Permalänk
Medlem

Hjärtat tog ett skutt varje gång jag såg ett nätagg, men vid slutet av listan hade det ännu inte dykt upp något Corsair AX-agg. Tyärr.

Ingen dålig rea dock, slår Kompletts 6H-SUPER-REA på fingrarna 10 gånger om för varje finger.

Edit: Fan vad det kliar i fingrarna att köpa en I7-2700k för ~2060:-

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 0l550n:

Vad hjälper det mig att ni har ddr3, när jag söker ddr2?

Känns lite ovärt att ha med 55 olika sorters ddr3 och strunta i ddr2.

Det är ändå ingen som köper ddr2 nu för tiden så varför skulle dom.

Visa signatur

[Intel Core i5 2500K][Nvidia GTX 760]

Permalänk
Medlem

Rätt sjukt att ni tar 3790kr för sapphire 7950.
visst den är med på 15% rean men när priset ligger LÅNGT över era konkurenter så är 15% faktiskt en droppe i havet,
samt att det är flera hundra kronor dyrare än 7970 kortena.
http://cdon.se/hemelektronik/sapphire_hd7950_3gb_pci-e_ddr5%2...

kanske dags att ni ser över era priser....

Visa signatur

Dator: Chassie: Phanteks Enthoo Evolv X Moderkort: Asus Rog Dark Hero Cpu: AMD Ryzen 5900x Gpu: Rtx 4090 Minne: 32gb Gskill Tridentz NeoKylning:Custom loop, Ekwb med 2x 360 radiator Lagring:För mycket ssd´s PSU: Corsair hx 1200

Permalänk
Medlem

Väldigt tråkigt att man inte ser ett ända moderkort med am3 eller am3+ socket, ni får fixa det till nästa gång tycker jag

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Fast å andra sidan har vi ju en massa olika DDR3 som är betydligt populärare än DDR2. Vi har 7970-kort, 680-kort, feta moderkort, budgetmoderkort, populära saker, utgående saker, SSD etc - totalt över 300 produkter inom nästan alla kategorier av komponenter.

MVH Josefin

överlag var det jävligt fina priser, cred! Blir dock ändå "bara" 5% rean då det enda 7950 som fanns kosta ca 3.3k och gigabyte's 7950 går på 2.5k

edit: 3.5k var det.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av slapparn:

Väldigt tråkigt att man inte ser ett ända moderkort med am3 eller am3+ socket, ni får fixa det till nästa gång tycker jag

http://cdon.se/hemelektronik/asus_sabertooth_990fx_rev_2.0_am... denna är ju med på 15% rean. socket am3+

Visa signatur

Dator: Chassie: Phanteks Enthoo Evolv X Moderkort: Asus Rog Dark Hero Cpu: AMD Ryzen 5900x Gpu: Rtx 4090 Minne: 32gb Gskill Tridentz NeoKylning:Custom loop, Ekwb med 2x 360 radiator Lagring:För mycket ssd´s PSU: Corsair hx 1200

Permalänk
Medlem

Sweclockers-rabatten fungerade inte.

Gjorde nyss ett köp av denna skärm: Fujitsu SL27T-1 TN 27" (inkl. frakt) för 1369:-

Använde då såklart sweclockers 5% rabatt "SWEC1301"

Men när jag väl gjorde min betalning så var det samma pris som utan rabatten.

Hur får jag tag i de pengar som rabatten jag blev lurad på värd?

Edit: Det ingår inte i datorkomponent delen kanske.
Hade jag vetat det så hade jag använt min 50kr rabattkod..

Visa signatur

Gaming dator: [CPU: Intel Core i5 3570K] [GPU: Asus GeForce GTX660Ti 2GB] [RAM: Corsair LP 1600MHz 2x4GB] [SSD: Intel 330 Series 2.5" 180GB] [HDD: 2TB] [CPU kylare: CM Hyper 412S]
Gaming dator 2 : i7 860@2.93GHz, 8 GB ddr3@1600MHz, Gigabyte 570 OC 1280 mb,
Laptop: Acer Aspire 5750G[CPU: I7-2630M 2,8 Ghz][GPU: 540M 2GB][RAM: 6 GB]

Permalänk
Medlem
Skrivet av antE24:

Gjorde nyss ett köp av denna skärm: Fujitsu SL27T-1 TN 27" (inkl. frakt) för 1369:-

Använde då såklart sweclockers 5% rabatt "SWEC1301"

Men när jag väl gjorde min betalning så var det samma pris som utan rabatten.

