Microsoft publicerar första testversionen av Windows 8

Permalänk
Medlem
Skrivet av quattro-2.6:

Varannan Windows är skit, så jag väntar tills Win9.

Win3.x OK
Win95 skit
Win98 OK
WinME skit
WinXP OK
Vista SKIIIIT
Win7 OK
Win8 Rektum?

Din lista stämmer inte, du hoppade över 2k som var väldigt bra, sen så förstår jag inte varför du tycker w95 var skit? Klart w95 var skit gämfört med w98 men när w95 kom piskade den skiten ur 3.x och jag anser att 3.x var skit och diskuterbart inte ett fullständigt OS, och jag höll mig till rena DOS skal istället.

Sentyckte folk inte om ME efterssom det var en "rehash" av 98 men skulle ME vart istället för w98 skulle den inte vart så dum, den kom bara för sent.

Sen tycker jag inte att du kan skriva att 3.x var OK heller med tanke på att 3.x var ingen höjdare innan WfW versionen och blev inte sitt bästa förens WfW 3.11 så version 3.0-3.11 (3.11 var en patchad version) var skit sen kom WfW och då blev det vettigt. Så det tog 1 år och 7 månader innan w3.x var "bra" och var den versionen som skulle vart den första.

Disclaimer: Allt är min egen åsikt.

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av 1337sweden:

Jo, jag vet hur det ser ut... men även att man har avaktiverat tiles/metro ui-gränssnittet så kommer man få den opassande grå startmeny-ikon istället för den snygga från win7?

btw enligt bilden ser man att det är windows Version 6.2 lol

Och Windows 7 har byggnummer 6.1.76xx...

Edit: Fulla byggnumret: http://i6.aijaa.com/b/00511/8686772.png

Nån som lyckats installera i virtualbox?

Permalänk
Medlem

Det här ska bli kul och prova, även fast det är en såpass tidig version.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1337sweden:

Jo, jag vet hur det ser ut... men även att man har avaktiverat tiles/metro ui-gränssnittet så kommer man få den opassande grå startmeny-ikon istället för den snygga från win7?

Jag har inte hunnit testa Windows 8 alls, men är det inte så att man bara byter till Aero i temainställningarna? Fast det kanske är lite för enkelt med tanke på hur annorlunda Metro är.

Permalänk
Medlem

Jag kommer kasta upp lite bilder så fort installationen är klar

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Skrivet av 1337sweden:

Jo, jag vet hur det ser ut... men även att man har avaktiverat tiles/metro ui-gränssnittet så kommer man få den opassande grå startmeny-ikon istället för den snygga från win7?

Jag tror inte att detta är det slugiltiga utseendet. Tex kommer ju startmeny-ikonen bytas ut.

Visa signatur

Silverstone Temjin TJ08B-E | i7 2600K | 16 GB Vengeance | Palit GTX 1060 6GB | WD Blue 1TB SSD | Asus Maximus IV Gene-Z | Seasonic X-560 | Noctua NH-U12P SE2

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av tcntad:

Nån som lyckats installera i virtualbox?

Det var inga konstigheter alls, men man kanske inte skall snåla med tilldelning av ram och liknande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av som99:

Din lista stämmer inte, du hoppade över 2k som var väldigt bra, sen så förstår jag inte varför du tycker w95 var skit? Klart w95 var skit gämfört med w98 men när w95 kom piskade den skiten ur 3.x och jag anser att 3.x var skit och diskuterbart inte ett fullständigt OS, och jag höll mig till rena DOS skal istället.

Sentyckte folk inte om ME efterssom det var en "rehash" av 98 men skulle ME vart istället för w98 skulle den inte vart så dum, den kom bara för sent.

Sen tycker jag inte att du kan skriva att 3.x var OK heller med tanke på att 3.x var ingen höjdare innan WfW versionen och blev inte sitt bästa förens WfW 3.11 så version 3.0-3.11 (3.11 var en patchad version) var skit sen kom WfW och då blev det vettigt. Så det tog 1 år och 7 månader innan w3.x var "bra" och var den versionen som skulle vart den första.

Disclaimer: Allt är min egen åsikt.

Windows ME var 50/50, för hälften funkade det bra, inte bättre än än Win98SE men det funkade. För resterande så hängde det sig och var allmänt instabilt. dessutom hade det höga minneskrav som var helt omotiverade egentligen då allt i ME handlade om utseende. Så att säga att ME kom försent är inte sant. Det kom för tidigt då det inte var betatestat ordentligt.

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Medlem

Ser ut som abc program för 8 åringar... Tror knappast att den blir bra... Jag ville inte ens byta till win7 från xp, ska jag bytta till 8?! noway

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Windows 8 blir nog bra, men Metro ser hemskt ut, går det stänga av så är jag nöjd.

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Elgot:

Det var inga konstigheter alls, men man kanske inte skall snåla med tilldelning av ram och liknande.

Den fastnade på 45% för mig första gången, efter en omstart av installationen gick det lite väl segt så jag stängde av Vbox och då gick det skitbra.
Vet inte riktigt varför men W8 är nu installerat.

Den ska ju kunna köras på netbooks på 1Ghz cpu och 1GB ram.. Får se hur det egentligen kommer funka:P

Permalänk
Medlem

Om ni får information om "Your computer needs to restart"-krasherna, posta gärna i http://www.sweclockers.com/forum/133-windows-8/1040034-window...

Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tempel:

Windows ME var 50/50, för hälften funkade det bra, inte bättre än än Win98SE men det funkade. För resterande så hängde det sig och var allmänt instabilt. dessutom hade det höga minneskrav som var helt omotiverade egentligen då allt i ME handlade om utseende. Så att säga att ME kom försent är inte sant. Det kom för tidigt då det inte var betatestat ordentligt.

Jag syftade då med att ME kom för sent att kärnan var utdaterad. Sen bar ju ME på samma TCP/IP stack som 2k samt lite annat som var updaterat från w98 som UPnP etc. Så jag syftade på att ME skulle poppat fram ett par år tidigare. Sen skulle det testas mer innan det släpptes ja men det skulle vart en ypperlig kandidat till 98 om det vart mer fullständigt.

Edit: sen var systemkraven högre än w98 ja, men september 2000 var inte 32MB några stora krav utan mer minimum standarn på vad folk använde, sen CPU krav som motsvarade vad som släpptes 5 år tidigare än ME låter inte precis som något större krav och sen med tanke på att samma år så släpptes den första p4an och det fanns P3or som var många gånger snabbare än minimumkravet så en Pentium på 150MHz var inte något större krav.
Själv var jag lite efter och körde på en dator med 300MHz och 32MB ram vid den tidpunkten och det minns jag efterssom jag köpte Hitman: Codename 47 när det kom och det var ett spel som krävde 266MHz processor och 64MB ram och jag körde det men och det fungerade "ok".

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Medlem

Har testat Metro är precis så smidigt som på en Windows 7 Phone (är ju samma uppbyggnad), precis som med ribbonsystemet tar det ett tag att vänja sig men sen blir det ett härligt flyt!

Å för alla konservativa så finns "klassiska" interfacet kvar, win-win!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av tcntad:

Den ska ju kunna köras på netbooks på 1Ghz cpu och 1GB ram.. Får se hur det egentligen kommer funka:P

Det kanske kommer mera bantade versioner med tiden, men den här känns väl inte som en sådan?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Elgot:

Det kanske kommer mera bantade versioner med tiden, men den här känns väl inte som en sådan?

Nej inte denna tyvär, det är ju som sagt en förhandsvisning för utvecklare, det är väl egentligen inte ens mening av vi ska ha den fast MS var lite snälla.
Kan tänka mig att man kan köra W8 när RC kommer, alltså stabilare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomas_88:

Ser ut som abc program för 8 åringar... Tror knappast att den blir bra... Jag ville inte ens byta till win7 från xp, ska jag bytta till 8?! noway

Vilket ju förvisso säger mer om din mentalitet än om kvaliteten på operativystemen i fråga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elgot:

Windows95 var väl inte så illa (och var windows98 verkligen så mycket bättre)?

Skrivet av Xellofan:

Vad var det för fel på Windows 95?

Inte alla hade lyxen att bli lobotomerade i samma veva som Win98 släpptes... Jag minns det fortfarande som om det vore igår. Win95 var verkligen kasst och enda grejen den hade var ett nytt "snyggt" UI... Påminner lite on WinME och Win Vista faktiskt! Dom var alla tre bara nya "snygga" UI men verkligen värdelösa som OS.

Skrivet av terrax:

Inget killen var bara tvungen att hitta på något extremt dåligt excempel så att han ska slippa köra Windows 8 själv. Han glömde till och med Windows 2000 PRO i sin lista som enligt Många var ett bra Operativ. Windows 95 var banbrytande på sitt sätt så dåligt? Knappast.

Skrivet av som99:

Din lista stämmer inte, du hoppade över 2k som var väldigt bra, sen så förstår jag inte varför du tycker w95 var skit? Klart w95 var skit gämfört med w98 men när w95 kom piskade den skiten ur 3.x och jag anser att 3.x var skit och diskuterbart inte ett fullständigt OS, och jag höll mig till rena DOS skal istället.

Sentyckte folk inte om ME efterssom det var en "rehash" av 98 men skulle ME vart istället för w98 skulle den inte vart så dum, den kom bara för sent.

Sen tycker jag inte att du kan skriva att 3.x var OK heller med tanke på att 3.x var ingen höjdare innan WfW versionen och blev inte sitt bästa förens WfW 3.11 så version 3.0-3.11 (3.11 var en patchad version) var skit sen kom WfW och då blev det vettigt. Så det tog 1 år och 7 månader innan w3.x var "bra" och var den versionen som skulle vart den första.

Disclaimer: Allt är min egen åsikt.

Glömde Win2K? Vääääääääääääääääääänta lite nu. Win2K är inte ett användar (klient) OS. Även om det finns en "användar" verision av Win2K så är fortfarande Win2K ett server OS och därför räknas inte det in i listan. Precis som de följande inte räknas heller!

Windows NT 4.0
Windows 2000 Server (Jaaa, tjata. Det är INTE ett användar OS oavsett vad du säger)
Windows 2003 Server
Windows 2008 Server
Windows 2011 Multipoint Server

Men han har missat tre dock... Egentligen e dom alla samma!

Windows XP Media Center Edition 2002, 2004, 2005

Men ännu en gång är det poänglöst att lista dessa då dom inte nyttjas på samma sätt.
NEJ (och jag har haft denna diskussionen flertalet gånger sedan 1999) Windows 2000 är INTE ett OS som Win 3.1/3.11, Win95, Win98, WinME, WinXP, Win Vista eller Win7. Det är avsett för servers i grunden. Nu råkar det ju vara så att väldigt många tyckte så mycket om Win2K att det i praktiskt taget fungerade som ett användar OS och drivrutiner (mest spel och ljudinriktat) började skapas för det på grund av att folk tjatade så mycket...

Från början använde bara folk Win2K för att det var "säkrare" och stabilare än Win98. Väldigt många av dessa Win2K användare pekade på sig själva och utbrast något i stil med "datorproffs" fastän dom inte ens visste hur man hanterade windows registret eller använde en kommandoprompt. Det liksom kom med på köpet av att använda Win2K att du var nån sorts jävla PC guru och skulle fått en timlön på 3.000 kr om någon anställt dig.
NEJ NEJ NEJ. Så ge er!

Windows 95 var lika banbrytande som Sinclair C5... Och lika praktiskt.
Själv körde jag Win 3.11 Hela vägen fram till Win98 (och en bit in kan tilläggas) och Win 98 SE körde jag en bit in på Win XP eran. Likaså körde jag Win XP en bra bit in på Win 7 eran. Bytte så sent som 9 månader sedan. Har aldrig kört Win95, WinME eller Win Vista själv personligen och alla jag haft åå göra med som har haft nått av dom har bara haft problem med dom. Jag har åå andra sidan spenderat flera timmar i var och en av dessa OS för att LAGA/LÖSA problem.

Som vanligt skrattar jag åt folk som skaffar sig Win95, WinME, Win Vista och jag kommer antagligen skratta åt folk som kör Win 8 med. Det är sant, Microsoft släpper ETT clownOS varannan gång. (Bortsett från server sidan då förståss)

Nästa gång jag hör någon påstå att Win 95 var ett bra OS så dör kattungen!

Visa signatur

Chassi: Svart, PSU: 230 volt, Moderkort: Stort, CPU: Med fläkt, Minne: Tappat, GPU: Klarar MsPaint jättebra, Hårddiskar: Stor och liten, Mus: Med rullhjul, Tangentbord: Svenskt, Skärm: Platt

Permalänk
Skrivet av quattro-2.6:

Varannan Windows är skit, så jag väntar tills Win9.

Win3.x OK
Win95 skit
Win98 OK
WinME skit
WinXP OK
Vista SKIIIIT
Win7 OK
Win8 Rektum?

Men om du lägger in windwos 2000 där så blir plötsligt vista OK och xp skit?

Skrivet av Elgot:

Windows95 var väl inte så illa (och var windows98 verkligen så mycket bättre)?

Säger detsamma

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheCadde:

Glömde Win2K? Vääääääääääääääääääänta lite nu. Win2K är inte ett användar (klient) OS. Även om det finns en "användar" verision av Win2K så är fortfarande Win2K ett server OS och därför räknas inte det in i listan. Precis som de följande inte räknas heller!

Så vad du egentligen menar är OS för privatpersoner? Både Windows NT 4 och Windows 2000 Professional kördes rätt mycket på de jobb jag arbetade på under den tiden. Ett bra workstation OS är precis vad det var, alltså för användare men kanske inte riktat till privatpersoner.

Varannanlistan är ändå i sig helt idiotisk, att tro att Windows 8 kommer att suga p.g.a. av en infantil konstruktion. Om Windows 8 är bra eller dåligt lämnar jag till närmare release att bestämma.

Permalänk
Medlem

Jag håller med om att Microsoft historiskt gjort bort sig med varannan version av Windows (NT-spåret borträknat).
Ang. Windows 95, så var det inte användbart förrän i 4.00.950 C (OSR2). Innan dess fanns exempelvis inte ens officiellt stöd för FAT32. Ironiskt nog så presenterades Windows 98 i mångt och mycket med just "nyheter" från OSR2.5 (versionen med IE integrerat i Explorer)

Sedan körde jag länge en tweakad Windows 98 med Win95 explorer för att snabba upp Windows Vidhåller till viss del även att 98:an var bättre än W2k som klient-OS så länge man visste vad man höll på med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheCadde:

Inte alla hade lyxen att bli lobotomerade i samma veva som Win98 släpptes... Jag minns det fortfarande som om det vore igår. Win95 var verkligen kasst och enda grejen den hade var ett nytt "snyggt" UI... Påminner lite on WinME och Win Vista faktiskt! Dom var alla tre bara nya "snygga" UI men verkligen värdelösa som OS.

Glömde Win2K? Vääääääääääääääääääänta lite nu. Win2K är inte ett användar (klient) OS. Även om det finns en "användar" verision av Win2K så är fortfarande Win2K ett server OS och därför räknas inte det in i listan. Precis som de följande inte räknas heller!

Windows NT 4.0
Windows 2000 Server (Jaaa, tjata. Det är INTE ett användar OS oavsett vad du säger)
Windows 2003 Server
Windows 2008 Server
Windows 2011 Multipoint Server

Men han har missat tre dock... Egentligen e dom alla samma!

Windows XP Media Center Edition 2002, 2004, 2005

Men ännu en gång är det poänglöst att lista dessa då dom inte nyttjas på samma sätt.
NEJ (och jag har haft denna diskussionen flertalet gånger sedan 1999) Windows 2000 är INTE ett OS som Win 3.1/3.11, Win95, Win98, WinME, WinXP, Win Vista eller Win7. Det är avsett för servers i grunden. Nu råkar det ju vara så att väldigt många tyckte så mycket om Win2K att det i praktiskt taget fungerade som ett användar OS och drivrutiner (mest spel och ljudinriktat) började skapas för det på grund av att folk tjatade så mycket...

Från början använde bara folk Win2K för att det var "säkrare" och stabilare än Win98. Väldigt många av dessa Win2K användare pekade på sig själva och utbrast något i stil med "datorproffs" fastän dom inte ens visste hur man hanterade windows registret eller använde en kommandoprompt. Det liksom kom med på köpet av att använda Win2K att du var nån sorts jävla PC guru och skulle fått en timlön på 3.000 kr om någon anställt dig.
NEJ NEJ NEJ. Så ge er!

Windows 95 var lika banbrytande som Sinclair C5... Och lika praktiskt.
Själv körde jag Win 3.11 Hela vägen fram till Win98 (och en bit in kan tilläggas) och Win 98 SE körde jag en bit in på Win XP eran. Likaså körde jag Win XP en bra bit in på Win 7 eran. Bytte så sent som 9 månader sedan. Har aldrig kört Win95, WinME eller Win Vista själv personligen och alla jag haft åå göra med som har haft nått av dom har bara haft problem med dom. Jag har åå andra sidan spenderat flera timmar i var och en av dessa OS för att LAGA/LÖSA problem.

Som vanligt skrattar jag åt folk som skaffar sig Win95, WinME, Win Vista och jag kommer antagligen skratta åt folk som kör Win 8 med. Det är sant, Microsoft släpper ETT clownOS varannan gång. (Bortsett från server sidan då förståss)

Nästa gång jag hör någon påstå att Win 95 var ett bra OS så dör kattungen!
http://snaskefar.se/images/2007/kattunge_1182615293_7978056.j...

Jag älskar ditt sett att argumentera utan argument. Att du körde 3.11 långt efter Win98 släptes säger tyvärr mer om dig som användare än om Windows.

Dessutom kan du inte påstå att Windows 2000 är ett server-OS, för då har du fel. Det finns Windows 2000 Server (som är ett server-OS), sen finns det Windows 2000 Professional som är en klient. Och det är ingen tvekan om vad vi diskuterar här. Klienten går att köra mot en domän eller lokalt på en dator, precis som klienten för NT 4.0. NT 4.0 var dock riktigt dålig innan alla Service Pack hade kommit. Du kan läsa mer vilka utgåvor av Windows 2000 som Microsoft släppte här.

Windows 95 var dåligt ur två aspekter som jag kan se det. Det var ostabilt och dåliga drivar resulterade snabbt i BSOD. Samt att Microsoft tummade "lite" på säkerheten. I övrigt var det ett bra OS för den tiden och ett enormt steg från 3.11. Windows 98 fixade mycket av stabilitetsproblemen från 95 men säkerheten hände det inte så mycket med där heller. Det är först som Windows började bygga på NT som säkerheten kom in i bilden och blev egentligen inte riktigt bra förrän i Vista.

Angående Windows 8 så säger användaren Buio det bra två inlägg upp...

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

Kan tänka mig att microsoft har lite ångest för att de var tvugna att släppa en sån tidig version. Jag tror att de är mycket väl medvetna om hur det är att använda med mus och tbord.
Det är över ett år kvar innan release och det har säkert gjort mycket mer än de visar.
Jag fick inte heller det att fungera i vmware player vilket är synd eftersom jag ville koda lite.
Det fungerade bra på 'netbooken' men där orkar jag inte sitta med studion.
Men fort att starta gick det iaf, runt 12-13 sekunder till loginskärmen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har man så förutfattade meningar som många har här så kommer man inte bli nöjd oavsett hur bra det är.
Var öppen för förändringar och prova dom ett tag innan ni beslutar om dom är bra eller dåliga så underlättar ni för er själva.

Visa signatur

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't...

Asus Maximus VIII Hero | i7-6700K | ASUS GeForce GTX1070 Strix 8GB | G.Skill F4-2133C15Q-32GRK |

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheCadde:

Fast du har fel. Windows 2k PRO var i allra högsta grad ett operativsystem. Vad som särskiljer Windows 98 och 2000 åt är ju i största del att dom bytte bort sin gamla kärna, mot NT-kärnan i deras "klient-OS" och slängde DOS åt helvete. Så därför borde, enligt dig, inte XP, Windows Vista, 7 heller vara operativsystem, utan enbart för servrar.. Man undrar ju lite hur du tänkte där faktiskt.

Permalänk
Skrivet av TheCadde:

Själv körde jag Win 3.11 Hela vägen fram till Win98 (och en bit in kan tilläggas) och Win 98 SE körde jag en bit in på Win XP eran. Likaså körde jag Win XP en bra bit in på Win 7 eran. Bytte så sent som 9 månader sedan. Har aldrig kört Win95, WinME eller Win Vista själv personligen och alla jag haft åå göra med som har haft nått av dom har bara haft problem med dom. Jag har åå andra sidan spenderat flera timmar i var och en av dessa OS för att LAGA/LÖSA problem.

Att man är en lätt efterbliven bakåtsträvare är inget att skryta med

Permalänk
Hedersmedlem

fast, var har shut down-kappen i startmenyn tagit vägen?

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Hedersmedlem

öööö, vänta nu lite här.
Sitter här med en polare och testar w8 (wait ).

Hans facebookbild dök direkt upp på hans user account i w8. Hur har windows plockat denna bild ur facebook?

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Avstängd

Jag minns när XP kom och alla klagade på hur det såg ut, systemkraven och sa att Win2000 är mycket bättre! Nuförtiden låter det annorlunda. Gissar att det blir samma sak med Win8.

Visa signatur

Nya funktioner i “Anniversary Update” för Windows 10 som släpps till sommaren:
http://www.howtogeek.com/248177/whats-new-in-windows-10s-anni...

Permalänk
Medlem

Är det någon som har hunnit köra OS:et och prova det?