Måndagskvällskrig på SweC-servern?!

Permalänk

Jag kan susa inom servern, heter Raxxor1911.

Permalänk

Önskar jag kunde vara med men jag sitter i sälen, på en bärbar dator som inte pallar bf3 och det värsta av allt, 64 kbit/s internet...

Visa signatur

Livet är som ett avloppsrör, långt och fullt med skit.

Citera om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nightcrawl:

Fråga: behövs b2k?

Skickades från m.sweclockers.com

både ja och nej, du kommer kunna köra när det inte är b2k banor men när det blir b2k banor blir du kickad dessvärre...

jag kan komma in senare ikväll, först blir det "karatefyllan" och ett nytt avsnitt av "2 1/2 män"!

Permalänk
Medlem

Jag kommer!

Visa signatur

| CPU i7-13700KF | Mobo Asus PRIME Z790 D4 | Ram 32Gb 3600Mhz cl17 DDR4 | GFX RTX 3080 | HDD 2x 1024Gb M.2 SSD | Corsair 850W | Playstation 5 | Xbox Series X |
"Om allt verkar gå bra vet du förmodligen inte alls vad som pågår."

Permalänk
Medlem
Skrivet av dauit:

både ja och nej, du kommer kunna köra när det inte är b2k banor men när det blir b2k banor blir du kickad dessvärre...

jag kan komma in senare ikväll, först blir det "karatefyllan" och ett nytt avsnitt av "2 1/2 män"!

Tack för svar.
Jag gjorde som så att jag fixade b2k. Är på väg in strax.

Finns det nån voice chat?

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nightcrawl:

Tack för svar.
Jag gjorde som så att jag fixade b2k. Är på väg in strax.

Finns det nån voice chat?

ja, sweclockers har sin egen mumble server som är kopplad till SWEC-servern,
länk http://www.sweclockers.com/forum/123-battlefield/1053609-swec...

Permalänk
Medlem

Kommer in och röjjer lite! haha

Nickar Dfeect

Cya there!

Permalänk
Medlem

Nu jefflar! Bring it on!

Permalänk

Dags att testa nya 7950!

Har inte spelat BF3 sen i höstas någon gång så det lär väl gå åt helvete... men men!

EDIT: Eller inte... "Cannot connect to server."

Visa signatur

| Sony A580 | Sigma 10-20/4-5.6 | Tamron 17-50/2.8 | Sigma 70/2.8 Macro | Konica Minolta 50/1.7 | Konicha Minolta 75-300/4.5-5.6 |

Permalänk
Medlem

Har spelat ett tag nu, riktigt kul!

Permalänk
Medlem

Cpt.PointMan på väg in... 7:e i kön...

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk

Hoppar in nu!

Permalänk
Medlem

Tack för matchen folket. Det var väldigt ovant att flyga utan tredjepersonsvy, vissa omgångar gick det bättre än andra ;). Vissa maps hade jag inte spelat då jag precis skaffat b2k också. Men i det stora hela, en trevlig upplevelse, särskilt när soflams och javelins fungerade fint.

//Nutcreep

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Lite småkul det där

Permalänk
Medlem

Bra krig! Tack alla!

Permalänk
Medlem

Men snyggt! Mitt under Wake Island så började ett av mina grafikkort brinna. Riktigt spännande!

Visa signatur

Utvecklare (Technical Director) / Delägare - Björnmamman

Permalänk
Medlem
Skrivet av Madsoul:

Men snyggt! Mitt under Wake Island så började ett av mina grafikkort brinna. Riktigt spännande!

Fan vad najs! Eller inte!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Madsoul:

Men snyggt! Mitt under Wake Island så började ett av mina grafikkort brinna. Riktigt spännande!

Intressant - var säkert en Jet som manglade dig med MG, så fick du en grafikbugg och kulorna träffade gpu-kretsarna. Ibland är det bra att ha extinguishern equippad.

Mer seriöst så; fan va surt!

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrGoreMann:

Fan vad najs! Eller inte!

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Nightcrawl:

Intressant - var säkert en Jet som manglade dig med MG, så fick du en grafikbugg och kulorna träffade gpu-kretsarna. Ibland är det bra att ha extinguishern equippad.

Mer seriöst så; fan va surt!

Datorn blev bara svart och sen blev det disco bakom datorn, med hela kittet, både rök och ljuseffekter o_O

Visa signatur

Utvecklare (Technical Director) / Delägare - Björnmamman

Permalänk
Medlem

Då har man iaf verkligen gett 100%, hoppas det går på garantin!

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Medlem

Kul att servern var så full igår! Tycker det varit lite tomt på sistone.

Sen kommer jag tyvärr inte ihåg namnet på den det var men. Du som körde ihjäl mig med en jet i luften när jag hoppade ut för att försöka ta B: Må dina tånaglar börja växa inåt

Permalänk
Medlem

På måndag är det dags igen. Men för hugade spekulanter kommer jag agera måltavla ikväll också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tobababy:

På måndag är det dags igen. Men för hugade spekulanter kommer jag agera måltavla ikväll också.

Tänkte likadant. Tänkte hoppa in om nån timme och se om det är folk eller om man kan hjälpa till att starta upp servern.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Servern verkar ha kommit igång bra nu iaf, en 45-50 pers som jag såg. Tyvärr så var det inte många som kom in runt 20-snåret när jag var inne. Men men, hoppas ni har det trevligt iaf

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Måndag. Dags att kriga!

*edit*
Nu är vi 7 gubbar anmälda i plan9s kalender. Kommer vi få möta några SWW-are? SweC-are?

se edit.
Permalänk
Medlem

Kommer in ikväll och lirar en sväng tror jag!

/Hyrst

Permalänk
Medlem
Skrivet av tobababy:

Måndag. Dags att kriga!

*edit*
Nu är vi 7 gubbar anmälda i plan9s kalender. Kommer vi få möta några SWW-are? SweC-are?

tjoho! gogogo

Permalänk
Medlem

Lär ta mig en sväng in på servern ikväll!

Permalänk

Jovars, influensan börjar ge med sig så jag kan säkert in och köra lite också! Måndagskrig ftw!

Visa signatur

ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Ryzen 5 3600 | Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance | MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G | Corsair HX 750W 80+ | Noctua NH-U12A | Fractal Define R5

Permalänk
Medlem

Håll er borta från öppen mark gubbar för idag susar jag också förbi, MrZzebbe, Ser ni ett ljus, Spring, haha