Hur får jag tag i de pengar som rabatten jag blev lurad på värd?

En skärm är INTE en komponent som 5% rabatten funkar på!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Trevligt med en del SSD diskar på rean

Bärbara datorn blir glad om några dagar då den får en liten uppgradering.
En Agility 4 duger till den.

Visa signatur

| Ryzen 7 5800X | X570S AORUS PRO AX | 32GB FURY DDR4 | XFX Radeon RX 6800 XT MERC 319 | Fractal Design Define R6 | 2.5 TB M.2 SSDs |

Permalänk
Medlem

Hej josefin, har du alls kontakt med finska cdon? Väldigt segt med svarandet av mitt ärende. står att det skall svaras inom 24h, har nu gått 4 dygn utan svar från supporten. Man tycker ju att det bör gå "snabbare" som ni skryter med när ni inte har telefonsupport..

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mordrana:

Hej josefin, har du alls kontakt med finska cdon? Väldigt segt med svarandet av mitt ärende. står att det skall svaras inom 24h, har nu gått 4 dygn utan svar från supporten. Man tycker ju att det bör gå "snabbare" som ni skryter med när ni inte har telefonsupport..

Tänkt på att det vart helg?

Permalänk
Medlem

Jaha, då har man köpt sin första dyra datorkomponent från CDON, ett NZXT HALE90 1000w Gold blev det.
Förhoppningsvis slipper jag att personligen utforska om alla rykten (bra och dåliga) om deras kundtjänst stämmer.
Nåja, så länge Josefin är aktiv och hjälpsam på forumet kan jag sova tryggt om natten.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Gloremir:

Rätt sjukt att ni tar 3790kr för sapphire 7950.
visst den är med på 15% rean men när priset ligger LÅNGT över era konkurenter så är 15% faktiskt en droppe i havet,
samt att det är flera hundra kronor dyrare än 7970 kortena.
http://cdon.se/hemelektronik/sapphire_hd7950_3gb_pci-e_ddr5%2...

kanske dags att ni ser över era priser....

Hej hej

Har justerat priset nu. Alina dumpar ut det till minus vs vad vårt lager är värt, men en bit ner kom det i alla fall.

MVH Josefin

Skrivet av slapparn:

Väldigt tråkigt att man inte ser ett ända moderkort med am3 eller am3+ socket, ni får fixa det till nästa gång tycker jag

Hej hej

Asus Sabertooth 990FX R2 samt M5A78L LE är båda med.

MVH Josefin

Skrivet av antE24:

Gjorde nyss ett köp av denna skärm: Fujitsu SL27T-1 TN 27" (inkl. frakt) för 1369:-

Använde då såklart sweclockers 5% rabatt "SWEC1301"

Men när jag väl gjorde min betalning så var det samma pris som utan rabatten.

Hur får jag tag i de pengar som rabatten jag blev lurad på värd?

Edit: Det ingår inte i datorkomponent delen kanske.
Hade jag vetat det så hade jag använt min 50kr rabattkod..

Hej hej

Som Electrix säger så är en skärm inte en komponent - står även klart och tydligt på sidan att det är just komponenter det gäller.

MVH Josefin

Skrivet av Mordrana:

Hej josefin, har du alls kontakt med finska cdon? Väldigt segt med svarandet av mitt ärende. står att det skall svaras inom 24h, har nu gått 4 dygn utan svar från supporten. Man tycker ju att det bör gå "snabbare" som ni skryter med när ni inte har telefonsupport..

Hej hej

Finska CDON sitter nere i Malmö precis som jag. Om du PMar mig ditt ärendenummer alternativt kundnummer så kan jag checka med dem vad som händer.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av AnteBellum:

synd att inte AMD FX-8350 processorn var med. annars såg det bra ut mycket att välja på!

FX-8320 är ju med. Är det inte samma CPU fast med lägre multiplier, dvs med vettig kylning så kan man klocka den lika bra som en FX-8350?
Kostar ~1260:- med rabatten, och det är ju inte fy skamm direkt.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Skrivet av 0l550n:

Vad hjälper det mig att ni har ddr3, när jag söker ddr2?

Känns lite ovärt att ha med 55 olika sorters ddr3 och strunta i ddr2.

Herregud, något mer att klaga på ?

Visa signatur

Dator 1|Fractal Design R3 Titanium|AMD Phenom 2 X6 1055T 2.8Ghz |Noctua NH-U9B SE2|Gigabyte GA-880GM-UD2H |Corsair 8GB 4x2GB XMS3 DDR3|AMD 7970| Chieftec750w| Intel 320 120GB SSD|
Servern|NZXT Lexa S |AMD Dualcore 3.1Ghz|Arctic Cooling Rev2 |Gigabyte DS3 |4x2 Crucial DDR2 667mhz |Nvidia GT 430|4x2TB Western Digital Green|Chieftec 400w|
"Try not. Do or do not, there is no try"

Permalänk
Medlem
Skrivet av 0l550n:

Riktigt dåligt att ni inte har ett enda ddr2 minne på de utvalda 15% produkterna...

Det görs inga DDR2 minnen längre så det går inte köpa in.
Men hur stora är du ute efter? Tänkte då 4GB stickor kostar mer än ett helt uppgradering kit.

Skrivet av Minsc S2:

Hjärtat tog ett skutt varje gång jag såg ett nätagg, men vid slutet av listan hade det ännu inte dykt upp något Corsair AX-agg. Tyärr.

Ingen dålig rea dock, slår Kompletts 6H-SUPER-REA på fingrarna 10 gånger om för varje finger.

Edit: Fan vad det kliar i fingrarna att köpa en I7-2700k för ~2060:-

Blev själv så sugen att det fick bli en var annars ute efter 3570 men när det bara skiljer 400 kr tyckte jag att 2700 var mer prisvärt.

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk
Skrivet av Minsc S2:

FX-8320 är ju med. Är det inte samma CPU fast med lägre multiplier, dvs med vettig kylning så kan man klocka den lika bra som en FX-8350?
Kostar ~1260:- med rabatten, och det är ju inte fy skamm direkt.

Njae när man har läst runt lite så ska kislet vara bättre på 8350 och därför oftast ha möjlighet att kunna klocka den högre, men det blev en 8320 ändå, får hoppas man har tur och får en med bra kisel! *priset kan man ju verkligen inte klaga på* hur som helst blir det en fin fin uppgradering från min gamla phenom 2 prolle.

Visa signatur

//Totte

Permalänk
Medlem

Jag var inne och kikade lite på era färdiga datorpaket.
Hur kommer det sig att ni kombinerar i5 3570K/3770K processorer med moderkort som inte har stöd för att ändra multiplier?
Utan den funktionen tappar man hela vitsen av en processor med K-suffix.
Ända upp i 15 000 kronors klassen har ni riktigt kassa moderkort som inte är kompatibla med alla funktioner i de för övrigt påkostade delarna i paketet.
http://cdon.se/hemelektronik/thor_mode_v.2_-_intel_i7-3770k_-...
Stoppa in ett riktigt moderkort och höj priset med nån hundring (större än så är inte prisskillnaden), eller byt ut de övriga komponenter som ändå inte går att använda som det är tänkt och sänk priset.
Annars tycker jag att ni har blivit en riktigt bra butik, och era priser är oftast oslagbara, se bara till att anställa nån som kan plocka ihop datorpaket

Permalänk
Medlem

41dagars DOA-ärende and counting.. känner en gråta-ut-tråd komma snart. Jag kommer iaf aldrig mer handla hos er och skall vara väldigt noga med att säga till mina vänner att man får vad man betalar för hos cdon: usel service men låga priser.

Så för att ge lite konstruktiv kritik: byt serviceverkstad. Det är ett skämt att det skall ta 1 vecka för captech att testa ett grafikkort, konstatera att det fungerar och sen efter ytterliggare 8 dagar fortfarande inte ha ens postat tillbaka det. Sen stämmer det inte att ni "garanterar svar under 24timmar" heller, har som värst fått vänta 4 dagar.

*uppdatering*: Rätt ska vara rätt och jag har fått hjälp nu iaf. Dock tog ärendet totalt 43 dagar vilket jag inte riktigt tycker är acceptabelt, även om en del av detta inkluderar julhelgen. Fick reda på att de skulle se över sina rutiner iaf så förbättring kanske är att vänta. Det är helt klart ett problem dock att man inte kan använda livechatten för frågor ang. elektronik och komponenter då det innebär att en liten konversation kan snabbt ta mer än en vecka.

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Skrivet av Minsc S2:

FX-8320 är ju med. Är det inte samma CPU fast med lägre multiplier, dvs med vettig kylning så kan man klocka den lika bra som en FX-8350?
Kostar ~1260:- med rabatten, och det är ju inte fy skamm direkt.

Inte nu längre...

Hade den väntande i min inköpslista

Priset är höjt till 1545kr --> 1313kr med 15% rabatt

men.. ordinarie pris anges fortfarande (2013-01-29) till 1485kr på prisjakt och pricerunner...

Visa signatur

AMD #1: Asus TUF X570-PLUS|Ryzen 9 5900X|1x Asus TUF RX5700XT OC 8GB
AMD #2: Gigabyte B550M Aorus Elite|Ryzen 7 3700X|1x Gigabyte RX5600XT Gaming OC 6GB
Intel #1: Asus TUF Z690-PLUS|Core i5-12600KF|1x Asus TUF RTX 3060 OC 12GB
Intel #2: Asus P8Z77-V|Core i5-3570K@4.5|2x Asus GTX 780 OC 3GB SLi

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av mjukow:

Jag var inne och kikade lite på era färdiga datorpaket.
Hur kommer det sig att ni kombinerar i5 3570K/3770K processorer med moderkort som inte har stöd för att ändra multiplier?
Utan den funktionen tappar man hela vitsen av en processor med K-suffix.
Ända upp i 15 000 kronors klassen har ni riktigt kassa moderkort som inte är kompatibla med alla funktioner i de för övrigt påkostade delarna i paketet.
http://cdon.se/hemelektronik/thor_mode_v.2_-_intel_i7-3770k_-...
Stoppa in ett riktigt moderkort och höj priset med nån hundring (större än så är inte prisskillnaden), eller byt ut de övriga komponenter som ändå inte går att använda som det är tänkt och sänk priset.
Annars tycker jag att ni har blivit en riktigt bra butik, och era priser är oftast oslagbara, se bara till att anställa nån som kan plocka ihop datorpaket

Hej hej

Just det problemet har diskuterats tidigare i tråden, kommer att ses över till nästa lineup av Thor.

MVH Josefin

Skrivet av Triffid:

41dagars DOA-ärende and counting.. känner en gråta-ut-tråd komma snart. Jag kommer iaf aldrig mer handla hos er och skall vara väldigt noga med att säga till mina vänner att man får vad man betalar för hos cdon: usel service men låga priser.

Så för att ge lite konstruktiv kritik: byt serviceverkstad. Det är ett skämt att det skall ta 1 vecka för captech att testa ett grafikkort, konstatera att det fungerar och sen efter ytterliggare 8 dagar fortfarande inte ha ens postat tillbaka det. Sen stämmer det inte att ni "garanterar svar under 24timmar" heller, har som värst fått vänta 4 dagar.

Hej hej

Tror jag har ditt ärendenummeri PM redan, kollar direkt med dem varför det dröjer så.

MVH Josefin

Skrivet av Eisi:

Inte nu längre...

Hade den väntande i min inköpslista

Priset är höjt till 1545kr --> 1313kr med 15% rabatt

men.. ordinarie pris anges fortfarande (2013-01-29) till 1485kr på prisjakt och pricerunner...

Hej hej

Ajdå, det beror på att den låg med i vinterrean också och då hade ett lägre pris, nu är vinterrean slut och därför höjdes priset. Tyckte vi gick igenom och plockade ut alla produkterna från vinterrean som även låg i SweC 15% för att de inte skulle höjas än, men måste ha missat den rackaren. Fixat nu.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Jag checkar med kundtjänst och våra programmerare om det möjligen ligger nån tidsspärr på koderna.

MVH Josefin

Har du något svar från programmerarna? Då jag åter igen saknar kod.

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk
Medlem

Väldigt nice att ni har laptops med nu också!

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Hatten av till CDON för en fin 15%-rea. Blev dock inget köp... januari är inte direkt en månad som lämpar för utsvävningar...

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Dahle86:

Har du något svar från programmerarna? Då jag åter igen saknar kod.

Hej hej

Nä, ska inte vara några problem där. Prata med kundtjänst så hjälper de dig att fixa!

MVH Josefin

Skrivet av zelxi:

Väldigt nice att ni har laptops med nu också!

Hej hej

Japp, la till lite laptops imorse. Ganska dyra sådana, men 15% på dem gör ju rätt mycket då.

MVH Josefin

Skrivet av Llhweiir:

Hatten av till CDON för en fin 15%-rea. Blev dock inget köp... januari är inte direkt en månad som lämpar för utsvävningar...

