Permalänk
Inaktiv

Köp mellan 2 olika chassin

Hej jag ska köpa en chassi, mina val är
http://cdon.se/hemelektronik/arctic_cooling_silentium_t11_tow...
http://cdon.se/hemelektronik/zalman_zm-t1_tower_no_psu_black_...

Arctic cooling

Fördelar:
2 fläktar inkluderade som är sagts att vara bra för kylning och ljud nivå
Billig (195kr)
VGA cooling

Nackdelar:
Ingen dustfilter??
Nättaggregatet ligger i övre sidan av lådan?
Zalman T1

Fördelar:

Stor utrymme
Dustfilter
Ingen vibration
Nackdelar:
Dyrare (285kr)

Jag tänker mer på arctic cooling eftersom den är billigare och har bättre kylning, men den är rätt gammal produkt (2010 elr nått). Och att kanske damm kommer in i lådan medans zm t1 har dustfilter.

Vilken tycker ni jag ska köpa=?

Permalänk
Medlem

Jag tycker den svarta var snyggare iallafall

Permalänk
Medlem

Lägg lite pengar och köp något ordentligt.

Permalänk
Medlem

Kolla bara så att du rymmer alla delar i chassit innan du köper. längd på grafikkort och sånt

Permalänk
Permalänk
Skrivet av foxzox7:

Lägg lite pengar och köp något ordentligt.

this. please!

Visa signatur

Case: Fractal Design Define R5 CPU: Intel Core i7 6700K MB: ASUS Z170 PRO GAMING GPU: ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB Memory: Corsair 32GB DDR4 2133MHz PSU: EVGA Supernova P2 850W

Permalänk
Medlem

Hur är dem bättre? det är precis samma byggkvalitet.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Sneaky_rhino:

this. please!

Hmm, då får det vara bitfenix merc beta

Permalänk

Skulle tagit Zalman då det iaf är lite snyggare...du skall ju se den varje dag:)

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk

Du får vad du betalar för bara så du vet. Sämre byggkvalitet och i regel mer högljudda.

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits