att dra hem en vinst medan vi står kvar med långa näsor.

Om tävlingarna postas på Sweclockers så kan de väl få vara för Sweclockers medlemmar och inte för någon som bara registrerar sig när det passar att dra in en vinst för sig själva.

Permalänk
Medlem

Man får gratulera!

Permalänk
Medlem

sant

Skrivet av jonasies:

Helvete va snygga bilder. Dom här personerna måste ju vara proffs.

japp. självklart är dessa profs. vilket inte säger att de inte får deltaga.

riktigt snygg bild iaf. häpna lite när jag såg den. stort GRATTIS till vinsten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NysoO:

Får börja med att gratulera till vinsten!
Med aktiv menar jag att man skriver kvalitativa inlägg i forumet, postar bilder i galleriet och liknande.

Jag reggade mig enbart för att ha möjlighet att kommentera nyheterna och diskutera dem...

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk
Medlem

Tjusiga bilder. Man blir ju lite avundsjuk på förstapriset.

Visa signatur

Dator: NZXT H2 | MSI Z77a-gd65 | i7-3770k | Corsair h40 med Noctua NF-F12 PWM | Sapphire 7970 Ghz Vapor-X 3GB | Corsair Vengeance 32GB | XFX 550W bronze | Samsung 840 & 850 EVO 250GB SSD | WD Red 3TB |
Kringutrustning: Skärm Qnix 27" 2560x1440p @96hz | Tangentbord Qpad MK-85 | Mus Qpad 5k pro | Matta Qpad CT 4mm | Headset Qpad Qh-90