[VIDEO] Houzie | SWTOR PvP Jedi Sage Healer

Permalänk
Medlem

[VIDEO] Houzie | SWTOR PvP Jedi Sage Healer

LÄNK:
http://www.youtube.com/watch?v=wL85OgR-rjk

Jag har laddat upp en PvP video som jag redigerat ihop och tänkte att jag skulle dela med den här med. I videon spelar jag en Jedi Sage healer med en hybrid spec som även ger mig en del dps möjligheter.

Några av klippen spelar jag premades med guild medlemmar och några klipp är bara när jag köar solo till random warzones.

Alla klipp spelades in med programmet Dxtory och filmen är redigerad med Adobe Premiere Pro.

För bästa kvalitét rekommenderar jag att kolla i full HD (1080p).

Feedback välkomnas.

Enjoy!

Permalänk
Medlem

Det var en välgjord film i mitt tyckte, du var löjligt nära på att dö där några ggr, men det kanske hör till ovanligheterna som sage
Fortsätter du nu med din hybrid specc när man inte längre behöver pressa medaljer? Och du kanske skulle lägga in en länk till din specc för tips till andra, eventuellt stats om du orkar:P

High five för Miskovsky - Still Alive låten, vaknar till den varje morgon (mobil klockan), dock kanske den hade varit mer skön att ha i början av filmen, iaf orginalet som jag tycker är bättre än den remixen du hade.

Annars var jag imponerad över de långa fighterna som var vid vissa noder, riktigt den känslan har jag aldrig fått av lvl 50 pvp, blir mest slaktad ungefär var 5-10/e sek...

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem

Vad kul att du tyckte om filmen

När det gäller min hybrid spec så har jag aldrig valt just den bara för medaljerna. Jag föredrar helt enkelt att spela aggresivt som healer då jag helt enkelt tycker det är roligare Givetvis har det sina nackdelar och fördelar, men sålänge man har kul spelar det väl inte så stor roll ^^

Diggar också Still Alive sjukt mycket. Originalet är en grym låt, anledningen till att jag har en remix är helt enkelt för att hålla tempot uppe i filmen då originalet är en ganska lugn låt.

Har faktiskt funderat på att göra en video om hur jag gearar och speccar då många ingame har frågat efter det. Får se när jag har tid med det bara. Håll utkik på min youtube kanal så lär den dyka upp där förr eller senare!

Tack för feedbacken och glöm inte att gilla på youtube om du tyckte om filmen

Permalänk
Medlem

ser att det var ett tag sen det svarades på tråden men jag måste fråga. Jag funderar på att köpa SWTOR nu när 1.2 skall komma ut och hade tänkt att spela en mer eller mindre identisk setup dock kanske mer healing inriktade, men jag undrar fungerar healing bra i spelet samt är det fortfarande folk som spelar och i sådana fall vilken server ska man spela på. (hade varit kul om det även finns guilds som tar in låg lvl chars)

Permalänk
Medlem

Hej Whurval!

Jag kan inte svara på frågan riktad direkt till Houzie men jag kan rekommendera en aktiv spel-community som lirar SWTOR.
Gå in på friskyttarna.eu och se dig omkring. Om du gillar vad du ser och läser gör en ansökan och sedan är du igång. Inga krav på gear eller level.

/ Zkarlet

Permalänk
Medlem
Skrivet av redruM:

Hej Whurval!

Jag kan inte svara på frågan riktad direkt till Houzie men jag kan rekommendera en aktiv spel-community som lirar SWTOR.
Gå in på friskyttarna.eu och se dig omkring. Om du gillar vad du ser och läser gör en ansökan och sedan är du igång. Inga krav på gear eller level.

/ Zkarlet

OK låter bra men såg att de (ni?) spelar på en PVE server och jag undrar om det är PVP på den servern eller inte då jag själv e väldigt intresserad att för första gången spela PVP isstället för PVP (har testat de flest gratis MMO samt spelat WOW under TBC)

Permalänk
Medlem

Det finns ingen bra open world PvP så häng på Friskyttarna på PVE-Server du. Du kommer få din beskärda del av PvP iaf.

Det är ett bra gäng, dock spelar jag med en annan guild i detta spel men på samma server som Friskyttarna.

OnT Snygg video. Alltid kul att kolla på lite bra gjorda videos på jobbet

Permalänk
Medlem

Ok låter bra ska höra se om jag inte kan beställa SWTOR idag samt skicka in en guild apply till Friskyttarna så får vi se vad som händer