Hej hej

Tuff månad för många, men vi får väl göra om det i februari då.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej Josefin. Kan du hjälpa mig att lösa strul med order 36230850 (kundtjänstärende 3E69DE4C00)? Har skickat dig ett PM med detaljerna.

Permalänk
Medlem

Nu börja jag faktiskt tröttna rejält på CDON. Visst ni är billiga, har stort utbud och väldigt snabb leverans. Men så fort man behöver komma i kontakt med kundservice så fallera ALLT väldigt snabbt!

Förutom att ni inte har telefonkontakt, så har i mina ögon uruselt svartid på båda livechat och och era interna mail. Och det verka inte enbart jag som tycker sådant. Det är bara och kolla på eran Facebook sida för att se hur mycket kritik och irritation många kunder har gentemot eran kundservice.

Skärpning!

Visa signatur

CPU: AMD 64 4000+ | Moderkort: MSI K8T NEO2 FIR | RAM: 1536mb | HD: maxtro 200GB x 2 | GraFikort: ATI x850xt | Med!a: nec dvd+RW | Nätvarkort: D-Link DGE-528T 10/100/1000 Mbps | Skärm: tft 21" | Mus: Razer Diamondback Magma | Musmatta: Razer eXac

Permalänk
Medlem
Skrivet av rifad:

Nu börja jag faktiskt tröttna rejält på CDON. Visst ni är billiga, har stort utbud och väldigt snabb leverans. Men så fort man behöver komma i kontakt med kundservice så fallera ALLT väldigt snabbt!

Förutom att ni inte har telefonkontakt, så har i mina ögon uruselt svartid på båda livechat och och era interna mail. Och det verka inte enbart jag som tycker sådant. Det är bara och kolla på eran Facebook sida för att se hur mycket kritik och irritation många kunder har gentemot eran kundservice.

Skärpning!

Det hade nog underlättat för Josefin om du skrev vad ditt problem är och/eller ditt kund-nr/order-nr.

Att CDONs support är långsam är ingen nyhet, och det är därför som jag tycker det är så bra att vi har en CDON-representant här på forumet, då hon oftast får problem lösta snabbare än CDONs "egen" support.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minsc S2:

Det hade nog underlättat för Josefin om du skrev vad ditt problem är och/eller ditt kund-nr/order-nr.

Att CDONs support är långsam är ingen nyhet, och det är därför som jag tycker det är så bra att vi har en CDON-representant här på forumet, då hon oftast får problem lösta snabbare än CDONs "egen" support.

Ber om ursäkt, var bara tvungen och tala ut lite

Mitt problem är väldigt enkelt, har mottagit min efterlängtade Tv:n som visade sig vara transport skadad (skärmen sprucken). Väldigt besviken då jag tänkte kolla på el classico idag, men men det är sånt som händer. Det som där emot frustrerade mig var det låååånga väntetiden på livechatt, över 50 min fast jag bara hade plats nr 7 från början. Samt att kösystemet gav förtur till någon annan och skickade tillbaka mig i köordningen 2 gånger. Men som sagt är jag inte ensam om mina åsikter, det är bara och läsa alla kommentarer som hagla in på deras FB sida.

Och efter lite chattande med livechatten, blev jag ändå ombeds att fylla i kontaktformuläret. Som jag fortfarande inte har fått svar på.

men jag får väl testa och se hur pass duktig och snabb josefine är, ärendenummer BCF765B5FC

Visa signatur

CPU: AMD 64 4000+ | Moderkort: MSI K8T NEO2 FIR | RAM: 1536mb | HD: maxtro 200GB x 2 | GraFikort: ATI x850xt | Med!a: nec dvd+RW | Nätvarkort: D-Link DGE-528T 10/100/1000 Mbps | Skärm: tft 21" | Mus: Razer Diamondback Magma | Musmatta: Razer eXac

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Nä, ska inte vara några problem där. Prata med kundtjänst så hjälper de dig att fixa!

MVH Josefin

Hej hej

Japp, la till lite laptops imorse. Ganska dyra sådana, men 15% på dem gör ju rätt mycket då.

MVH Josefin

Hej hej

Tuff månad för många, men vi får väl göra om det i februari då.

MVH Josefin

Finns det någon chans att det kanske dyker upp lite kringutrusning i framtiden?
Uppskattas stort att du är aktiv här i forumet!

Visa signatur

RTS :D